Klinkt als een Marathon schaatserquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ah, daar zijn we weer.
Schuringa leek me verder een aardige vent.
Ga die OP er eens in zetten, luie donder.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:03 schreef tong80 het volgende:
Nee mislukt toch.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ga die OP er eens in zetten, luie donder.
Wat was dat matig zeg, Golden Earring was echt veel beter.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:08 schreef Ritmo het volgende:
Jasper Schuringa mag vaker de muziek kiezen.
Kutmuziek voor oude mannen met een bierbuikje en ICT'ers.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat was dat matig zeg, Golden Earring was echt veel beter.
Dat je ze überhaupt hebt gezien is al erg genoeg.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kutmuziek voor oude mannen met een bierbuikje en ICT'ers.
Overigens heb ik betere shows van de JvT gezien.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat je ze überhaupt hebt gezien is al erg genoeg.
Nou, nou, nou! Ik heb ze een paar keer live gezien en vond het toch wel een feest.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat je ze überhaupt hebt gezien is al erg genoeg.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:44 schreef NvM het volgende:
[..]
Nou, nou, nou! Ik heb ze een paar keer live gezien en vond het toch wel een feest.
Ja, dat was erg jammer aan het eindquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:50 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Een uur lang reclame voor de documentaire die hij met Eyeworks gaat maken...
iddquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:50 schreef fredjanssen het volgende:
Vond de uitzending wel meevallen eigenlijk, had ik bij voorbaat niet gedacht. Maakte ook wel indruk wat voor een kracht die bom zou kunnen hebben.
Maar wat heeft de reclame voor zin als de documentaire nog lang niet af is? Pluggen gebeurt toch net roro de release?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:50 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Een uur lang reclame voor de documentaire die hij met Eyeworks gaat maken...
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de vloeistof die hij bij zich had amper explosieve kracht had. Die explosie getoond in DWDD lijkt mij erg (Amerikaans) overdreven.quote:
Tja als we niet de juiste informatie te zien krijgen dan wordt het moeilijk oordelen. Maar in principe doet dat niks af aan zijn actie. Maar geloof best dat het spul zo krachtig kan zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:39 schreef NvM het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de vloeistof die hij bij zich had amper explosieve kracht had. Die explosie getoond in DWDD lijkt mij erg (Amerikaans) overdreven.
al was het de helft, dat vuur zou me de doodstuipen aanjagen, hij is in mijn ogen een doener, goed van hem.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:39 schreef NvM het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de vloeistof die hij bij zich had amper explosieve kracht had. Die explosie getoond in DWDD lijkt mij erg (Amerikaans) overdreven.
Ik bagatelliseer niet. Hij had namelijk geen enkele kennis van welk explosief het was, of welke kracht het kon bevatten, dus het verandert niets aan zijn daad.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:43 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
al was het de helft, dat vuur zou me de doodstuipen aanjagen, hij is in mijn ogen een doener, goed van hem.
Bagataliseren is echt Nederlands, je zou maar in die kist zitten............
Nee waarschijnlijk als ie dat had geweten had ie niks ondernomen. Tenminste hij zei zelf dat ie ook schrok van het feit dat ie hoorde dat al qaida er achter zat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:45 schreef NvM het volgende:
[..]
Ik bagatelliseer niet. Hij had namelijk geen enkele kennis van welk explosief het was, of welke kracht het kon bevatten, dus het verandert niets aan zijn daad.
hij wist dat het niet goed zat op die stoel, en deed er iets aan. voor al die brand wilde hij blussen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:45 schreef NvM het volgende:
[..]
Ik bagatelliseer niet. Hij had namelijk geen enkele kennis van welk explosief het was, of welke kracht het kon bevatten, dus het verandert niets aan zijn daad.
Ik had ook een beetje een katergevoel, achteraf.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat was erg jammer aan het eindHet werd duidelijk dat Oerlemans heeft bemiddeld bij Schuringa's optreden bij DWDD.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:08 schreef Ritmo het volgende:
Jasper Schuringa mag vaker de muziek kiezen.
jah, jullie 2 , vorige posters...... spannend....quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een faalbaas! Konden ze geen interessante gast uitnodigen?
een held in een komkommerlandje, van mij mag het. goed wat hij heeft verhinderd, daar mag hij een slatje uitslaan, met uitjes.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik had ook een beetje een katergevoel, achteraf.
Eerst dacht ik dat het iemand was die hierna oprecht geen publiciteit meer wilde, maar toch 1 keer zijn verhaal wil doen op de Nederlandse televisie (om er daarna vanaf te zijn).
Maar nu blijkt dat hij toch wel graag wil cashen, dmv een film.
Wat verder wel mag hoor, maar dan moet je ook niet zeuren over publiciteit.
Het één komt met het ander.
Van mij mag dat ook.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:53 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
een held in een komkommerlandje, van mij mag het. goed wat hij heeft verhinderd, daar mag hij een slatje uitslaan, met uitjes.
ik denk dat hij dat ook doet , zie maar eens om te gaan met alle aandacht over de hele wereld.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Van mij mag dat ook.
Maar dan moet hij de consequenties (aandacht, herkend worden op straat) ook heldhaftig op zich nemen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:08 schreef Bomhond het volgende:
Toch gekeken. Leuke show, maar bij de papegaai ging het mis.
Beter? Kunnen ze dat dan? Dit sloeg nergens op.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:31 schreef NvM het volgende:
Nou de JVT heeft betere optredens gegeven, dit was een beetje een rommeltje. En die Jasper Schuringa... Ik weet het niet. Zou hij zichzelf achteraf niet veel aangepraat hebben? Ook door anderen?
Volgens http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/index.php?id=1213 niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 06:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
En kreeg hij geld voor zijn optreden in DWDD?
quote:Ok, en hoeveel geld heeft DWDD moeten betalen?
"Daar kan ik kort over zijn. DWDD betaalt nooit geld voor zijn gasten. Met hier aan toegevoegd dat Jasper Schuringa ook nooit om een geldbedrag heeft gevraagd."
Volgens mij gebeurde het zo snel dat de stewards geen tijd hadden om in te grijpen. Later was er tenminste een ter plaatse, want samen met hem sleepte Jasper Schuringa de mislukte terrorist naar de business class.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:13 schreef Grunsfan het volgende:
Ik vond het vooral schokkend om te horen dat er nergens cabine personeel in de buurt was! Maakte laatst nog een grapje over het beroep van stewardess (of nee, purser) en een 'purser" begon toen heel interessant te doen over hun verantwoordelijkheden bij het beschermen van de passagiers...
JvT was idd niet bestquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:31 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Beter? Kunnen ze dat dan? Dit sloeg nergens op.
Ok, thx.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:06 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Volgens http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/index.php?id=1213 niet.
[..].
quote:De gasten van donderdag 11 februari zijn: Beorn Nijenhuis, Gerard Sierksma, Gabriel Doreleijers, Edwin Rutten en Denise Jannah. Muziek is er van Blaudzun, Arie Boomsma is tafelheer.
Ik las "schoot"quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Arie Boomsmanog bij die gast op school gezeten
Ik kijk niet!
Daarvoor zei hij al dat het zn broer was, maar waarom hij daarna het woord 'partner' zei ontging me ook een beetje.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:09 schreef TheArt het volgende:
Zei Matthijs nou dat Bettini vlak daarvoor zijn partner was verloren?Het was toch echt zijn broer.
neu is maar klapveequote:Op donderdag 11 februari 2010 20:19 schreef Xenomaniac het volgende:
Aan het applaus te horen hadden we erbij moeten zijn.
dat vond ik ook, al vond ik het verder een rare snuinterquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:34 schreef Roi het volgende:
Eindelijk weer iemand in DWDD die ook écht kan zingen
Nogal een understatement, hun optreden was echt dramatisch zelfs, leek echt nergens opquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kutmuziek voor oude mannen met een bierbuikje en ICT'ers.
Overigens heb ik betere shows van de JvT gezien.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:39 schreef eentwee het volgende:
Mijn god, weer een gelijkspel.. de miniplaybackshow had nog meer verliezers.
Ook het overdreven gejuich aan het begin van de show. Er staat vast zo'n josti achter de camera's het publiek een seintje te geven wanneer ze moeten reageren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:19 schreef Xenomaniac het volgende:
Aan het applaus te horen hadden we erbij moeten zijn.
Lijkt me vreemd als de cameraman dat doet. Zou wel uniek zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:47 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Ook het overdreven gejuich aan het begin van de show. Er staat vast zo'n josti achter de camera's het publiek een seintje te geven wanneer ze moeten reageren.
Niet veel bijzonderquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:38 schreef Ambrosius het volgende:
Niet heel speciaal, maar het kan slechter.
Nee man, deze moet ze zijn: http://www.tara-bdsm.com/i_agree_nl.htmlquote:
En per sketch online te zien: http://video.canvas.be/category/programmas/zondevandezendtijdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:58 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij is dat Zonde van de Zendtijd inderdaad hilarisch.
Ze lijkt een beetje op Trijntje Oosterhuisquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:59 schreef Xenomaniac het volgende:
Tara heeft een lang drank- en drugsverleden achter zich?
Wat een kop..
quote:
ik zou hem nog net niet doodslaan, wat een watje. komt er eens iets anders in zijn programma, zwamt hij erover heen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:20 schreef skudkind het volgende:
"Wat zijn jullie aan het doen dames?"
Ik vind het anders ook hartstikke kut.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Wat een wereldproblemen draagt Halina Reijn aan. Bioscopen dreigen een of andere Disney kutfilm te boycotten.
Ik wist niet dat jij je om wereldproblemen bekommerde.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Wat een wereldproblemen draagt Halina Reijn aan. Bioscopen dreigen een of andere Disney kutfilm te boycotten.
quote:
Gelukkig. Hij kwam even in een flits voorbij, en hij leek er precies op. Maar deze is wel geinig.quote:
http://alexandernl.tumblr.com/quote:Op maandag 15 februari 2010 20:54 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Gelukkig. Hij kwam even in een flits voorbij, en hij leek er precies op. Maar deze is wel geinig.
Hij werkt ook met Jort Kelder.. Is het zijn zoon?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://alexandernl.tumblr.com/
http://925.nl/pagina/alexander
Eigenaar van The Gadget Company.
Wat ben jij toch soms een wereldvreemd mannetje (ook al met je ideeen over muziek).quote:Op maandag 15 februari 2010 19:48 schreef DrDentz het volgende:
En tegen Tim Burton, ook niet de eerste de beste.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:56 schreef Ritmo het volgende:
Gaat om een productie van 250 miljoen en een hele entertaiment-sector die zich massaal tegen Disney keert.
Tim Burton kan er vrij weinig tegen het beleid van Disney zelf doen.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En tegen Tim Burton, ook niet de eerste de beste.
Ik vind hem wel grappig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:12 schreef DrDurden het volgende:
En wat is die Alexander een arrogante lul, zeg. Jezus mina.
Drugsgebruikerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:34 schreef Ritmo het volgende:
Voor het eerst dat ik Cohen goed bezig vind. Gristenhonden.
Djiggy Dje (ofzoiets). Ben benieuwd hoe ze Herman v. Veen een ode gaan brengen in rapvorm.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:39 schreef DrDentz het volgende:
Achter Beau zitten een paar coole reppers
Waarom niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:43 schreef Ritmo het volgende:
Mag Balkenende wel alcohol?
Er vallen meer dooien door biertjes dan door jointjes ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:48 schreef Ritmo het volgende:
Aangezien drinken niet onschadelijker is dan een jointje, waar hij zo tegen is.
Er worden natuurlijk wel meer biertjes gedronken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:49 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Er vallen meer dooien door biertjes dan door jointjes ja.
Maarja, zo is het nou eenmaal.
Heeft weinig met de taal te maken, live rap is op de een of andere manier bijna altijd slecht te verstaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:57 schreef Wokschotel het volgende:
Ik versta d'r geen zak van. Leer eens fatsoenlijk Nederlandsch.
Diggy Dex toevallig?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Djiggy Dje (ofzoiets). Ben benieuwd hoe ze Herman v. Veen een ode gaan brengen in rapvorm.
Akwasi kan fatsoenlijk Nederlands hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:57 schreef Wokschotel het volgende:
Ik versta d'r geen zak van. Leer eens fatsoenlijk Nederlandsch.
Ik ben ooit 1 keer (jaren 80) naar een theatervoorstelling van hem geweest en ik heb me de pleuris gelachen.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:14 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik ben ooit 1 keer (jaren 80) naar een theatervoorstelling van hem geweest en ik heb me de pleuris gelachen.
Erg hè?
Als je dat van Herman krijgt, wat krijg je van Brard?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:18 schreef Ringo het volgende:
Zzzóóó sym-pa-thiek.
Baljeuk geeft ie me.
Voetbalvoorbeschouwingen. Televisiekanker.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:18 schreef Ritmo het volgende:
Dit jaar niet meer eerder stoppen voor (te lange) voorbeschouwen van CL-wedstrijden?
Een natte kwak in m'n broek.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je dat van Herman krijgt, wat krijg je van Brard?
14.quote:
Mwoah, 10 minuten voorbeschouwing vind ik prima. Maar vorig jaar was het te idioot met bijna een uur lang lullen ten koste van DWDD.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Voetbalvoorbeschouwingen. Televisiekanker.
Maakt niet uit, er zijn ook mensen die krom liggen tijdens een cabaretvoorstelling van Ivo Niehe.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:23 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
14.
En ik heb het net nagekeken, het was in '79.
Toen was ik drie.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:23 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
14.
Er stond een of andere randdebiel op Hans Teeuwen-wijze te schreeuwen en bléren in de studio.quote:
Het klonk wel als de echte.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er stond een of andere randdebiel op Hans Teeuwen-wijze te schreeuwen en bléren in de studio.
Ow, maar dan ben jij van de Alfred Jodocus Kwak-generatie.quote:
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef Ritmo het volgende:
Jesus, heb jij nog geen kinderen te verzorgen ofzo?
Net zoals 90 % van Fok.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ow, maar dan ben jij van de Alfred Jodocus Kwak-generatie.
Jaah. Ga maar vast naar huis. Ik kom een druppel later.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er alleen maar tieners op FOK ! zaten...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:23 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
14.
Die man is zó godsgruwelijk netjes en fatsoenlijk, dat ie een zakdoek voor zijn poepgaatje houdt als ie een scheet moet laten. Ik vind hem één klont slijmerige, stroperige wellevendheid. Het politiek-correctisme komt in wee-riekende golven zijn neusgaten uit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:51 schreef Bragi het volgende:
Wat is er verschrikkelijk aan Herman van Veen?
Ja, een beetje beschaving, dat is wel het laatste wat we nodig hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die man is zó godsgruwelijk netjes en fatsoenlijk, dat ie een zakdoek voor zijn poepgaatje houdt als ie een scheet moet laten. Ik vind hem één klont slijmerige, stroperige wellevendheid. Het politiek-correctisme komt in wee-riekende golven zijn neusgaten uit.
Wat een verschrikkelijk enge man.
Herman is een clown met vaseline op zijn tong.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:13 schreef Veerboot het volgende:
Herman is gewoon een Held.
Niks mis met fatsoenlijke mensen. Voor de rest ben je aan het overdrijven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die man is zó godsgruwelijk netjes en fatsoenlijk, dat ie een zakdoek voor zijn poepgaatje houdt als ie een scheet moet laten. Ik vind hem één klont slijmerige, stroperige wellevendheid. Het politiek-correctisme komt in wee-riekende golven zijn neusgaten uit.
Wat een kwaadaardige sneer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niks mis met fatsoenlijke mensen. Voor de rest ben je aan het overdrijven.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zijn manier van praten en doen doet denken aan Jort Kelder. Je zou denken dat het met opzet is.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij werkt ook met Jort Kelder.. Is het zijn zoon?
GeenStijl is om de hoek.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:21 schreef Sj0rs het volgende:
van Ervens Dorens die nog even de kudtfilm gangsterboys plugged
Die zit dus liever bij Boulevard.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:35 schreef leukvoorlater het volgende:
Jammer dat John van den Heuvel er niet bij zit.
Uiteraard.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:12 schreef DrDentz het volgende:
Hierna een blanken-only lijst dan. Of is dat racisme.
Hét ultieme non-talent van Nederland.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:14 schreef MilaNL het volgende:
Sylvana Simons
Tong kom er maar inquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:21 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hét ultieme non-talent van Nederland.
Sylvana kan gewoon écht helemaal niets.
Zelfs opdraven in een commercial om te vertellen dat haar au-pair met wasmiddel x wast bleek nog teveel gevraagd. Echt. We hebben het hier over de het grootste pijporgel van de hilverumse burelen en omstreken. Heeft werkelijk bij iedereen die er in Hilversum toe doet onder het bureau gezeten.
Te dom om te schijten.
Ik moest aan arme tong denken toen ik mevrouw Simons zag zitten. Overigens ben ik het roerend met Xenomaniac eensquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Vanavond sla ik over, de wedstrijd van het jaar is immers.
quote:De gasten van de uitzending van donderdag 18 februari zijn: Aad van den Heuvel, Dieuwertje Blok, Arendo joustra, Jelle Brandt Corstius, Sjoukje Dijkstra en Joan Haanappel. Muziek is er van Elske DeWall en tafelheer is Giel Beelen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Vanavond sla ik over, de wedstrijd van het jaar is immers.
En nu moet ik happen zekerquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij bent meet van die suffe rockbandjes?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:42 schreef henkde_j het volgende:
Als je het toch over Afrikaanse muziek hebt...
Doe mij dit dan maar
Heb het gelukkig niet gezien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:23 schreef DrDentz het volgende:
+ Tong haat Yvon Japsers, deze aflevering moet een marteling voor hem geweest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |