quote:Op maandag 15 februari 2010 21:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je kan zoeken op Twitter, hè, dat weet je...?
Nee, dan is het #musicmonday.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik zal geen domme vragen meer stellen.
Maandag is niet nadenk dag.
Ik mijd mijn timeline ff op het moment. Een enorme hoeveelheid tv-debattweets en daar heb ik geen zin in.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:47 schreef ThE_ED het volgende:
eigenlijk zouden we dit dus allemaal naar elkaar te moeten tweeten, deze topics
ik heb twee personen die ik niet wil volgen maar wel af en toe ff schieuwnierig ben wat ze tikken... dus die heb ik met de nick in search staan en dat werkt prima.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:50 schreef Orealo het volgende:
Je kunt inderdaad zoeken op twitter, al heb ik niet het idee dat dat altijd even goed werkt, vooral met hashtags.
Klopt, je krijgt dan alle tweets die dat ene woord (hash-tag of gewoon woord (volgens mij)) bevat. Je kan bv. dus niet kiezen voor alleen Nederlandse tweets (om maar wat te noemen.)quote:Op maandag 15 februari 2010 21:50 schreef Orealo het volgende:
Je kunt inderdaad zoeken op twitter, al heb ik niet het idee dat dat altijd even goed werkt, vooral met hashtags.
Maar dan iets breder, nu was het jounalisten gehalte vrij hoog ( imho dan)quote:Op maandag 15 februari 2010 22:32 schreef ThE_ED het volgende:
ik hoop dat ik later weer een cool Twitterfesst kan organiseren. Echt vorige week was supergezellig.
Tsja, maar dat is sowieso een beetje op Twitter, maar idd een keer een ander of breder publiek zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar dan iets breder, nu was het jounalisten gehalte vrij hoog ( imho dan)
Naar elkaar twitteren als je op een forum zit?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:47 schreef ThE_ED het volgende:
eigenlijk zouden we dit dus allemaal naar elkaar te moeten tweeten, deze topics
lol, nee ik bedoel in plaats van dit forumquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:21 schreef rubje het volgende:
[..]
Naar elkaar twitteren als je op een forum zit?
Dat is hetzelfde als je naast elkaar staat en je gaat elkaar bellen of sms'n
Inderdaad jammer dat er geen Trending: Europe of Trending: Holland is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Klopt, je krijgt dan alle tweets die dat ene woord (hash-tag of gewoon woord (volgens mij)) bevat. Je kan bv. dus niet kiezen voor alleen Nederlandse tweets (om maar wat te noemen.)
nog niet, nee...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:32 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Inderdaad jammer dat er geen Trending: Europe of Trending: Holland is.
Ik zou maar eens beginnen met een heleboel mensen gaan volgen, dan leeft het een stuk meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:55 schreef wickedweirdo het volgende:
ik heb sinds kort ook twitter, best grappig allemaal...
als je alleen mij volgt leeft het al best leukquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou maar eens beginnen met een heleboel mensen gaan volgen, dan leeft het een stuk meer.
ik kan het zelfs zonderquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
als je alleen mij volgt leeft het al best leuk
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
als je alleen mij volgt leeft het al best leuk
Je volgt me en onvolgt me meteenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:55 schreef wickedweirdo het volgende:
ik heb sinds kort ook twitter, best grappig allemaal...
blijkbaar had hij iets jonger verwachtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je volgt me en onvolgt me meteen
Dat schiet op ja
Nóg jonger?!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar had hij iets jonger verwacht
vanwege leuke tweets of manier van schrijven volg ik wel eens onbekenden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef revpolen het volgende:
waarom voegen mensen ( die je niet kent.. )
je toe op twitter om je te volgen?
ik snap dat niet helemaal..
( zal wel komen dat ik het hyves idee ook niet snap... ik heb zoveel vriendjes!!!.. ja je kent de helft maar persoonlijk... , daarom heb ik geen hyves..)
Waarom met mensen praten discussieren op een internetforum die je helemaal niet kent?quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef revpolen het volgende:
( zal wel komen dat ik het hyves idee ook niet snap... ik heb zoveel vriendjes!!!.. ja je kent de helft maar persoonlijk... , daarom heb ik geen hyves..)
ik snapte ff niet waar je tweets over gingenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je volgt me en onvolgt me meteen
Dat schiet op ja
Ook voor Twitter geldt, lees iemands timeline ( posthistory) eens naquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:51 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
ik snapte ff niet waar je tweets over gingen
dan nog vallen die van jou niet te snappen hoor schat....quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook voor Twitter geldt, lees iemands timeline ( posthistory) eens na
Ik volg erg veel mensen uit mijn vakgebied die ik totaal niet ken. Vaak tweeten ze interessante artikelen/blogs/ervaringen waar je wel wat aan hebtquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef revpolen het volgende:
Gaat ook het nut van social networking voorbij dan...quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:51 schreef Intrepidity het volgende:
Waarom moet het internet volgens jou ophouden bij de mensen die je kent?
Omdat je (ik) misschien tweet over iets wat hen aanspreekt?quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef revpolen het volgende:
Ik volg je en kan gelijk iemand voor je helpenquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Omdat je (ik) misschien tweet over iets wat hen aanspreekt?
Niemand die ff wil scannen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef ThE_ED het volgende:
In HP/deTijd staat blijkbaar iets over TwitterShizzle, morgen ff kopen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:11 schreef Bragi het volgende:
En oh ja, speciaal voor Roel_Jewel:
http://pleaserobme.com/
Komend weekend de eerste limbotweetupquote:Op maandag 15 februari 2010 22:32 schreef ThE_ED het volgende:
ik hoop dat ik later weer een cool Twitterfesst kan organiseren. Echt vorige week was supergezellig.
heel netjesquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:11 schreef Bragi het volgende:
http://www.twitvid.com/9E2AE
Lieve Carice, die rekening houdt met sommige followers.
Daar kreeg ik te lezen dat ik veel gemeen had met MarichaK... Ben er alleen nog niet achter waarom...quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is http://tweeplike.me/ al genoemd? Handig om mensen met soortgelijke interesses te ontdekken.
Omdat je recent mee getweet hebt, denk ik. Zal op basis van vele factoren worden bepaaldquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar kreeg ik te lezen dat ik veel gemeen had met MarichaK... Ben er alleen nog niet achter waarom...
toen had ik er heul nog niet mee getweet...quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat je recent mee getweet hebt, denk ik. Zal op basis van vele factoren worden bepaald.
Even volgenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:50 schreef Jewel het volgende:
De Duckstedelingen op twitter zijn zo leuk!![]()
http://twitter.com/elger/duckstad
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:25 schreef Suuz_ het volgende:
Er is niets leuker dan "live" twitteren terwijl er geschaatst wordt! Vooral vannacht veel lol gehad!
Ja eens!! Baal dat ik het gemist heb. Was aan het werk tot 23u! Dus is me bijna geheel ontgaan! Morgen vrij dus dan maar flink mee twitteren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. En met het debat vandaag/gisteren ook
.
Soms praat zij echt alsof ze al over de 40 is, maar ja... lollig mens is het volgens mij welquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:50 schreef Jewel het volgende:
De Duckstedelingen op twitter zijn zo leuk!![]()
http://twitter.com/elger/duckstad
Ik ben zwaaaaaaaaaaaaaaar verliefd op Caricequote:Op donderdag 18 februari 2010 15:11 schreef Bragi het volgende:
http://www.twitvid.com/9E2AE
Lieve Carice, die rekening houdt met sommige followers.
jij bij mij niet bij de 101 opties.... vaag waarom ik wel bij jou en jij niet bij mij?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:06 schreef Suuz_ het volgende:
Heb ook eens die site bekeken "tweep like me" Nizno je staat bij mij op 4, als ik het helemaal goed begrijp...
Leuk leuk
En nu? Gewoon wachten?quote:Your current status:
You are at step 1. Next step is to gather your data. You don't have to do anything for that, just wait for your result.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |