dan claim ik marijkezwollequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoek je eigen zuster maar. Suikertaartje is mijn zuster.
Met bijpassende string!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dit anders wat?.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoek je eigen zuster maar. Suikertaartje is mijn zuster.
bezorgen ze zo snel?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, zoiets
[..]
wil jij mijn zustertje niet zijn morgen?
Het wordt een jeugdherbergquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu wel een fatsoenlijke website gevonden?
ja, he, ik ben d'r net aan het e-fucken. Aan mijn lijf geen MMV graagquote:
Ja, hostels e.d. zijn een stuk gemakkelijker. En goedkoperquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het wordt een jeugdherbergDat kan WEL gewoon geregeld worden, naar mijn wensen, en voor een schappelijk bedrag
quote:
oooew nee dat niehieeetquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, he, ik ben d'r net aan het e-fucken. Aan mijn lijf geen MMV graag
Meteen moeten doen natuurlijk. Ik heb die Stayokay card niet voor niks natuurlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, hostels e.d. zijn een stuk gemakkelijker. En goedkoper
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, he, ik ben d'r net aan het e-fucken. Aan mijn lijf geen MMV graag
There she goes....quote:Feb 16 15:00 Posting/Collection
YONAGO Branch
Tottori prefecture
Feb 17 1:34 Arrival at outward office of exchange
OSAKA INTERNATIONAL Branch
Osaka prefecture
Feb 17 1:49 Dispatch from outward office of exchange
OSAKA INTERNATIONAL Branch
dat dacht ik wel jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar hij claimt me als zuster, da's toch anders?
![]()
had jij het net niet over een 4-persoons huisje?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg dat je het doet en ik maak het desnoods zelf
frisdrankquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:49 schreef sararaats het volgende:
@Dr_Flash: ga je treinen spotten?
of frisdrank? ik kan niet kiezen
weet niet drink voornamelijk coca colaquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:51 schreef sararaats het volgende:
frisdrank it is !!
effe kijken
is Vitalinea water ook frisdrank?
die staat nog bij m'n ouders maar ga ze wel halenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
weet niet drink voornamelijk coca cola
Als hij knelt en zeer doet, moet je het zeggen... dan geef ik wel een kusje op de zere plek!quote:
Neh.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij knelt en zeer doet, moet je het zeggen... dan geef ik wel een kusje op de zere plek!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |