Schiet op dan gekquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je wacht eerst maar tot ik terug ben
Shiiiit gekquote:
Zullen we dan recursief het bed gebruiken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal die benchmark eens flink laten stampen!
Ik branch wel in je else tak.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we dan recursief het bed gebruiken?
Dat moet wel lukkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Shiiiit gek
Je hebt een half jaarmin drie weken.
Liijkt me heerlijk! Sudo sleepquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
Nou Marijke, ga je mee, dan kunnen we daarna samen hibernaten
(kortom, welterusten)
Oooooohw gelukkigquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet wel lukkenMijn rug is niet afhankelijk van die kutgemeente van je
Die had ik gezienquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie de PI lieverd
Die laatste opmerking snap ik nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die had ik gezien
Maar ik doe liever dingen zonder woordenboek op schoot
doe je goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog klaarwakker en dat zonder Red Bull
Preciesquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die laatste opmerking snap ik niet![]()
Bedoel je dat je gewoon geen nerd bent?
dat spul krijg ik echt niet door mijn keel...quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog klaarwakker en dat zonder Red Bull
ik behelp me nu met Coca Colaquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
doe je goed
ben jij daar gevoelig voor dan?
HOAX! Alle mannen hier zijn nerd! Bewijs het maarquote:
whehehe en dat werktquote:
Trustenquote:
vroeger repareerde ik computers, nu rij ik paardquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HOAX! Alle mannen hier zijn nerd! Bewijs het maar![]()
dat is echt serieus de pest voor je lijf...quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe en dat werkt
ik heb een vriend die drinkt een treey bullit per dag weg en hij slaapt erop
ik kan dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |