precies tussen mijn schouderbladen kom er net niet bijquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar, dan krab ik wel even![]()
Laat me raden: die jeuk kruipt langzaam naar beneden?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
precies tussen mijn schouderbladen kom er net niet bij
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat me raden: die jeuk kruipt langzaam naar beneden?.
En van dat krabben krijg je uiteraard kramp in je schouder, en dat moet gemasseerd wordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
stiekem wel
uuhm nee ik heb daar acht jeuk
* Marijkezwolle krabt Giertje tussen de schouderbladenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
precies tussen mijn schouderbladen kom er net niet bij
heeeey jij snapt hemquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
En van dat krabben krijg je uiteraard kramp in je schouder, en dat moet gemasseerd worden.
Beter laat dan nooitquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begin het zo langzamerhand ook eens te leren.
preciesquote:
En jij woont nog wel in zandvoortquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begin het zo langzamerhand ook eens te leren.
aah okee was het gezelligquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer en voor ik de vraag moet beantwoorden waar ik zat:
ik zit overal op FOK!
Ik geloof dat niemand je die vraag wilde stellen hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer en voor ik de vraag moet beantwoorden waar ik zat:
ik zit overal op FOK!
heey nijnsquote:
ja morgen een workshop en gezellig rondhangen in Gentquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand je die vraag wilde stellen hoor
Ga je nog iets leuks doen deze week?
gent als in belgie?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja morgen een workshop en gezellig rondhangen in Gent
Hoiquote:
Wat voor workshop?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja morgen een workshop en gezellig rondhangen in Gent
niet echt. 1u35 minuten vanuit Noorderkempen. ik woon in Belgiëquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
gent als in belgie?
is dat lang reizen
veel plezier in ieder geval
Hoi Nijnsje! Hoe is het?quote:
mja ik wist wat het was alleen niet waarquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet echt. 1u35 minuten vanuit Noorderkempen. ik woon in België
grafische en digitale media (volgens mij heb ik dat zeker vermeld)
Is er ook een Gent in NL dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
gent als in belgie?
is dat lang reizen
veel plezier in ieder geval
Ik deel jouw gesteldheid: gaat goed, maar moequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:57 schreef Nijns het volgende:
Giertje, DM, Fha-aatje
Alles goed met jullie? Met mij wel, beetje moe, zo slapen
ja goed dus en moe en hoofdpijn maar primaquote:
Ik sluit me er ook bij aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik deel jouw gesteldheid: gaat goed, maar moe.
nee ben in de war met lent die bestaat welquote:
Bij Nijmegen maar dat is volgens mij Gendtquote:
ah, gezelligquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
prima maar dufquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fha! Hoe is het op school?quote:
Oh bah... hier hetzelfdequote:Op woensdag 17 februari 2010 22:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja goed dus en moe en hoofdpijn maar primazo maar naar bed en met jou?
ga dan van uitstel komt afstelquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bah... hier hetzelfdeen moet eigenlijk ook zo naar bed
Morgen om 7 uur weer op!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet wel iets anders om je goed te laten slapen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
Koppijn, warm (als in koortsig) en niet moe. Heeft iemand een rubberen hamer om me te laten slapen straks?
Ik wil nietquote:
Pfoeh! Ik ietsjes later, ga naar de huishoudbeursquote:
Als ik achter de laptop ga zitten, dan gaat mijn vermoeidheid weg. Raar toch? Soms ga ik dan uiteindelijk veel te laat naar bed, ik moet zo dus inderdaad echt gaan..quote:
Gratis spullen halen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pfoeh! Ik ietsjes later, ga naar de huishoudbeurs![]()
Je mag die van mij wel even lenen hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
Koppijn, warm (als in koortsig) en niet moe. Heeft iemand een rubberen hamer om me te laten slapen straks?
Ik weet wel iets anders om je goed te laten slapen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik ken hetquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als ik achter de laptop ga zitten, dan gaat mijn vermoeidheid weg. Raar toch? Soms ga ik dan uiteindelijk veel te laat naar bed, ik moet zo dus inderdaad echt gaan..
quote:
De laptop straalt warmte uit, en die vangt je lichaam op om om te zetten in nieuwe energie!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als ik achter de laptop ga zitten, dan gaat mijn vermoeidheid weg. Raar toch?
Mwa gaat zn gangquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet wel iets anders om je goed te laten slapen?
Ik moet altijd veel slapen, net een klein kindquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken het
maar goed ik heb zowiezo een slecht dag en nachtritme
quote:
nerd-alertquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laptop straalt warmte uit, en die vangt je lichaam op om om te zetten in nieuwe energie!![]()
.
voor stage of wat? Wat doe je daar?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa gaat zn gangVind de Uithof wel de dodelijkst saaie plek ooit dus ik kan niet wachten tot ik weer weg mag.
Talk nerdy to me!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laptop straalt warmte uit, en die vangt je lichaam op om om te zetten in nieuwe energie!![]()
.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
You think what I'm thinking?
OMG dat is slecht voor je rugquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Pfoeh! Ik ietsjes later, ga naar de huishoudbeurs![]()
quote:
Minor.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG dat is slecht voor je rug
Ik las vandaag ergens dat de gemiddelde bezoeker voor 7 kilo aan gratis rotzooi mee naar huis neemt...
Is dat niet hetzelfde dan?quote:
weltrustenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:09 schreef Nijns het volgende:
Ik lees jullie antwoorden morgen wel, ik ga nu echt naar bed.
Welterusten!
ben benieuwd waar je allemaal mee thuis komtquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja maar, ik schift daar al!
![]()
Maar ik heb er zin in
Ik ga doe met je mee! Nog even wat lezen en daarna slapen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:09 schreef Nijns het volgende:
Ik lees jullie antwoorden morgen wel, ik ga nu echt naar bed.
Welterusten!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laat ik wel over aan Pheno. Die kan dat beter.
Ik maak wel een overwinningsfotoquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben benieuwd waar je allemaal mee thuis komt
Welterustenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga doe met je mee! Nog even wat lezen en daarna slapen!
Trusten allemaal![]()
.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga doe met je mee! Nog even wat lezen en daarna slapen!
Trusten allemaal![]()
.
Ik zal je als een Snow Leopard besluipen en je southbridge met mijn heatsink verwennen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ga je mee naar bed tijger?
![]()
zeker doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak wel een overwinningsfoto![]()
[..]
Welterusten
O nee, echt nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde dan?
Mount me nou maar gewoon, dan doe ik wel iets met de pipequote:Op woensdag 17 februari 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal je als een Snow Leopard besluipen en je southbridge met mijn heatsink verwennen.
Damn, hoe slecht nerdy
quote:
Ik zal die benchmark eens flink laten stampen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mount me nou maar gewoon, dan doe ik wel iets met de pipe
Je wacht eerst maar tot ik terug benquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa gaat zn gangVind de Uithof wel de dodelijkst saaie plek ooit dus ik kan niet wachten tot ik weer weg mag.
Schiet op dan gekquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je wacht eerst maar tot ik terug ben
Shiiiit gekquote:
Zullen we dan recursief het bed gebruiken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal die benchmark eens flink laten stampen!
Ik branch wel in je else tak.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we dan recursief het bed gebruiken?
Dat moet wel lukkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Shiiiit gek
Je hebt een half jaarmin drie weken.
Liijkt me heerlijk! Sudo sleepquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
Nou Marijke, ga je mee, dan kunnen we daarna samen hibernaten
(kortom, welterusten)
Oooooohw gelukkigquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet wel lukkenMijn rug is niet afhankelijk van die kutgemeente van je
Die had ik gezienquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie de PI lieverd
Die laatste opmerking snap ik nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die had ik gezien
Maar ik doe liever dingen zonder woordenboek op schoot
doe je goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog klaarwakker en dat zonder Red Bull
Preciesquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die laatste opmerking snap ik niet![]()
Bedoel je dat je gewoon geen nerd bent?
dat spul krijg ik echt niet door mijn keel...quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog klaarwakker en dat zonder Red Bull
ik behelp me nu met Coca Colaquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
doe je goed
ben jij daar gevoelig voor dan?
HOAX! Alle mannen hier zijn nerd! Bewijs het maarquote:
whehehe en dat werktquote:
Trustenquote:
vroeger repareerde ik computers, nu rij ik paardquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HOAX! Alle mannen hier zijn nerd! Bewijs het maar![]()
dat is echt serieus de pest voor je lijf...quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe en dat werkt
ik heb een vriend die drinkt een treey bullit per dag weg en hij slaapt erop
ik kan dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |