Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
fix eerst die OP, voordat je een fipo postquote:
wat heb je gewonnenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:23 schreef Ladylike het volgende:
nou, voor 14 febr moet ik wat extra geld ontvangen
meneer kan mij vertellen dat het antwoordkaartje binnen is en dat dus voor die datum het geld op mijn rekening moet staan
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fix eerst die OP, voordat je een fipo post![]()
spammer
stond er niet ten tijde van de fipo dus mijn punt blijftquote:
mn tot nu toe opgebouwde pensioen, dat zo laag is dat ik het maar laat uitbetalen omdat ik het geld nu hard nodig hebquote:
verstandigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn tot nu toe opgebouwde pensioen, dat zo laag is dat ik het maar laat uitbetalen omdat ik het geld nu hard nodig heb
ik verzeker me wel als ik een vast contact heb
werk vanaf mn 18e, dus ruim 12 jaar, en dan nog geen duizend euro pensioen opgebouwdquote:
LLquote:
bis morgen, paul heeft al gebeld, die zie ik om 10.30uquote:
je wil niet weten wat ik aan pensioen krijgquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
werk vanaf mn 18e, dus ruim 12 jaar, en dan nog geen duizend euro pensioen opgebouwd
tis toch te erg
en bij uitkeren gaat er nog eens 1/3e vanaf..![]()
toppiequote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bis morgen, paul heeft al gebeld, die zie ik om 10.30u
Fhaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:31 schreef Fha het volgende:
helluh
Voor het eerst in 1,5 maand weer naar de sportschool geweestnu wel grote problemen met warm blijven maar ok
![]()
Bijna weekend!!
Fhakequote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:31 schreef Fha het volgende:
helluh
Voor het eerst in 1,5 maand weer naar de sportschool geweestnu wel grote problemen met warm blijven maar ok
![]()
Bijna weekend!!
Morgen avondquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Fhake![]()
Morgenmiddag, dan is het weekend ja.
Maar ze gaan in ieder geval voor je biddenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |