Twitter staat hier eigenlijk standaard open op mn laptopquote:Op zondag 28 februari 2010 23:14 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Hahaha ben het met jullie eens dat het vri jverslavend isdamnit nog zo veel te doen, maar toch, altijd check ik eerst mijn mail en mijn twitter voor ik nuttigere dingen kan doen op mijn pc
ik heb die gast nooit gevolgd... Lees er wel steeds dingen over.... lijkt me een irritantjequote:Op maandag 1 maart 2010 12:31 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... die Sywert nu eindelijk maar 's echt ontvolgd ipv alleen gemute.
Is groeiende, dat is beter.quote:
Dan is Rutger_ beter voor jou te volgen, minder irritantquote:Op maandag 1 maart 2010 12:42 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind 'm eigenlijk net zo irritant als ik waarschijnlijk was op die leeftijd.
Alleen was ik wat minder pretentieus.
http://twitter.com/RUTGER_quote:Op maandag 1 maart 2010 12:52 schreef yvonne het volgende:
Dan is Rutger_ beter voor jou te volgen, minder irritant
http://www.koekjesfabriek.com/quote:
Wat een kutstukje en -schrijver.quote:Het is raar, maar ik verdenk treinstations ervan dat ze zo zijn gemaakt dat ze er bedoeld triest uit zien. Je ziet treurige mensen, treurige treinen naar idem bestemmingen.
Als we voorbij Zutpen zijn, word ik gecontroleerd. Dat controleren gaat heel raar, als je net zoals ik kan pimpen met een kortingskaart wat in het OV-gebruikersjagon tegenwoordig een Voordeelurenkaart heet. De fijne conducteur - dat lijkt me trouwens ook een zeer treurig beroep: conducteur. De hele dag een beetje kaartjes knippen en mensen boetes geven, knipt mijn kaartje en haalt mijn kaart onder een scanner. Dat is raar, ik heb helemaal geen reizen op saldo geactiveerd. Ofzoiets. Raars.
Deventer. Ik ben nog nooit in Deventer geweest. Volgens mijn moeder is het mooi, ik vind het nogal leeg en kil vanuit de trein. Dat kan ook aan de trein liggen. Ik ga me eens een potje zitten oprekken. Dat doen mensen tijdens treinreizen. De vrouw die aan de andere kant van het gangpad zit en een beetje eng is - de stand van haar ogen is niet zo natuurlijk kijkt naar me wijl ik dat doe. Ik kijk haar vragend aan. Ze gaat maar met haar telefoon spelen.
Ik heb ontdekt dat je nep-RSI kunt krijgen van extreem lange berichten schrijven op een mobiele telefoon die het noemen niet waard is. Maar er is niks beters te doen. Gesprekken die ik zou willen afluisteren gaan over niet noemenswaardige dingen, er zijn geen dingen waar ik naar zou willen kijken - dus ik doe dit.
Station Olst. Er loopt een vrouw door de coupé in een doorschijend gewaard. Op een stuk verpauperde landbouwgrond staat een iemand in een boerenpak de grond masseren. De man die voor de vrouw zit die ik een beetje eng vind heeft zijn muziek harder gezet. Rock. Vervolgens gaat hij headbangen.
Het is niet snel goed voor jou hèquote:
Omdat 'ie 13 is.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:19 schreef yvonne het volgende:
Hij is 13en z'n stukjes worden toch her en der geplaatst en hij is dutch bloggiewinnaar
Zelfs BertBrussen is aardig tegen hem!quote:
BertBrussen heeft me geblocked, omdat hij geen argumenten meer over had in een discussie (en omdat in diezelfde discussie iemand anders het ook met me eens was).quote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelfs BertBrussen is aardig tegen hem!
Nouja, over 't algemeen gebruik ik Twitter 't liefst om interessante nieuwe dingen te ontdekken. En ik volg dus liever mensen die goeie links posten dan mensen die zeggen dat ze in de rij bij de kassa staan of in de trein zittenquote:
Michonnet is geweldig iddquote:Op maandag 1 maart 2010 13:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, over 't algemeen gebruik ik Twitter 't liefst om interessante nieuwe dingen te ontdekken. En ik volg dus liever mensen die goeie links posten dan mensen die zeggen dat ze in de rij bij de kassa staan of in de trein zitten.
Aanraders:
http://twitter.com/rickmans
http://twitter.com/hno (bijna alleen maar links, niet echt twitteraar dus)
http://twitter.com/michonnet
Voor de linkjes vind ik hem leuk:quote:Op maandag 1 maart 2010 13:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, over 't algemeen gebruik ik Twitter 't liefst om interessante nieuwe dingen te ontdekken. En ik volg dus liever mensen die goeie links posten dan mensen die zeggen dat ze in de rij bij de kassa staan of in de trein zitten.
Aanraders:
http://twitter.com/rickmans
http://twitter.com/hno (bijna alleen maar links, niet echt twitteraar dus)
http://twitter.com/michonnet
Bio Rutger de Quay, véértien, Nijmegen (maar stiekem Amsterdam), weblogger, DutchBloggie winnaar, freelance journalist/stukjesschrijverquote:Op maandag 1 maart 2010 13:19 schreef yvonne het volgende:
Hij is 13en z'n stukjes worden toch her en der geplaatst en hij is dutch bloggiewinnaar
hoe is dat? Men vond ook altijd dat ik te volwassen schreef voor mijn leeftijd.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:21 schreef Bragi het volgende:
Niks mis met een 13-jarige die schrijft, maar schrijf dan ook gewoon als een 13-jarige.
Ja, dan moet ie een stuk volwassener overkomen inderdaad.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bio Rutger de Quay, véértien, Nijmegen (maar stiekem Amsterdam), weblogger, DutchBloggie winnaar, freelance journalist/stukjesschrijver
Zo'n paarse broek past ons allemaal!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef DennisMoore het volgende:
Op z'n volgende verjaardag krijgt ie vast een mooie paarse broek.
Er is keus zat.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef ThE_ED het volgende:
op de telefoon gebruik ik altijd twitstat.com
En ik wil gvd een nieuwe! (telefoon, that is)
Fijn! Ik ga meteen in m'n bio zetten dat ik ook freelance guru ergens in ben!quote:
Effe wachten op de HTC Desire dusquote:Op maandag 1 maart 2010 14:00 schreef ThE_ED het volgende:
Als internetfenomeen wil ik nu natuurlijk ook eens een keer iets behoorlijks.Straks zit ik nog aan de iPhone vast!
Ja, dat doet half twitter inderdaadquote:Op maandag 1 maart 2010 14:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Fijn! Ik ga meteen in m'n bio zetten dat ik ook freelance guru ergens in ben!
Daar heb je je handen vol aan!quote:
Dat was bij mij ook zo. Maar dan bedoelen ze (neem ik aan) gewoon dat je goed schrijft. Dat je nadenkt over wat je schrijft. Dat je een aardige woordenschat hebt.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
hoe is dat? Men vond ook altijd dat ik te volwassen schreef voor mijn leeftijd.(Ja, nu niet meer, nu weer te kinderlijk
)
quote:Je ziet treurige mensen, treurige treinen naar idem bestemmingen
quote:De fijne conducteur - dat lijkt me trouwens ook een zeer treurig beroep: conducteur. De hele dag een beetje kaartjes knippen en mensen boetes geven, knipt mijn kaartje en haalt mijn kaart onder een scanner. Dat is raar, ik heb helemaal geen reizen op saldo geactiveerd. Ofzoiets. Raars.
quote:De vrouw die aan de andere kant van het gangpad zit en een beetje eng is - de stand van haar ogen is niet zo natuurlijk kijkt naar me wijl ik dat doe.
quote:Er loopt een vrouw door de coupé in een doorschijend gewaard
quote:Op een stuk verpauperde landbouwgrond staat een iemand in een boerenpak de grond masseren
Draken van zinnen. Archaïsch woordgebruik out of the blue. Mislukte pogingen tot 'columnisten-zinnen'.quote:De man die voor de vrouw zit die ik een beetje eng vind heeft zijn muziek harder gezet. Rock. Vervolgens gaat hij headbangen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Je kunt, hoe oud je ook bent, beter gewoon gaan schrijven wat je kúnt in plaats van wat je zo graag wilt maar net niet haalt..
Yep, slechts een paar verschillen (Sense-schil, échte knoppen, iets meer geheugen, Flash).quote:Op maandag 1 maart 2010 14:06 schreef ThE_ED het volgende:
Die HTC Desire lijkt een beetje op de Nexus?
Zatquote:
Met wat geschaaf is het wel een mooie zinquote:uote:
Op een stuk verpauperde landbouwgrond staat een iemand in een boerenpak de grond masseren
Ja, en met wat geschaaf ben ik Jude Law.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met wat geschaaf is het wel een mooie zin
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, en met wat geschaaf ben ik Jude Law.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met wat geschaaf is het wel een mooie zin
ik heb alleen wat keywords...quote:Op maandag 1 maart 2010 15:03 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Okaaay wacht wat staat er nog meer in jullie bio?
Mijne vond ik loos dus staat nu al een week gewoon niks in behalve hi I'm mathilde, wat ook vrij loos is
maar je hebt neit zo veel ruimte voor een hele cv he
Heb er wat steekwoorden in staanquote:Op maandag 1 maart 2010 15:03 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Okaaay wacht wat staat er nog meer in jullie bio?
Mijne vond ik loos dus staat nu al een week gewoon niks in behalve hi I'm mathilde, wat ook vrij loos is
maar je hebt neit zo veel ruimte voor een hele cv he
Dat komt omdat ik een BT'er ben.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Yvonne twitters trouwens wel veel over ThE_ED.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |