en dan moet ik toch even zeggen dat de tag door BerryV de wereld in is geholpen... En hoe.. Druk vannacht!quote:

Wat is er onoverzichtelijk aan de web-versie?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
seesmic werkt ook prima hoor
Ik vind web lang niet zo overzichtelijk als ik eerlijk ben.

dat je bijv mensen die naar je een bericht sturen maar die jij niet volgt niet in je timeline krijgt.. dat je zoekresultaten niet netjes in een kolom naast je timeline kan krijgen...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wat is er onoverzichtelijk aan de web-versie?

Ik bekijk regelmatig mn mentions, en zoeken doe ik (bijna) niet..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat je bijv mensen die naar je een bericht sturen maar die jij niet volgt niet in je timeline krijgt.. dat je zoekresultaten niet netjes in een kolom naast je timeline kan krijgen...

Is het al weer maandag!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik zal geen domme vragen meer stellen.
Maandag is niet nadenk dag.

uhhhh que?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:20 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Is het al weer maandag!
The ufck!

ik heb mn mentions gewoon op mn scherm als ik mn timeline ook zie... en heb 3 zoek resultaten die ook netjes op mijn scherm komenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik bekijk regelmatig mn mentions, en zoeken doe ik (bijna) niet..

Hootsuite?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:14 schreef DennisMoore het volgende:
Hier nog mensen die met collega's onder een gezamelijk organisatie-account twitteren?
Zo ja, met welke software?
Cotweet blijft nog wat behelpen.

Hmm, da's een client die geïnstalleerd moet worden zie ik? Dat gaat onze ICT niet leuk vinden.quote:

quote:Ik heb net Hart van Nederland en Show Nieuws gekeken. GODMILJAAR! man man man. Was ik maar dood.

heb je dit ook al op twitter gevraagd, in kantooruren? Ik heb de ervaring dat binnen no time er 5 a 6 antwoorden op je worden afgevuurd, zeker als je een hashtag als #durftevragen erbij gooit.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:14 schreef DennisMoore het volgende:
Hier nog mensen die met collega's onder een gezamelijk organisatie-account twitteren?
Zo ja, met welke software?
Cotweet blijft nog wat behelpen.

Eens kijken of dat effect heeft met mijn 178 volgersquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:36 schreef knars het volgende:
heb je dit ook al op twitter gevraagd, in kantooruren? Ik heb de ervaring dat binnen no time er 5 a 6 antwoorden op je worden afgevuurd, zeker als je een hashtag als #durftevragen erbij gooit.

@Michonnet is wel melig jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alleen al vanwege dit soort tweets is twitter geweldig
http://twitter.com/Michonnet/status/9401722701
[..]![]()
.

ik zal je wel retweetenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eens kijken of dat effect heeft met mijn 178 volgers.

Idd. In 't echt ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
@Michonnet is wel melig ja.

onder kantoortijd vaak wel, zijn altijd wel business professionals, creatieve creationisten, entrepeneurs, ondernemers, coaches en goeroe's die nonstop zoekacties op een aantal kernwoorden hebben openstaan, zodat ze hun hulp kunnen aanbieden. No shit!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eens kijken of dat effect heeft met mijn 178 volgers.

geen last van gelukkigquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe zit ik die melding bij ReTweets uit?
"Wondering who this is?''
Het verpest andere tweets in mijn overzicht

quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:05 schreef Nizno het volgende:
Mijn opmerkingen worden zomaar gebruikt bij RTLZ en dan nog wel zonder bronvermelding!!
Nou ja ook wel erg blij mee trouwens aangezien ze van de rest allemaal plaatjes er bij hadden.. hoef niet op tv! Ook niet met een jeugdfoto van 25 jaar oud
http://www.rtl.nl/compone(...)alsema.avi_plain.xml
vanaf 13:25

Dat, je begint eraan in het begin, maar ik heb ze vrij snel weer weggemikt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:33 schreef ThE_ED het volgende:
Ik volg eigenlijk geen "bekende" personen als ze niet gewoon leuk "mee" twitteren, heb je niets aan..

Wel als je datgene wat ze tweeten gewoon leuk vindt om te lezen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:33 schreef ThE_ED het volgende:
Ik volg eigenlijk geen "bekende" personen als ze niet gewoon leuk "mee" twitteren, heb je niets aan..

Ik moet werkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:01 schreef ThE_ED het volgende:
Gaan er nog mensen naar Femke's #twist vanavond? Ik ben er ook weer #partyanimal en deel natuurlijk handtekeningen uit

Ik moest werken. Al die twitterfeestjes zijn allemaal op tijdstippen dat ik moet werken.quote:

Ik ben vandaag 1(een) hele dag vrij hoor!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:59 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ben jij altijd aan het werk

MrsFry rocks!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, je begint eraan in het begin, maar ik heb ze vrij snel weer weggemikt.
Fry en Mrs Fry volg ik nog.

Dat is lekker rustigquote:Op zondag 28 februari 2010 11:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
MrsFry rocks!
En mijn timeline is stuk.. Ik zie alleen nog mijn eigen tweets

eerst beter weerquote:Op zondag 28 februari 2010 11:32 schreef yvonne het volgende:
Is het al tijd voor een FOK#tweet-up?
Of eerst beter weer.

Heb ik hier ook last van. Zal wel vanzelf weer oplossen.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:00 schreef Orealo het volgende:
De updates van mensen die ik volg werken niet meer. Zowel niet op mijn telefoon als op internet. Weet iemand hoe dit kan of komt?

Ah, dus het ligt niet aan mij! Laten we het hopen inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2010 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb ik hier ook last van. Zal wel vanzelf weer oplossen.

http://twitter.com/pauldeleeuwquote:Op zondag 28 februari 2010 17:58 schreef Razor21 het volgende:
Heb me ook maar even aangemeld even kijken of het wat is.
Hoezo kan ik Paul de Leeuw niet vinden? Hij heeft toch ook Twitter?
Krijg alleen realtime resultaten en kan hem niet vinden.
Leek me wel grappig een Bn'er toevoegen.
met die zoekfunctie vind ik trouwens helemaal niets ook niet op voornaam![]()

Er zijn ook een paar miljoen gebruikers he..quote:Op zondag 28 februari 2010 17:58 schreef Razor21 het volgende:
met die zoekfunctie vind ik trouwens helemaal niets ook niet op voornaam![]()

Thnx.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:01 schreef Steve het volgende:
[..]
http://twitter.com/pauldeleeuw
Die volgen.

Die probeer ik ook zelfs : Henk, Glenn, Paul vind hij niet..quote:Op zondag 28 februari 2010 18:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Er zijn ook een paar miljoen gebruikers he..
En proveer dit eens: http://twitter.com/invitations/find_on_twitter

Hoeveel mensen denk je dat er bestaan die Henk heten? En heeft 'jouw' Henk wel zijn volledige naam ingevuld op zn profiel?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die probeer ik ook zelfs : Henk, Glenn, Paul vind hij niet..
Ook al geef ik een achternaam erbij op.

Name search is temporarily disabled 4 days agoquote:Op zondag 28 februari 2010 18:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die probeer ik ook zelfs : Henk, Glenn, Paul vind hij niet..
Ook al geef ik een achternaam erbij op.

Hier ookquote:Op zondag 28 februari 2010 21:50 schreef qu63 het volgende:
En sinds een klein kwartiertje kan ik weer tweets van anderen zien in mn timeline! Jeej!

En weg is mn productiviteitquote:

quote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
En weg is mn productiviteit
Twitter maar weer afgesloten dus

Twitter staat hier eigenlijk standaard open op mn laptopquote:Op zondag 28 februari 2010 23:14 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Hahaha ben het met jullie eens dat het vri jverslavend isdamnit nog zo veel te doen, maar toch, altijd check ik eerst mijn mail en mijn twitter voor ik nuttigere dingen kan doen op mijn pc

ik heb die gast nooit gevolgd... Lees er wel steeds dingen over.... lijkt me een irritantjequote:Op maandag 1 maart 2010 12:31 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... die Sywert nu eindelijk maar 's echt ontvolgd ipv alleen gemute.

Is groeiende, dat is beter.quote:

Dan is Rutger_ beter voor jou te volgen, minder irritantquote:Op maandag 1 maart 2010 12:42 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind 'm eigenlijk net zo irritant als ik waarschijnlijk was op die leeftijd.
Alleen was ik wat minder pretentieus.

http://twitter.com/RUTGER_quote:Op maandag 1 maart 2010 12:52 schreef yvonne het volgende:
Dan is Rutger_ beter voor jou te volgen, minder irritant

http://www.koekjesfabriek.com/quote:
Wat een kutstukje en -schrijver.quote:Het is raar, maar ik verdenk treinstations ervan dat ze zo zijn gemaakt dat ze er bedoeld triest uit zien. Je ziet treurige mensen, treurige treinen naar idem bestemmingen.
Als we voorbij Zutpen zijn, word ik gecontroleerd. Dat controleren gaat heel raar, als je net zoals ik kan pimpen met een kortingskaart wat in het OV-gebruikersjagon tegenwoordig een Voordeelurenkaart heet. De fijne conducteur - dat lijkt me trouwens ook een zeer treurig beroep: conducteur. De hele dag een beetje kaartjes knippen en mensen boetes geven, knipt mijn kaartje en haalt mijn kaart onder een scanner. Dat is raar, ik heb helemaal geen reizen op saldo geactiveerd. Ofzoiets. Raars.
Deventer. Ik ben nog nooit in Deventer geweest. Volgens mijn moeder is het mooi, ik vind het nogal leeg en kil vanuit de trein. Dat kan ook aan de trein liggen. Ik ga me eens een potje zitten oprekken. Dat doen mensen tijdens treinreizen. De vrouw die aan de andere kant van het gangpad zit en een beetje eng is - de stand van haar ogen is niet zo natuurlijk kijkt naar me wijl ik dat doe. Ik kijk haar vragend aan. Ze gaat maar met haar telefoon spelen.
Ik heb ontdekt dat je nep-RSI kunt krijgen van extreem lange berichten schrijven op een mobiele telefoon die het noemen niet waard is. Maar er is niks beters te doen. Gesprekken die ik zou willen afluisteren gaan over niet noemenswaardige dingen, er zijn geen dingen waar ik naar zou willen kijken - dus ik doe dit.
Station Olst. Er loopt een vrouw door de coupé in een doorschijend gewaard. Op een stuk verpauperde landbouwgrond staat een iemand in een boerenpak de grond masseren. De man die voor de vrouw zit die ik een beetje eng vind heeft zijn muziek harder gezet. Rock. Vervolgens gaat hij headbangen.

Het is niet snel goed voor jou hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |