Eens kijken of dat effect heeft met mijn 178 volgersquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:36 schreef knars het volgende:
heb je dit ook al op twitter gevraagd, in kantooruren? Ik heb de ervaring dat binnen no time er 5 a 6 antwoorden op je worden afgevuurd, zeker als je een hashtag als #durftevragen erbij gooit.
@Michonnet is wel melig jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alleen al vanwege dit soort tweets is twitter geweldig
http://twitter.com/Michonnet/status/9401722701
[..]![]()
.
ik zal je wel retweetenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eens kijken of dat effect heeft met mijn 178 volgers.
Idd. In 't echt ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
@Michonnet is wel melig ja.
onder kantoortijd vaak wel, zijn altijd wel business professionals, creatieve creationisten, entrepeneurs, ondernemers, coaches en goeroe's die nonstop zoekacties op een aantal kernwoorden hebben openstaan, zodat ze hun hulp kunnen aanbieden. No shit!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eens kijken of dat effect heeft met mijn 178 volgers.
geen last van gelukkigquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe zit ik die melding bij ReTweets uit?
"Wondering who this is?''
Het verpest andere tweets in mijn overzicht
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:05 schreef Nizno het volgende:
Mijn opmerkingen worden zomaar gebruikt bij RTLZ en dan nog wel zonder bronvermelding!!
Nou ja ook wel erg blij mee trouwens aangezien ze van de rest allemaal plaatjes er bij hadden.. hoef niet op tv! Ook niet met een jeugdfoto van 25 jaar oud
http://www.rtl.nl/compone(...)alsema.avi_plain.xml
vanaf 13:25
Dat, je begint eraan in het begin, maar ik heb ze vrij snel weer weggemikt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:33 schreef ThE_ED het volgende:
Ik volg eigenlijk geen "bekende" personen als ze niet gewoon leuk "mee" twitteren, heb je niets aan..
Wel als je datgene wat ze tweeten gewoon leuk vindt om te lezen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:33 schreef ThE_ED het volgende:
Ik volg eigenlijk geen "bekende" personen als ze niet gewoon leuk "mee" twitteren, heb je niets aan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |