als je alleen mij volgt leeft het al best leukquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou maar eens beginnen met een heleboel mensen gaan volgen, dan leeft het een stuk meer.
ik kan het zelfs zonderquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
als je alleen mij volgt leeft het al best leuk
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
als je alleen mij volgt leeft het al best leuk
Je volgt me en onvolgt me meteenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:55 schreef wickedweirdo het volgende:
ik heb sinds kort ook twitter, best grappig allemaal...
blijkbaar had hij iets jonger verwachtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je volgt me en onvolgt me meteen
Dat schiet op ja
Nóg jonger?!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar had hij iets jonger verwacht
vanwege leuke tweets of manier van schrijven volg ik wel eens onbekenden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef revpolen het volgende:
waarom voegen mensen ( die je niet kent.. )
je toe op twitter om je te volgen?
ik snap dat niet helemaal..
( zal wel komen dat ik het hyves idee ook niet snap... ik heb zoveel vriendjes!!!.. ja je kent de helft maar persoonlijk... , daarom heb ik geen hyves..)
Waarom met mensen praten discussieren op een internetforum die je helemaal niet kent?quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef revpolen het volgende:
( zal wel komen dat ik het hyves idee ook niet snap... ik heb zoveel vriendjes!!!.. ja je kent de helft maar persoonlijk... , daarom heb ik geen hyves..)
ik snapte ff niet waar je tweets over gingenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je volgt me en onvolgt me meteen
Dat schiet op ja
Ook voor Twitter geldt, lees iemands timeline ( posthistory) eens naquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:51 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
ik snapte ff niet waar je tweets over gingen
dan nog vallen die van jou niet te snappen hoor schat....quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook voor Twitter geldt, lees iemands timeline ( posthistory) eens na
Ik volg erg veel mensen uit mijn vakgebied die ik totaal niet ken. Vaak tweeten ze interessante artikelen/blogs/ervaringen waar je wel wat aan hebtquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef revpolen het volgende:
Gaat ook het nut van social networking voorbij dan...quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:51 schreef Intrepidity het volgende:
Waarom moet het internet volgens jou ophouden bij de mensen die je kent?
Omdat je (ik) misschien tweet over iets wat hen aanspreekt?quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef revpolen het volgende:
Ik volg je en kan gelijk iemand voor je helpenquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Omdat je (ik) misschien tweet over iets wat hen aanspreekt?
Niemand die ff wil scannen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef ThE_ED het volgende:
In HP/deTijd staat blijkbaar iets over TwitterShizzle, morgen ff kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |