Klinkt als een Marathon schaatserquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ah, daar zijn we weer.
Schuringa leek me verder een aardige vent.
Ga die OP er eens in zetten, luie donder.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:03 schreef tong80 het volgende:
Nee mislukt toch.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ga die OP er eens in zetten, luie donder.
Wat was dat matig zeg, Golden Earring was echt veel beter.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:08 schreef Ritmo het volgende:
Jasper Schuringa mag vaker de muziek kiezen.
Kutmuziek voor oude mannen met een bierbuikje en ICT'ers.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat was dat matig zeg, Golden Earring was echt veel beter.
Dat je ze überhaupt hebt gezien is al erg genoeg.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kutmuziek voor oude mannen met een bierbuikje en ICT'ers.
Overigens heb ik betere shows van de JvT gezien.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat je ze überhaupt hebt gezien is al erg genoeg.
Nou, nou, nou! Ik heb ze een paar keer live gezien en vond het toch wel een feest.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat je ze überhaupt hebt gezien is al erg genoeg.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:44 schreef NvM het volgende:
[..]
Nou, nou, nou! Ik heb ze een paar keer live gezien en vond het toch wel een feest.
Ja, dat was erg jammer aan het eindquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:50 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Een uur lang reclame voor de documentaire die hij met Eyeworks gaat maken...
iddquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:50 schreef fredjanssen het volgende:
Vond de uitzending wel meevallen eigenlijk, had ik bij voorbaat niet gedacht. Maakte ook wel indruk wat voor een kracht die bom zou kunnen hebben.
Maar wat heeft de reclame voor zin als de documentaire nog lang niet af is? Pluggen gebeurt toch net roro de release?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:50 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Een uur lang reclame voor de documentaire die hij met Eyeworks gaat maken...
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de vloeistof die hij bij zich had amper explosieve kracht had. Die explosie getoond in DWDD lijkt mij erg (Amerikaans) overdreven.quote:
Tja als we niet de juiste informatie te zien krijgen dan wordt het moeilijk oordelen. Maar in principe doet dat niks af aan zijn actie. Maar geloof best dat het spul zo krachtig kan zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:39 schreef NvM het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de vloeistof die hij bij zich had amper explosieve kracht had. Die explosie getoond in DWDD lijkt mij erg (Amerikaans) overdreven.
al was het de helft, dat vuur zou me de doodstuipen aanjagen, hij is in mijn ogen een doener, goed van hem.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:39 schreef NvM het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de vloeistof die hij bij zich had amper explosieve kracht had. Die explosie getoond in DWDD lijkt mij erg (Amerikaans) overdreven.
Ik bagatelliseer niet. Hij had namelijk geen enkele kennis van welk explosief het was, of welke kracht het kon bevatten, dus het verandert niets aan zijn daad.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:43 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
al was het de helft, dat vuur zou me de doodstuipen aanjagen, hij is in mijn ogen een doener, goed van hem.
Bagataliseren is echt Nederlands, je zou maar in die kist zitten............
Nee waarschijnlijk als ie dat had geweten had ie niks ondernomen. Tenminste hij zei zelf dat ie ook schrok van het feit dat ie hoorde dat al qaida er achter zat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:45 schreef NvM het volgende:
[..]
Ik bagatelliseer niet. Hij had namelijk geen enkele kennis van welk explosief het was, of welke kracht het kon bevatten, dus het verandert niets aan zijn daad.
hij wist dat het niet goed zat op die stoel, en deed er iets aan. voor al die brand wilde hij blussen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:45 schreef NvM het volgende:
[..]
Ik bagatelliseer niet. Hij had namelijk geen enkele kennis van welk explosief het was, of welke kracht het kon bevatten, dus het verandert niets aan zijn daad.
Ik had ook een beetje een katergevoel, achteraf.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat was erg jammer aan het eindHet werd duidelijk dat Oerlemans heeft bemiddeld bij Schuringa's optreden bij DWDD.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:08 schreef Ritmo het volgende:
Jasper Schuringa mag vaker de muziek kiezen.
jah, jullie 2 , vorige posters...... spannend....quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een faalbaas! Konden ze geen interessante gast uitnodigen?
een held in een komkommerlandje, van mij mag het. goed wat hij heeft verhinderd, daar mag hij een slatje uitslaan, met uitjes.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik had ook een beetje een katergevoel, achteraf.
Eerst dacht ik dat het iemand was die hierna oprecht geen publiciteit meer wilde, maar toch 1 keer zijn verhaal wil doen op de Nederlandse televisie (om er daarna vanaf te zijn).
Maar nu blijkt dat hij toch wel graag wil cashen, dmv een film.
Wat verder wel mag hoor, maar dan moet je ook niet zeuren over publiciteit.
Het één komt met het ander.
Van mij mag dat ook.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:53 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
een held in een komkommerlandje, van mij mag het. goed wat hij heeft verhinderd, daar mag hij een slatje uitslaan, met uitjes.
ik denk dat hij dat ook doet , zie maar eens om te gaan met alle aandacht over de hele wereld.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Van mij mag dat ook.
Maar dan moet hij de consequenties (aandacht, herkend worden op straat) ook heldhaftig op zich nemen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:08 schreef Bomhond het volgende:
Toch gekeken. Leuke show, maar bij de papegaai ging het mis.
Beter? Kunnen ze dat dan? Dit sloeg nergens op.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:31 schreef NvM het volgende:
Nou de JVT heeft betere optredens gegeven, dit was een beetje een rommeltje. En die Jasper Schuringa... Ik weet het niet. Zou hij zichzelf achteraf niet veel aangepraat hebben? Ook door anderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |