Doe je wel voorzichtig Liev ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk!
Ik ga vandaag naar de huishoudbeurs en heb dus voldoende energie nodig om al die hebberige huisvrouwen van me af te slaan
Pasen goed?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is jammer dat ik dat dan gemist hebWanneer gaan we sushi maken?
Ik heb zo mijn tactiekjesquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig Liev ?
Huisvrouwen kunnen heeeeel gemeen zijn hoor
Gezellig!quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:42 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, ik blijf verliezen tegen de cpu
Wat voor voorstelling was het? En leuk dat het zo schattig wasquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik schuif even aan bij de koffie
De voorstelling van mijn dochter was echt heel schattig
Zelf dacht ze daar anders over
Have funquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben er vandoor, een fijne dag allemaal
Veel plezier Lievquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben er vandoor, een fijne dag allemaal
Hoezo gewordenquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is dit voor schijttopic geworden zeg
Haal de dweil maar vast.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is dit voor schijttopic geworden zeg
Ze is 10 en ze hadden met de klas een musical ingestudeerd Dolfje het Weerwolfje.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wat voor voorstelling was het? En leuk dat het zo schattig was![]()
Hoe oud is ze?
Wie weet. Net zin anquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:54 schreef Pheno het volgende:
Zou gf straks weer een 20 hit combo maken? Reagerend op iedereen?
het wisselt elkaar ene beetje af. gelukkig heb ik nu meer goede dan sclechte dagen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:58 schreef friemelaar het volgende:
Hoest nou sym ? al wat "opgelucht"
Fijn dat het de goede kant op gaatquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het wisselt elkaar ene beetje af. gelukkig heb ik nu meer goede dan sclechte dagen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |