quote:Op maandag 15 februari 2010 21:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je kan zoeken op Twitter, hè, dat weet je...?
Nee, dan is het #musicmonday.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik zal geen domme vragen meer stellen.
Maandag is niet nadenk dag.
Ik mijd mijn timeline ff op het moment. Een enorme hoeveelheid tv-debattweets en daar heb ik geen zin in.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:47 schreef ThE_ED het volgende:
eigenlijk zouden we dit dus allemaal naar elkaar te moeten tweeten, deze topics
ik heb twee personen die ik niet wil volgen maar wel af en toe ff schieuwnierig ben wat ze tikken... dus die heb ik met de nick in search staan en dat werkt prima.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:50 schreef Orealo het volgende:
Je kunt inderdaad zoeken op twitter, al heb ik niet het idee dat dat altijd even goed werkt, vooral met hashtags.
Klopt, je krijgt dan alle tweets die dat ene woord (hash-tag of gewoon woord (volgens mij)) bevat. Je kan bv. dus niet kiezen voor alleen Nederlandse tweets (om maar wat te noemen.)quote:Op maandag 15 februari 2010 21:50 schreef Orealo het volgende:
Je kunt inderdaad zoeken op twitter, al heb ik niet het idee dat dat altijd even goed werkt, vooral met hashtags.
Maar dan iets breder, nu was het jounalisten gehalte vrij hoog ( imho dan)quote:Op maandag 15 februari 2010 22:32 schreef ThE_ED het volgende:
ik hoop dat ik later weer een cool Twitterfesst kan organiseren. Echt vorige week was supergezellig.
Tsja, maar dat is sowieso een beetje op Twitter, maar idd een keer een ander of breder publiek zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar dan iets breder, nu was het jounalisten gehalte vrij hoog ( imho dan)
Naar elkaar twitteren als je op een forum zit?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:47 schreef ThE_ED het volgende:
eigenlijk zouden we dit dus allemaal naar elkaar te moeten tweeten, deze topics
lol, nee ik bedoel in plaats van dit forumquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:21 schreef rubje het volgende:
[..]
Naar elkaar twitteren als je op een forum zit?
Dat is hetzelfde als je naast elkaar staat en je gaat elkaar bellen of sms'n
Inderdaad jammer dat er geen Trending: Europe of Trending: Holland is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Klopt, je krijgt dan alle tweets die dat ene woord (hash-tag of gewoon woord (volgens mij)) bevat. Je kan bv. dus niet kiezen voor alleen Nederlandse tweets (om maar wat te noemen.)
nog niet, nee...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:32 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Inderdaad jammer dat er geen Trending: Europe of Trending: Holland is.
Ik zou maar eens beginnen met een heleboel mensen gaan volgen, dan leeft het een stuk meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:55 schreef wickedweirdo het volgende:
ik heb sinds kort ook twitter, best grappig allemaal...
als je alleen mij volgt leeft het al best leukquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou maar eens beginnen met een heleboel mensen gaan volgen, dan leeft het een stuk meer.
ik kan het zelfs zonderquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
als je alleen mij volgt leeft het al best leuk
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
als je alleen mij volgt leeft het al best leuk
Je volgt me en onvolgt me meteenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:55 schreef wickedweirdo het volgende:
ik heb sinds kort ook twitter, best grappig allemaal...
blijkbaar had hij iets jonger verwachtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je volgt me en onvolgt me meteen
Dat schiet op ja
Nóg jonger?!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar had hij iets jonger verwacht
vanwege leuke tweets of manier van schrijven volg ik wel eens onbekenden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef revpolen het volgende:
waarom voegen mensen ( die je niet kent.. )
je toe op twitter om je te volgen?
ik snap dat niet helemaal..
( zal wel komen dat ik het hyves idee ook niet snap... ik heb zoveel vriendjes!!!.. ja je kent de helft maar persoonlijk... , daarom heb ik geen hyves..)
Waarom met mensen praten discussieren op een internetforum die je helemaal niet kent?quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef revpolen het volgende:
( zal wel komen dat ik het hyves idee ook niet snap... ik heb zoveel vriendjes!!!.. ja je kent de helft maar persoonlijk... , daarom heb ik geen hyves..)
ik snapte ff niet waar je tweets over gingenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je volgt me en onvolgt me meteen
Dat schiet op ja
Ook voor Twitter geldt, lees iemands timeline ( posthistory) eens naquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:51 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
ik snapte ff niet waar je tweets over gingen
dan nog vallen die van jou niet te snappen hoor schat....quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook voor Twitter geldt, lees iemands timeline ( posthistory) eens na
Ik volg erg veel mensen uit mijn vakgebied die ik totaal niet ken. Vaak tweeten ze interessante artikelen/blogs/ervaringen waar je wel wat aan hebtquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef revpolen het volgende:
Gaat ook het nut van social networking voorbij dan...quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:51 schreef Intrepidity het volgende:
Waarom moet het internet volgens jou ophouden bij de mensen die je kent?
Omdat je (ik) misschien tweet over iets wat hen aanspreekt?quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef revpolen het volgende:
Ik volg je en kan gelijk iemand voor je helpenquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Omdat je (ik) misschien tweet over iets wat hen aanspreekt?
Niemand die ff wil scannen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef ThE_ED het volgende:
In HP/deTijd staat blijkbaar iets over TwitterShizzle, morgen ff kopen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:11 schreef Bragi het volgende:
En oh ja, speciaal voor Roel_Jewel:
http://pleaserobme.com/
Komend weekend de eerste limbotweetupquote:Op maandag 15 februari 2010 22:32 schreef ThE_ED het volgende:
ik hoop dat ik later weer een cool Twitterfesst kan organiseren. Echt vorige week was supergezellig.
heel netjesquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:11 schreef Bragi het volgende:
http://www.twitvid.com/9E2AE
Lieve Carice, die rekening houdt met sommige followers.
Daar kreeg ik te lezen dat ik veel gemeen had met MarichaK... Ben er alleen nog niet achter waarom...quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is http://tweeplike.me/ al genoemd? Handig om mensen met soortgelijke interesses te ontdekken.
Omdat je recent mee getweet hebt, denk ik. Zal op basis van vele factoren worden bepaaldquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar kreeg ik te lezen dat ik veel gemeen had met MarichaK... Ben er alleen nog niet achter waarom...
toen had ik er heul nog niet mee getweet...quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat je recent mee getweet hebt, denk ik. Zal op basis van vele factoren worden bepaald.
Even volgenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:50 schreef Jewel het volgende:
De Duckstedelingen op twitter zijn zo leuk!![]()
http://twitter.com/elger/duckstad
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:25 schreef Suuz_ het volgende:
Er is niets leuker dan "live" twitteren terwijl er geschaatst wordt! Vooral vannacht veel lol gehad!
Ja eens!! Baal dat ik het gemist heb. Was aan het werk tot 23u! Dus is me bijna geheel ontgaan! Morgen vrij dus dan maar flink mee twitteren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. En met het debat vandaag/gisteren ook
.
Soms praat zij echt alsof ze al over de 40 is, maar ja... lollig mens is het volgens mij welquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:50 schreef Jewel het volgende:
De Duckstedelingen op twitter zijn zo leuk!![]()
http://twitter.com/elger/duckstad
Ik ben zwaaaaaaaaaaaaaaar verliefd op Caricequote:Op donderdag 18 februari 2010 15:11 schreef Bragi het volgende:
http://www.twitvid.com/9E2AE
Lieve Carice, die rekening houdt met sommige followers.
jij bij mij niet bij de 101 opties.... vaag waarom ik wel bij jou en jij niet bij mij?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:06 schreef Suuz_ het volgende:
Heb ook eens die site bekeken "tweep like me" Nizno je staat bij mij op 4, als ik het helemaal goed begrijp...
Leuk leuk
En nu? Gewoon wachten?quote:Your current status:
You are at step 1. Next step is to gather your data. You don't have to do anything for that, just wait for your result.
Ik kom twitter.com niet eens op..quote:
ja, mn timeline komt niet op en ik krijg op de website ook alleen maar meldingen fout bij laden.quote:
Dat dacht ik ook iddquote:Op vrijdag 19 februari 2010 02:10 schreef JJH het volgende:
Over dat tweep like me.
[..]
En nu? Gewoon wachten?
-edit- ja dus.
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:26 schreef PlakkieOle het volgende:
Waar in je profiel ka nje je twitter adres invoeren?
alleen je twitternaam invullen graag... het adres maakt fok er zelf van.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:26 schreef PlakkieOle het volgende:
Waar in je profiel ka nje je twitter adres invoeren?
Via Gravity kreeg ik alleen maar DNS-timeouts.. Via WiFi én via mobiel internet.. Nu heb ik mobiel internet van KPN (hi) en nou las ik weer dat die ook liep te kuttenquote:
Nee. Maar niks is ooit traag hier. Ik zit op de één na snelste verbinding van Delft geloof ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:15 schreef gerbenp het volgende:
Bij meer mensen twitter zo traag?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is http://tweeplike.me/ al genoemd? Handig om mensen met soortgelijke interesses te ontdekken.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:27 schreef Nizno het volgende:
als ik kijk op downforeveryone zou hij gewoon up moeten zijn.. Echter de site laadt bij mij echt niet.....
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
KPN Toevallig als ISP?
Schijnen wat DNS probleempjes te zijn daar.
ow dan ga ik even op de wifi van de burenquote:
Daar ben ik al een jaar vanaf.. Ik raak te snel door mn API's heen (quote:
seesmic werkt ook prima hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daar ben ik al een jaar vanaf.. Ik raak te snel door mn API's heen () en dat programma loopt steeds vast..
http://lasttweet.com/quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:37 schreef Witchfynder het volgende:
Weten jullie een goede app om je tweets op last.fm te posten? (dus niet je last.fm nummers op twitter, want dat is annoying).
Uhuhquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:44 schreef Rejected het volgende:
[..]
jij had een reactie van Maxime BuZa zag ik
Altijd cool, we doen wel vaker tweetups, opencoffee en dat soort dingen, altijd erg gezellig. Maar dit is de eerste keer dat ik met wat vrienden iets "met wat extra" heb gedaan, en dat beviel goed. Jammer dat de kabinetscrisis er ws. voor gezorgd heeft dat ze het item uit Netwerk geschrapt hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Komend weekend de eerste limbotweetup. Nouja, tweede dan. Eerste editie viel door de sneeuw in de uhm... sneeuw
. Toen waren we met z'n drieën (ook gezellig overigens). Nu meer dan 30 aanmeldingen, dus dat gaat ook gezellig worden
.
en dan moet ik toch even zeggen dat de tag door BerryV de wereld in is geholpen... En hoe.. Druk vannacht!quote:
Wat is er onoverzichtelijk aan de web-versie?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
seesmic werkt ook prima hoor
Ik vind web lang niet zo overzichtelijk als ik eerlijk ben.
dat je bijv mensen die naar je een bericht sturen maar die jij niet volgt niet in je timeline krijgt.. dat je zoekresultaten niet netjes in een kolom naast je timeline kan krijgen...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wat is er onoverzichtelijk aan de web-versie?
Ik bekijk regelmatig mn mentions, en zoeken doe ik (bijna) niet..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat je bijv mensen die naar je een bericht sturen maar die jij niet volgt niet in je timeline krijgt.. dat je zoekresultaten niet netjes in een kolom naast je timeline kan krijgen...
Is het al weer maandag!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik zal geen domme vragen meer stellen.
Maandag is niet nadenk dag.
uhhhh que?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:20 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Is het al weer maandag!
The ufck!
ik heb mn mentions gewoon op mn scherm als ik mn timeline ook zie... en heb 3 zoek resultaten die ook netjes op mijn scherm komenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik bekijk regelmatig mn mentions, en zoeken doe ik (bijna) niet..
Hootsuite?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:14 schreef DennisMoore het volgende:
Hier nog mensen die met collega's onder een gezamelijk organisatie-account twitteren?
Zo ja, met welke software?
Cotweet blijft nog wat behelpen.
Hmm, da's een client die geïnstalleerd moet worden zie ik? Dat gaat onze ICT niet leuk vinden.quote:
quote:Ik heb net Hart van Nederland en Show Nieuws gekeken. GODMILJAAR! man man man. Was ik maar dood.
heb je dit ook al op twitter gevraagd, in kantooruren? Ik heb de ervaring dat binnen no time er 5 a 6 antwoorden op je worden afgevuurd, zeker als je een hashtag als #durftevragen erbij gooit.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:14 schreef DennisMoore het volgende:
Hier nog mensen die met collega's onder een gezamelijk organisatie-account twitteren?
Zo ja, met welke software?
Cotweet blijft nog wat behelpen.
Eens kijken of dat effect heeft met mijn 178 volgersquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:36 schreef knars het volgende:
heb je dit ook al op twitter gevraagd, in kantooruren? Ik heb de ervaring dat binnen no time er 5 a 6 antwoorden op je worden afgevuurd, zeker als je een hashtag als #durftevragen erbij gooit.
@Michonnet is wel melig jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alleen al vanwege dit soort tweets is twitter geweldig
http://twitter.com/Michonnet/status/9401722701
[..]![]()
.
ik zal je wel retweetenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eens kijken of dat effect heeft met mijn 178 volgers.
Idd. In 't echt ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
@Michonnet is wel melig ja.
onder kantoortijd vaak wel, zijn altijd wel business professionals, creatieve creationisten, entrepeneurs, ondernemers, coaches en goeroe's die nonstop zoekacties op een aantal kernwoorden hebben openstaan, zodat ze hun hulp kunnen aanbieden. No shit!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eens kijken of dat effect heeft met mijn 178 volgers.
geen last van gelukkigquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe zit ik die melding bij ReTweets uit?
"Wondering who this is?''
Het verpest andere tweets in mijn overzicht
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:05 schreef Nizno het volgende:
Mijn opmerkingen worden zomaar gebruikt bij RTLZ en dan nog wel zonder bronvermelding!!
Nou ja ook wel erg blij mee trouwens aangezien ze van de rest allemaal plaatjes er bij hadden.. hoef niet op tv! Ook niet met een jeugdfoto van 25 jaar oud
http://www.rtl.nl/compone(...)alsema.avi_plain.xml
vanaf 13:25
Dat, je begint eraan in het begin, maar ik heb ze vrij snel weer weggemikt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:33 schreef ThE_ED het volgende:
Ik volg eigenlijk geen "bekende" personen als ze niet gewoon leuk "mee" twitteren, heb je niets aan..
Wel als je datgene wat ze tweeten gewoon leuk vindt om te lezen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:33 schreef ThE_ED het volgende:
Ik volg eigenlijk geen "bekende" personen als ze niet gewoon leuk "mee" twitteren, heb je niets aan..
Ik moet werkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:01 schreef ThE_ED het volgende:
Gaan er nog mensen naar Femke's #twist vanavond? Ik ben er ook weer #partyanimal en deel natuurlijk handtekeningen uit
Ik moest werken. Al die twitterfeestjes zijn allemaal op tijdstippen dat ik moet werken.quote:
Ik ben vandaag 1(een) hele dag vrij hoor!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:59 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ben jij altijd aan het werk
MrsFry rocks!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, je begint eraan in het begin, maar ik heb ze vrij snel weer weggemikt.
Fry en Mrs Fry volg ik nog.
Dat is lekker rustigquote:Op zondag 28 februari 2010 11:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
MrsFry rocks!
En mijn timeline is stuk.. Ik zie alleen nog mijn eigen tweets
eerst beter weerquote:Op zondag 28 februari 2010 11:32 schreef yvonne het volgende:
Is het al tijd voor een FOK#tweet-up?
Of eerst beter weer.
Heb ik hier ook last van. Zal wel vanzelf weer oplossen.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:00 schreef Orealo het volgende:
De updates van mensen die ik volg werken niet meer. Zowel niet op mijn telefoon als op internet. Weet iemand hoe dit kan of komt?
Ah, dus het ligt niet aan mij! Laten we het hopen inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2010 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb ik hier ook last van. Zal wel vanzelf weer oplossen.
http://twitter.com/pauldeleeuwquote:Op zondag 28 februari 2010 17:58 schreef Razor21 het volgende:
Heb me ook maar even aangemeld even kijken of het wat is.
Hoezo kan ik Paul de Leeuw niet vinden? Hij heeft toch ook Twitter?
Krijg alleen realtime resultaten en kan hem niet vinden.
Leek me wel grappig een Bn'er toevoegen.
met die zoekfunctie vind ik trouwens helemaal niets ook niet op voornaam![]()
Er zijn ook een paar miljoen gebruikers he..quote:Op zondag 28 februari 2010 17:58 schreef Razor21 het volgende:
met die zoekfunctie vind ik trouwens helemaal niets ook niet op voornaam![]()
Thnx.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:01 schreef Steve het volgende:
[..]
http://twitter.com/pauldeleeuw
Die volgen.
Die probeer ik ook zelfs : Henk, Glenn, Paul vind hij niet..quote:Op zondag 28 februari 2010 18:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Er zijn ook een paar miljoen gebruikers he..
En proveer dit eens: http://twitter.com/invitations/find_on_twitter
Hoeveel mensen denk je dat er bestaan die Henk heten? En heeft 'jouw' Henk wel zijn volledige naam ingevuld op zn profiel?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die probeer ik ook zelfs : Henk, Glenn, Paul vind hij niet..
Ook al geef ik een achternaam erbij op.
Name search is temporarily disabled 4 days agoquote:Op zondag 28 februari 2010 18:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die probeer ik ook zelfs : Henk, Glenn, Paul vind hij niet..
Ook al geef ik een achternaam erbij op.
Hier ookquote:Op zondag 28 februari 2010 21:50 schreef qu63 het volgende:
En sinds een klein kwartiertje kan ik weer tweets van anderen zien in mn timeline! Jeej!
En weg is mn productiviteitquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
En weg is mn productiviteit
Twitter maar weer afgesloten dus
Twitter staat hier eigenlijk standaard open op mn laptopquote:Op zondag 28 februari 2010 23:14 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Hahaha ben het met jullie eens dat het vri jverslavend isdamnit nog zo veel te doen, maar toch, altijd check ik eerst mijn mail en mijn twitter voor ik nuttigere dingen kan doen op mijn pc
ik heb die gast nooit gevolgd... Lees er wel steeds dingen over.... lijkt me een irritantjequote:Op maandag 1 maart 2010 12:31 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... die Sywert nu eindelijk maar 's echt ontvolgd ipv alleen gemute.
Is groeiende, dat is beter.quote:
Dan is Rutger_ beter voor jou te volgen, minder irritantquote:Op maandag 1 maart 2010 12:42 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind 'm eigenlijk net zo irritant als ik waarschijnlijk was op die leeftijd.
Alleen was ik wat minder pretentieus.
http://twitter.com/RUTGER_quote:Op maandag 1 maart 2010 12:52 schreef yvonne het volgende:
Dan is Rutger_ beter voor jou te volgen, minder irritant
http://www.koekjesfabriek.com/quote:
Wat een kutstukje en -schrijver.quote:Het is raar, maar ik verdenk treinstations ervan dat ze zo zijn gemaakt dat ze er bedoeld triest uit zien. Je ziet treurige mensen, treurige treinen naar idem bestemmingen.
Als we voorbij Zutpen zijn, word ik gecontroleerd. Dat controleren gaat heel raar, als je net zoals ik kan pimpen met een kortingskaart wat in het OV-gebruikersjagon tegenwoordig een Voordeelurenkaart heet. De fijne conducteur - dat lijkt me trouwens ook een zeer treurig beroep: conducteur. De hele dag een beetje kaartjes knippen en mensen boetes geven, knipt mijn kaartje en haalt mijn kaart onder een scanner. Dat is raar, ik heb helemaal geen reizen op saldo geactiveerd. Ofzoiets. Raars.
Deventer. Ik ben nog nooit in Deventer geweest. Volgens mijn moeder is het mooi, ik vind het nogal leeg en kil vanuit de trein. Dat kan ook aan de trein liggen. Ik ga me eens een potje zitten oprekken. Dat doen mensen tijdens treinreizen. De vrouw die aan de andere kant van het gangpad zit en een beetje eng is - de stand van haar ogen is niet zo natuurlijk kijkt naar me wijl ik dat doe. Ik kijk haar vragend aan. Ze gaat maar met haar telefoon spelen.
Ik heb ontdekt dat je nep-RSI kunt krijgen van extreem lange berichten schrijven op een mobiele telefoon die het noemen niet waard is. Maar er is niks beters te doen. Gesprekken die ik zou willen afluisteren gaan over niet noemenswaardige dingen, er zijn geen dingen waar ik naar zou willen kijken - dus ik doe dit.
Station Olst. Er loopt een vrouw door de coupé in een doorschijend gewaard. Op een stuk verpauperde landbouwgrond staat een iemand in een boerenpak de grond masseren. De man die voor de vrouw zit die ik een beetje eng vind heeft zijn muziek harder gezet. Rock. Vervolgens gaat hij headbangen.
Het is niet snel goed voor jou hèquote:
Omdat 'ie 13 is.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:19 schreef yvonne het volgende:
Hij is 13en z'n stukjes worden toch her en der geplaatst en hij is dutch bloggiewinnaar
Zelfs BertBrussen is aardig tegen hem!quote:
BertBrussen heeft me geblocked, omdat hij geen argumenten meer over had in een discussie (en omdat in diezelfde discussie iemand anders het ook met me eens was).quote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelfs BertBrussen is aardig tegen hem!
Nouja, over 't algemeen gebruik ik Twitter 't liefst om interessante nieuwe dingen te ontdekken. En ik volg dus liever mensen die goeie links posten dan mensen die zeggen dat ze in de rij bij de kassa staan of in de trein zittenquote:
Michonnet is geweldig iddquote:Op maandag 1 maart 2010 13:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, over 't algemeen gebruik ik Twitter 't liefst om interessante nieuwe dingen te ontdekken. En ik volg dus liever mensen die goeie links posten dan mensen die zeggen dat ze in de rij bij de kassa staan of in de trein zitten.
Aanraders:
http://twitter.com/rickmans
http://twitter.com/hno (bijna alleen maar links, niet echt twitteraar dus)
http://twitter.com/michonnet
Voor de linkjes vind ik hem leuk:quote:Op maandag 1 maart 2010 13:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, over 't algemeen gebruik ik Twitter 't liefst om interessante nieuwe dingen te ontdekken. En ik volg dus liever mensen die goeie links posten dan mensen die zeggen dat ze in de rij bij de kassa staan of in de trein zitten.
Aanraders:
http://twitter.com/rickmans
http://twitter.com/hno (bijna alleen maar links, niet echt twitteraar dus)
http://twitter.com/michonnet
Bio Rutger de Quay, véértien, Nijmegen (maar stiekem Amsterdam), weblogger, DutchBloggie winnaar, freelance journalist/stukjesschrijverquote:Op maandag 1 maart 2010 13:19 schreef yvonne het volgende:
Hij is 13en z'n stukjes worden toch her en der geplaatst en hij is dutch bloggiewinnaar
hoe is dat? Men vond ook altijd dat ik te volwassen schreef voor mijn leeftijd.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:21 schreef Bragi het volgende:
Niks mis met een 13-jarige die schrijft, maar schrijf dan ook gewoon als een 13-jarige.
Ja, dan moet ie een stuk volwassener overkomen inderdaad.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bio Rutger de Quay, véértien, Nijmegen (maar stiekem Amsterdam), weblogger, DutchBloggie winnaar, freelance journalist/stukjesschrijver
Zo'n paarse broek past ons allemaal!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef DennisMoore het volgende:
Op z'n volgende verjaardag krijgt ie vast een mooie paarse broek.
Er is keus zat.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef ThE_ED het volgende:
op de telefoon gebruik ik altijd twitstat.com
En ik wil gvd een nieuwe! (telefoon, that is)
Fijn! Ik ga meteen in m'n bio zetten dat ik ook freelance guru ergens in ben!quote:
Effe wachten op de HTC Desire dusquote:Op maandag 1 maart 2010 14:00 schreef ThE_ED het volgende:
Als internetfenomeen wil ik nu natuurlijk ook eens een keer iets behoorlijks.Straks zit ik nog aan de iPhone vast!
Ja, dat doet half twitter inderdaadquote:Op maandag 1 maart 2010 14:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Fijn! Ik ga meteen in m'n bio zetten dat ik ook freelance guru ergens in ben!
Daar heb je je handen vol aan!quote:
Dat was bij mij ook zo. Maar dan bedoelen ze (neem ik aan) gewoon dat je goed schrijft. Dat je nadenkt over wat je schrijft. Dat je een aardige woordenschat hebt.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
hoe is dat? Men vond ook altijd dat ik te volwassen schreef voor mijn leeftijd.(Ja, nu niet meer, nu weer te kinderlijk
)
quote:Je ziet treurige mensen, treurige treinen naar idem bestemmingen
quote:De fijne conducteur - dat lijkt me trouwens ook een zeer treurig beroep: conducteur. De hele dag een beetje kaartjes knippen en mensen boetes geven, knipt mijn kaartje en haalt mijn kaart onder een scanner. Dat is raar, ik heb helemaal geen reizen op saldo geactiveerd. Ofzoiets. Raars.
quote:De vrouw die aan de andere kant van het gangpad zit en een beetje eng is - de stand van haar ogen is niet zo natuurlijk kijkt naar me wijl ik dat doe.
quote:Er loopt een vrouw door de coupé in een doorschijend gewaard
quote:Op een stuk verpauperde landbouwgrond staat een iemand in een boerenpak de grond masseren
Draken van zinnen. Archaïsch woordgebruik out of the blue. Mislukte pogingen tot 'columnisten-zinnen'.quote:De man die voor de vrouw zit die ik een beetje eng vind heeft zijn muziek harder gezet. Rock. Vervolgens gaat hij headbangen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Je kunt, hoe oud je ook bent, beter gewoon gaan schrijven wat je kúnt in plaats van wat je zo graag wilt maar net niet haalt..
Yep, slechts een paar verschillen (Sense-schil, échte knoppen, iets meer geheugen, Flash).quote:Op maandag 1 maart 2010 14:06 schreef ThE_ED het volgende:
Die HTC Desire lijkt een beetje op de Nexus?
Zatquote:
Met wat geschaaf is het wel een mooie zinquote:uote:
Op een stuk verpauperde landbouwgrond staat een iemand in een boerenpak de grond masseren
Ja, en met wat geschaaf ben ik Jude Law.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met wat geschaaf is het wel een mooie zin
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, en met wat geschaaf ben ik Jude Law.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met wat geschaaf is het wel een mooie zin
ik heb alleen wat keywords...quote:Op maandag 1 maart 2010 15:03 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Okaaay wacht wat staat er nog meer in jullie bio?
Mijne vond ik loos dus staat nu al een week gewoon niks in behalve hi I'm mathilde, wat ook vrij loos is
maar je hebt neit zo veel ruimte voor een hele cv he
Heb er wat steekwoorden in staanquote:Op maandag 1 maart 2010 15:03 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Mijne vond ik loos dus staat nu al een week gewoon niks in behalve hi I'm mathilde, wat ook vrij loos is
Dat komt omdat ik een BT'er ben.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Yvonne twitters trouwens wel veel over ThE_ED.
Werkgever, woonplaats, politieke voorkeur, hobby/interesses, iets 'grappigs'.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:03 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Bij mij staat "ambtenaar, wielrenner, muziekliefhebber, wiki-verslaafde", en dan heb je al een aantal van m'n hobbies en zaken waarover ik twitter bij elkaar (hoewel, ik zeg zelden iets over wielrennen).quote:Op maandag 1 maart 2010 15:03 schreef Charmedmatzzie het volgende:
'k Zie het http://twitter.com/gjkooijman ook nog wel ver schoppen eigenlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 12:45 schreef ThE_ED het volgende:
Hij is natuurlijk nog jong, maar hij doet 't best goed verder. En ik zou ook pretentieus worden als ik her en der columns mag schrijven en praatjes mag geven..
I knowquote:Op maandag 1 maart 2010 15:45 schreef Bragi het volgende:
Die kerel zit op FOK!
Staat altijd op de foto met BN'ers.
Fanpage. Hij moet er een hebben.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef ThE_ED het volgende:
Ja en twitter is ook een leuke plaats wat bekendheid te verwerven.
Of gewoon om "je ding" te doen. *kotst een beetje in zijn mond*
Ik vind het zelf iig wel handig om mijn media activiteiten zo een beetje uit te bouwen.
En een Aifoon is natuurlijk het laatste wat je wilt.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:00 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, vodafone heeft al gebeld dat ik weer een nieuwe mag, maar ik vind dat 360 niet zooo.. en de andere toestellen. Heb al in de winkel geprobeerd een N900 te krijgen, maar die was overal uitverkocht. Als internetfenomeen wil ik nu natuurlijk ook eens een keer iets behoorlijks.Straks zit ik nog aan de iPhone vast!
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb er wat steekwoorden in staan. Ook makkelijk voor mensen die lists bijhouden
.
Dat komt ook doordat de search van Twitter zelf de laatste tijd nogal ruk is. Zoeken op naam van tweeps is ook nogal bagger.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:50 schreef DennisMoore het volgende:
Hier Brizzly, hoewel die ook steeds vaker beweert: "Twitter must be having issues" wanneer ze een search niet kunnen verwerken. Zakelijk dus nog steeds Cotweet.
Heb je een slotje op je account?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Misschien een domme vraag maar ik kan mn berichten nooit terug vinden op die zoekpagina en timeline, ik ben ook pas net begonnen met Twitter.
Yup, dat je je account niet voor iedereen open heb staan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee daar had ik ook al naar zitten kijken, je bedoelt bij de settings toch?
Hmm daar staat mn foto dus op en niet iedereen soms erg blij met mijn mening hier. Straks loop ik op straat en dan is het zo van ow daar heb je die kut.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, dat je je account niet voor iedereen open heb staan.
Wat is je twitternaam?
Nee, alleen als je die persoon ook volgt. Ik kwam er net via iemand anders achter dat de VVD mij gister geRT heeftquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:31 schreef Zapper het volgende:
Kun je ook zien wanneer evt. jouw tweets zijn ge re-tweet?
Ik zie het alleen staan wanneer ik dit zelf gedaan heb.
http://twitter.com/#retweeted_of_minequote:Op donderdag 4 maart 2010 09:31 schreef Zapper het volgende:
Kun je ook zien wanneer evt. jouw tweets zijn ge re-tweet?
Ik zie het alleen staan wanneer ik dit zelf gedaan heb.
Maar die klopt niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://twitter.com/#retweeted_of_mine
Staan ook onbekenden tussen.
Die verschijnt gewoon in de replies @ http://twitter.com/#repliesquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe kan je zien of iemand @jouwnick gedaan heeft, wanneer dit niet vooraan de zin staat?
Maar dat is handigquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die verschijnt gewoon in de replies @ http://twitter.com/#replies
Bij mij niet, dat zijn alleen berichten die beginnen met @ireert.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die verschijnt gewoon in de replies @ http://twitter.com/#replies
Weet je zeker dat iemand je heeft getweet met @-name ergens in het midden? Zoek anders es op je username @ http://search.twitter.com/quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bij mij niet, dat zijn alleen berichten die beginnen met @ireert.
Ja shit, je hebt gelijk, die komt wel aan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat iemand je heeft getweet met @-name ergens in het midden? Zoek anders es op je username @ http://search.twitter.com/
Heb een testtweet gestuurd waar je naam niet vooraan staat.
Heb me idd prima vermaaktquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:38 schreef JJH het volgende:
Twitter was leuk gisteravond. Leuk ook dat ze het zo in de uitzending betrokken.(Aan het begin van de uitzending dan in ieder geval)
TERING is er ook een pagina waar je in sneltreinvaart al die bergen tweets voorbij ziet scrollen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:58 schreef Boldface het volgende:
Ik meld vast iets wat jullie allemaal allang weten, maar toch...
Het 10-miljardste Twitterbericht is in aantocht.
Aftellen kan via http://popacular.com/gigatweet/
Nee, want dit is slechts extrapolatie op basis van een gemiddeld aantal tweets per seconde. Zou je daadwerkelijk zo snel tweets opvragen krijg je hard op je flikker van de twitter APIquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
TERING is er ook een pagina waar je in sneltreinvaart al die bergen tweets voorbij ziet scrollen?Dit gaat wel echt heel erg snel.
www.bit.ly werkt ook goed, je kan ook stats raadplegen over het aantal kliks en tweets waar je link in voor komt..quote:
Dat houd je ongeveer. 0.629 secondes vol.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee, want dit is slechts extrapolatie op basis van een gemiddeld aantal tweets per seconde. Zou je daadwerkelijk zo snel tweets opvragen krijg je hard op je flikker van de twitter API
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:59 schreef Bragi het volgende:
De 10 miljardste tweet is zojuist gepost. Beschermd. Dus weet je nog niks. Fail. Lol.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:59 schreef Bragi het volgende:
De 10 miljardste tweet is zojuist gepost. Beschermd. Dus weet je nog niks. Fail. Lol.
http://twitter.com/arjanelfassedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:48 schreef verzer het volgende:
Welke nederlander heeft de meeste followers?
@pieterjoukequote:Op donderdag 4 maart 2010 13:05 schreef RedGuy het volgende:
Kun je hier ook vertellen wie echt heel leuk zijn op Twitter?
Zo ja: @JamesWorthy en @KevinBoitelleOA zijn echt leuk om te volgen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/RoelJewel/status/10094814426
Je dacht hij er zo uit zou zien?quote:Op zondag 7 maart 2010 00:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Je ziet er heel anders uit dan ik verwachtte.
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Je ziet er heel anders uit dan ik verwachtte.
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je dacht hij er zo uit zou zien?
[ afbeelding ]
Neuh, ik dacht meer aan een nerd, zoals de meeste hier denk ik. Als valt me op dat dat best meevalt als ik sommige fotoboeken bekijk.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je dacht hij er zo uit zou zien?
[ afbeelding ]
Nee, ik ben heel lief, aardig en niet nerdy hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 00:58 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht meer aan een nerd, zoals de meeste hier denk ik. Als valt me op dat dat best meevalt als ik sommige fotoboeken bekijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |