Ja, dat doet half twitter inderdaadquote:Op maandag 1 maart 2010 14:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Fijn! Ik ga meteen in m'n bio zetten dat ik ook freelance guru ergens in ben!
Daar heb je je handen vol aan!quote:
Dat was bij mij ook zo. Maar dan bedoelen ze (neem ik aan) gewoon dat je goed schrijft. Dat je nadenkt over wat je schrijft. Dat je een aardige woordenschat hebt.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
hoe is dat? Men vond ook altijd dat ik te volwassen schreef voor mijn leeftijd.(Ja, nu niet meer, nu weer te kinderlijk
)
quote:Je ziet treurige mensen, treurige treinen naar idem bestemmingen
quote:De fijne conducteur - dat lijkt me trouwens ook een zeer treurig beroep: conducteur. De hele dag een beetje kaartjes knippen en mensen boetes geven, knipt mijn kaartje en haalt mijn kaart onder een scanner. Dat is raar, ik heb helemaal geen reizen op saldo geactiveerd. Ofzoiets. Raars.
quote:De vrouw die aan de andere kant van het gangpad zit en een beetje eng is - de stand van haar ogen is niet zo natuurlijk kijkt naar me wijl ik dat doe.
quote:Er loopt een vrouw door de coupé in een doorschijend gewaard
quote:Op een stuk verpauperde landbouwgrond staat een iemand in een boerenpak de grond masseren
Draken van zinnen. Archaïsch woordgebruik out of the blue. Mislukte pogingen tot 'columnisten-zinnen'.quote:De man die voor de vrouw zit die ik een beetje eng vind heeft zijn muziek harder gezet. Rock. Vervolgens gaat hij headbangen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Je kunt, hoe oud je ook bent, beter gewoon gaan schrijven wat je kúnt in plaats van wat je zo graag wilt maar net niet haalt..
Yep, slechts een paar verschillen (Sense-schil, échte knoppen, iets meer geheugen, Flash).quote:Op maandag 1 maart 2010 14:06 schreef ThE_ED het volgende:
Die HTC Desire lijkt een beetje op de Nexus?
Zatquote:
Met wat geschaaf is het wel een mooie zinquote:uote:
Op een stuk verpauperde landbouwgrond staat een iemand in een boerenpak de grond masseren
Ja, en met wat geschaaf ben ik Jude Law.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met wat geschaaf is het wel een mooie zin
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, en met wat geschaaf ben ik Jude Law.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met wat geschaaf is het wel een mooie zin
ik heb alleen wat keywords...quote:Op maandag 1 maart 2010 15:03 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Okaaay wacht wat staat er nog meer in jullie bio?
Mijne vond ik loos dus staat nu al een week gewoon niks in behalve hi I'm mathilde, wat ook vrij loos is
maar je hebt neit zo veel ruimte voor een hele cv he
Heb er wat steekwoorden in staanquote:Op maandag 1 maart 2010 15:03 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Mijne vond ik loos dus staat nu al een week gewoon niks in behalve hi I'm mathilde, wat ook vrij loos is
Dat komt omdat ik een BT'er ben.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Yvonne twitters trouwens wel veel over ThE_ED.
Werkgever, woonplaats, politieke voorkeur, hobby/interesses, iets 'grappigs'.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:03 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Bij mij staat "ambtenaar, wielrenner, muziekliefhebber, wiki-verslaafde", en dan heb je al een aantal van m'n hobbies en zaken waarover ik twitter bij elkaar (hoewel, ik zeg zelden iets over wielrennen).quote:Op maandag 1 maart 2010 15:03 schreef Charmedmatzzie het volgende:
'k Zie het http://twitter.com/gjkooijman ook nog wel ver schoppen eigenlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 12:45 schreef ThE_ED het volgende:
Hij is natuurlijk nog jong, maar hij doet 't best goed verder. En ik zou ook pretentieus worden als ik her en der columns mag schrijven en praatjes mag geven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |