Is er ook een Gent in NL dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
gent als in belgie?
is dat lang reizen
veel plezier in ieder geval
Ik deel jouw gesteldheid: gaat goed, maar moequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:57 schreef Nijns het volgende:
Giertje, DM, Fha-aatje
Alles goed met jullie? Met mij wel, beetje moe, zo slapen
ja goed dus en moe en hoofdpijn maar primaquote:
Ik sluit me er ook bij aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik deel jouw gesteldheid: gaat goed, maar moe.
nee ben in de war met lent die bestaat welquote:
Bij Nijmegen maar dat is volgens mij Gendtquote:
ah, gezelligquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
prima maar dufquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fha! Hoe is het op school?quote:
Oh bah... hier hetzelfdequote:Op woensdag 17 februari 2010 22:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja goed dus en moe en hoofdpijn maar primazo maar naar bed en met jou?
ga dan van uitstel komt afstelquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bah... hier hetzelfdeen moet eigenlijk ook zo naar bed
Morgen om 7 uur weer op!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet wel iets anders om je goed te laten slapen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
Koppijn, warm (als in koortsig) en niet moe. Heeft iemand een rubberen hamer om me te laten slapen straks?
Ik wil nietquote:
Pfoeh! Ik ietsjes later, ga naar de huishoudbeursquote:
Als ik achter de laptop ga zitten, dan gaat mijn vermoeidheid weg. Raar toch? Soms ga ik dan uiteindelijk veel te laat naar bed, ik moet zo dus inderdaad echt gaan..quote:
Gratis spullen halen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pfoeh! Ik ietsjes later, ga naar de huishoudbeurs![]()
Je mag die van mij wel even lenen hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
Koppijn, warm (als in koortsig) en niet moe. Heeft iemand een rubberen hamer om me te laten slapen straks?
Ik weet wel iets anders om je goed te laten slapen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik ken hetquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als ik achter de laptop ga zitten, dan gaat mijn vermoeidheid weg. Raar toch? Soms ga ik dan uiteindelijk veel te laat naar bed, ik moet zo dus inderdaad echt gaan..
quote:
De laptop straalt warmte uit, en die vangt je lichaam op om om te zetten in nieuwe energie!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als ik achter de laptop ga zitten, dan gaat mijn vermoeidheid weg. Raar toch?
Mwa gaat zn gangquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet wel iets anders om je goed te laten slapen?
Ik moet altijd veel slapen, net een klein kindquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken het
maar goed ik heb zowiezo een slecht dag en nachtritme
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |