nerd-alertquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laptop straalt warmte uit, en die vangt je lichaam op om om te zetten in nieuwe energie!![]()
.
voor stage of wat? Wat doe je daar?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa gaat zn gangVind de Uithof wel de dodelijkst saaie plek ooit dus ik kan niet wachten tot ik weer weg mag.
Talk nerdy to me!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laptop straalt warmte uit, en die vangt je lichaam op om om te zetten in nieuwe energie!![]()
.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
You think what I'm thinking?
OMG dat is slecht voor je rugquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Pfoeh! Ik ietsjes later, ga naar de huishoudbeurs![]()
quote:
Minor.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG dat is slecht voor je rug
Ik las vandaag ergens dat de gemiddelde bezoeker voor 7 kilo aan gratis rotzooi mee naar huis neemt...
Is dat niet hetzelfde dan?quote:
weltrustenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:09 schreef Nijns het volgende:
Ik lees jullie antwoorden morgen wel, ik ga nu echt naar bed.
Welterusten!
ben benieuwd waar je allemaal mee thuis komtquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja maar, ik schift daar al!
![]()
Maar ik heb er zin in
Ik ga doe met je mee! Nog even wat lezen en daarna slapen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:09 schreef Nijns het volgende:
Ik lees jullie antwoorden morgen wel, ik ga nu echt naar bed.
Welterusten!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laat ik wel over aan Pheno. Die kan dat beter.
Ik maak wel een overwinningsfotoquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben benieuwd waar je allemaal mee thuis komt
Welterustenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga doe met je mee! Nog even wat lezen en daarna slapen!
Trusten allemaal![]()
.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga doe met je mee! Nog even wat lezen en daarna slapen!
Trusten allemaal![]()
.
Ik zal je als een Snow Leopard besluipen en je southbridge met mijn heatsink verwennen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ga je mee naar bed tijger?
![]()
zeker doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak wel een overwinningsfoto![]()
[..]
Welterusten
O nee, echt nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde dan?
Mount me nou maar gewoon, dan doe ik wel iets met de pipequote:Op woensdag 17 februari 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal je als een Snow Leopard besluipen en je southbridge met mijn heatsink verwennen.
Damn, hoe slecht nerdy
quote:
Ik zal die benchmark eens flink laten stampen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mount me nou maar gewoon, dan doe ik wel iets met de pipe
Je wacht eerst maar tot ik terug benquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa gaat zn gangVind de Uithof wel de dodelijkst saaie plek ooit dus ik kan niet wachten tot ik weer weg mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |