Een ex-nerd, dat zijn de ergstenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vroeger repareerde ik computers, nu rij ik paard
mja het is nog net niet zo erg als speedquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is echt serieus de pest voor je lijf...
Daar heb ik ook geen moeite meequote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe en dat werkt
ik heb een vriend die drinkt een treey bullit per dag weg en hij slaapt erop
ik kan dat niet
mijn maag vooral eigenlijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen moeite meeEen keer met mijn nicht een heel weekend alleen maar bullit gedronken. Heerlijk geslapen hoor, maar je darmen en maag zijn er echt niet blij mee
Ik denk dat speed wel een tikkeltje erger isquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja het is nog net niet zo erg als speed
heb et wel eens gebruikt zo leuk vond ik dat nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat speed wel een tikkeltje erger isMaar dat soort zooi, daar doe je je lijf echt geen plezier mee...
met satesausquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:08 schreef Fha het volgende:
Ik ga zo nog maar een tosti maken denk ik
Nee. Zonder saus.quote:
eet smakelijk in ieder gevalquote:
Dat komt helemaal goedquote:
Neuk zequote:
quote:
quote:
Hihi nee, die is er pas om 1 uur. Dan wil ik gewoon lekker tegen hem aan kroelen en in slaap vallenquote:
aaah wat liefquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi nee, die is er pas om 1 uur. Dan wil ik gewoon lekker tegen hem aan kroelen en in slaap vallen![]()
Ik ben heel liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |