precies tussen mijn schouderbladen kom er net niet bijquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar, dan krab ik wel even![]()
Laat me raden: die jeuk kruipt langzaam naar beneden?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
precies tussen mijn schouderbladen kom er net niet bij
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat me raden: die jeuk kruipt langzaam naar beneden?.
En van dat krabben krijg je uiteraard kramp in je schouder, en dat moet gemasseerd wordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
stiekem wel
uuhm nee ik heb daar acht jeuk
* Marijkezwolle krabt Giertje tussen de schouderbladenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
precies tussen mijn schouderbladen kom er net niet bij
heeeey jij snapt hemquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
En van dat krabben krijg je uiteraard kramp in je schouder, en dat moet gemasseerd worden.
Beter laat dan nooitquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begin het zo langzamerhand ook eens te leren.
preciesquote:
En jij woont nog wel in zandvoortquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begin het zo langzamerhand ook eens te leren.
aah okee was het gezelligquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer en voor ik de vraag moet beantwoorden waar ik zat:
ik zit overal op FOK!
Ik geloof dat niemand je die vraag wilde stellen hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer en voor ik de vraag moet beantwoorden waar ik zat:
ik zit overal op FOK!
heey nijnsquote:
ja morgen een workshop en gezellig rondhangen in Gentquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand je die vraag wilde stellen hoor
Ga je nog iets leuks doen deze week?
gent als in belgie?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja morgen een workshop en gezellig rondhangen in Gent
Hoiquote:
Wat voor workshop?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja morgen een workshop en gezellig rondhangen in Gent
niet echt. 1u35 minuten vanuit Noorderkempen. ik woon in Belgiëquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
gent als in belgie?
is dat lang reizen
veel plezier in ieder geval
Hoi Nijnsje! Hoe is het?quote:
mja ik wist wat het was alleen niet waarquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet echt. 1u35 minuten vanuit Noorderkempen. ik woon in België
grafische en digitale media (volgens mij heb ik dat zeker vermeld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |