Je plaatje is wegquote:Op maandag 8 februari 2010 17:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
95% van het volk dat op tv komt is een aandachtshoer.
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sorry dat ik het weer verpest heb. En ik bied bij dezen, alleen aan jou, mijn excuses aan.
Plaatje? Welk plaatje?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je plaatje is weg
En ik wil ook op tv
[ afbeelding ]
Dat komt alleen niet op tv, té eentonig.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Broekpaling doet ook mee, maar dan een stap hoger. Hij gaat voor de 10.000 dagen zonder seks.
DAAROM, GEK!!!quote:
Kansloos he, actrices die in iedere film naakt zijn. Net als Sasha Grey. In iedere film is ze naakt.quote:
...quote:Op maandag 8 februari 2010 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kansloos he, actrices die in iedere film naakt zijn. Net als Sasha Grey. In iedere film is ze naakt.
Dan liever Doutzen van wax.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
DAAROM, GEK!!!
Doutzen Kroes van wax of Daphne Deckers.
Je ava, maar hijs terug, nu ben ik echt weg...quote:Op maandag 8 februari 2010 17:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Plaatje? Welk plaatje?
Dat zijn betere tieten.
Goed. Tijd om naar huis te gaan.quote:
Minoes is een kinderfilm.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:28 schreef Bragi het volgende:
Toen ik Minoes aan het kijken was, betrapte ik mezelf erop dat ik wachtte totdat Carice naakt ging.
Bedankt voor het uitleggen.quote:
Nee, ik ga jullie vandaag is flink dwars zittenquote:
Laat het uit die bolle tomaten harses van je.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik ga jullie vandaag is flink dwars zitten
Je passievrucht liep vast?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:30 schreef Bragi het volgende:
Ik keek laatst De Passievrucht weer, maar toen liep 'ie op een gegeven moment vast.![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laat het uit die bolle tomaten harses van je.
Ga toch fietsen jijquote:Op maandag 8 februari 2010 17:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laat het uit die bolle tomaten harses van je.
Zeg hij, de jongen met het IQ van een lapje stof.quote:
Toch nog iemand.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:32 schreef BobbyB het volgende:
Oja en WD ik vind je nog wel lief hoor.
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeg hij, de jongen met het IQ van een lapje stof.
Haha, mooi omschreven.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef Crack_ het volgende:
Php die loopt echt iedereen achter na he. Als er weer iets gebeurt op fok en hij ziet het dan denkt ie "heuy als ik nou mee loop dan hoor ik er echt bij" hij heeft alleen geen idee waar het over gaat en hij komt echt 'n uur later aankakken
![]()
.
Ik heb vandaag al genoeg shit gezien.quote:
Waar gaat dit over? En waar/met wie loop ik mee?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef Crack_ het volgende:
Php die loopt echt iedereen achter na he. Als er weer iets gebeurt op fok en hij ziet het dan denkt ie "heuy als ik nou mee loop dan hoor ik er echt bij" hij heeft alleen geen idee waar het over gaat en hij komt echt 'n uur later aankakken
![]()
.
Doorspoelen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al genoeg shit gezien.
Ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? En waar/met wie loop ik mee?
Oh sorry, typo, ik vergat de t, janke jonge janke.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat jij dat echt niet hoeft te zeggen aangezien jij ook vmbo doet. Wel heb jij mijn interesse gewekt, jij hebt dus een hoog IQ?
quote:
Bijeenvegen en in de prullenbak.quote:
Ja, een iq van een lapje stofquote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? En waar/met wie loop ik mee?
En dan nog is er een verschil tussen niveau 1 en niveau 4quote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat jij dat echt niet hoeft te zeggen aangezien jij ook vmbo doet. Wel heb jij mijn interesse gewekt, jij hebt dus een hoog IQ?
Alweer, leuk he als iemand dat telkens herhaalt? En wat kan jij dan zoal beter dan mij? Strontvliegen vangen?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh sorry, typo, ik vergat de t, janke jonge janke.![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt. Maar ik kan in tegenstelling tot wél wat. En ja, dat heb ik.
Nou zotheid, ik heb geslikt. Mijn excuses, ook naar jou.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bijeenvegen en in de prullenbak.
Billenwasstage.
Oja. he bah, kon je niet wat beters zoeken? Ik dacht dat je richting ziekenhuis ging. Niet de thuiszorg. Dat ligt al; zo slecht.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bijeenvegen en in de prullenbak.
Billenwasstage.
Volgend jaar doe ik dat dus niet meer, dat zeg ik al maanden en tot noch toe weet je dat niet tot je te nemen? Niet slim van je.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan nog is er een verschil tussen niveau 1 en niveau 4.
Deed lutser, nu doet ze havo. Dat waar jij zo naar uitkijkt.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Liefde alom weer.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou zotheid, ik heb geslikt. Mijn excuses, ook naar jou.
Dank je wel!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou zotheid, ik heb geslikt. Mijn excuses, ook naar jou.
Nou volgens mij zit jij op een niveau waar je niet meer doet dan met je handen werken. Je hebt niet een Nederlands, wiskunde of Engels. Wat voor klapmongooltje ben je dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alweer, leuk he als iemand dat telkens herhaalt? En wat kan jij dan zoal beter dan mij? Strontvliegen vangen?
Verpleegtehuis.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oja. he bah, kon je niet wat beters zoeken? Ik dacht dat je richting ziekenhuis ging. Niet de thuiszorg. Dat ligt al; zo slecht.
Ehh, je doet nu dus gewoon nog niveau 1quote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgend jaar doe ik dat dus niet meer, dat zeg ik al maanden en tot noch toe weet je dat niet tot je te nemen? Niet slim van je.
Ik heb het dus over WD slimmerik.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Deed lutser, nu doet ze havo. Dat waar jij zo naar uitkijkt.
Hihi.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
Maar ik kan in tegenstelling tot wél wat.
Ja, nou en, je gaat naar een school voor mensen die te dom zijn om überhaupt hun VMBO te halen op een normale school. Je moest eerst MBO niveau 1 doorstaan om VMBO-tl te mogen doen. Je slaagt toch niet, geef gewoon op.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgend jaar doe ik dat dus niet meer, dat zeg ik al maanden en tot noch toe weet je dat niet tot je te nemen? Niet slim van je.
Wat afschuwelijk. Wel tof van je dat het doet overigens.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Verpleegtehuis.
Bijna al die mensen hebben een luier om.
Het blijft KLB.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:41 schreef Bragi het volgende:
Elkaar afkraken vanwege een opleidingsniveau.
Nummer 3 op volgorde, je haalt mij nog in!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou volgens mij zit jij op een niveau waar je niet meer doet dan met je handen werken. Je hebt niet een Nederlands, wiskunde of Engels. Wat voor klapmongooltje ben je dan?
Kan me herinneren dat jij daar even hard aan meedeed.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:41 schreef Bragi het volgende:
Elkaar afkraken vanwege een opleidingsniveau.
WD komt van de havo, dus die heeft ook al meer bereikt dan jij hebt gedaan.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het dus over WD slimmerik.
Ik heb niet echt een keuze.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat afschuwelijk. Wel tof van je dat het doet overigens.
Oh, ja?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat jij daar even hard aan meedeed.
1 citaat waar in staat dat ik MBO 1 doe? Nooit gezegd. En voor VMBO-TL wat ik momenteel doe op de avondschool gaat het juist uitstekend. Je praat alweer poepquote:Op maandag 8 februari 2010 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, nou en, je gaat naar een school voor mensen die te dom zijn om überhaupt hun VMBO te halen op een normale school. Je moest eerst MBO niveau 1 doorstaan om VMBO-tl te mogen doen. Je slaagt toch niet, geef gewoon op.
Vind ik ook ja!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat afschuwelijk. Wel tof van je dat het doet overigens.
Vanwaar die gecoördineerde aanval op mij?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WD komt van de havo, dus die heeft ook al meer bereikt dan jij hebt gedaan.
[..]
Ik heb niet echt een keuze.
Ga je typfoutjes rekenen als niet correct Nederlands? Wtf is jouw probleem dan, klaphark.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nummer 3 op volgorde, je haalt mij nog in!
Ja maar dat is dus het incompetente systeem wat competentie gericht onderwijs heet. Als je daar ook maar enige kennis van had dan zou jij dit soort domme dingen niet roepen. Verder wil ik je er nogmaals op wijzen waarom jij je beter voelt dan mij? Concreet graag.
Dat heb je wel gezegd.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
1 citaat waar in staat dat ik MBO 1 doe? Nooit gezegd. En voor VMBO-TL wat ik momenteel doe op de avondschool gaat het juist uitstekend. Je praat alweer poep
Wat een ventje.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
1 citaat waar in staat dat ik MBO 1 doe? Nooit gezegd. En voor VMBO-TL wat ik momenteel doe op de avondschool gaat het juist uitstekend. Je praat alweer poep
Je kan niet lezen? Waar staat dat ik MBO 1 doe? Meerdere keren op rij typefouten is bepaald niet slim. En dat durf ik te stellen jaquote:Op maandag 8 februari 2010 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga je typfoutjes rekenen als niet correct Nederlands? Wtf is jouw probleem dan, klaphark.![]()
Ik voel mij beter omdat jij een idioot bent, die zelf allemaal dingen roept, tevens doe je MBO 1 en doe je alsof je koning bent, maar je bent de grootste faal uit de geschiedenis van de SC.
Citaat, nu!quote:
"Dan mij"quote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan niet lezen? Waar staat dat ik MBO 1 doe? Meerdere keren op rij typefouten is bepaald niet slim. En dat durf ik te stellen jaMaar ik heb je al 2 keer de vraag gesteld waarom jij beter zou zijn dan mij. Tot twee keer toe draai jij er grandioos om heen. Dan concludeer ik dat jij dat NIETbent.
Ik beschrijf het toch net daar? Ben je kankerblind of wat?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan niet lezen? Waar staat dat ik MBO 1 doe? Meerdere keren op rij typefouten is bepaald niet slim. En dat durf ik te stellen jaMaar ik heb je al 2 keer de vraag gesteld waarom jij beter zou zijn dan mij. Tot twee keer toe draai jij er grandioos om heen. Dan concludeer ik dat jij dat NIETbent.
MBO 2 doe ikquote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef wolvendagen het volgende:
Wilde je trouwens anders beweren dat je MBO niveau vier doet?Dan moet je niet terug naar VMBO-tl hoor.
Ik heb geen zoekskills, jammer he, spuugjong.quote:
''Dan ik'' zou leuk staanquote:
En dat denkt het hbo te kunnen doen.quote:
Dit.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dat denkt het hbo te kunnen doen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, ja?Kom 's met een linkje dan? Ben nu wel razend benieuwd namelijk. [ afbeelding ]
Dan bevestig je voor de 2e keer dat jij weer eens in je ongelijk staat. Cheapoquote:Op maandag 8 februari 2010 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen zoekskills, jammer he, spuugjong.
Volgens mij liggen zijn ambities bij de uni.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dat denkt het hbo te kunnen doen.
Iemand afzeiken om z'n opleidingsniveau ook.quote:
Het is "sjapoo".quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan bevestig je voor de 2e keer dat jij weer eens in je ongelijk staat. Cheapo
Bullshit dus.quote:
Harvard!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij liggen zijn ambities bij de uni.
Ook nog met je eigen ziektes gaan spottenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik beschrijf het toch net daar? Ben je kankerblind of wat?
Jonge, doe nou niet zo blij, je weet dat je minder bent dan ik. Stop met proberen of zo.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan bevestig je voor de 2e keer dat jij weer eens in je ongelijk staat. Cheapo
quote:
Het is een versterker. Geen scheldwoord.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook nog met je eigen ziektes gaan spottenGa je vandaag nog een beetje niveau halen of lukt ook DAT niet?
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
je weet dat je minder bent dan ik.
Haha, inderdaad, jij staat hier het hoogst in de hiërarchie. Schaakmat zou ik zeggenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, doe nou niet zo blij, je weet dat je minder bent dan ik. Stop met proberen of zo.
Ja, maar ik kan wel makkelijk havo doen, aangeboden gekregen alles. Ik wil het alleen niet omdat ik deze school een beetje zat ben na vijf jaar.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om jou in die scholingsdiscussies. Je doet zelf toch ook vmbo.
En zelfs jouw interpretatie vermogen laat te wensen overquote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een versterker. Geen scheldwoord.
JA, MAAR ZE KOMT VAN HAVO!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om jou in die scholingsdiscussies. Je doet zelf toch ook vmbo.
Ik hoop van wel.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een grapje maak?
Dan mag het opeens wel. Of zo.quote:
Jamaar...dat maakt haar tot koningquote:
Ja en iedereen die havo kan, kan ook vwo. Het gaat er niet om wat je kunt, het gaat erom wat je doet.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan wel makkelijk havo doen, aangeboden gekregen alles. Ik wil het alleen niet omdat ik deze school een beetje zat ben na vijf jaar.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ik doe ook VMBO tl, maar ik kom wel van de havo, terug geplaatst omdat lui. Maar ik ga lekker wel HBO doen.
Déjà vu.quote:
Uiteraard, ze zullen daar vereerd zijn met zijn aanwezigheid!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij hoeft in z'n vingers te knippen en hij heeft het in da pocket.
Wd schijnt een vrouw te zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jamaar...dat maakt haar tot koning
Dat kan iedereen wel zeggen. Dus je bent te lui? Nee met die mentaliteit ben je inderdaad veel beter dan mijquote:Op maandag 8 februari 2010 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan wel makkelijk havo doen, aangeboden gekregen alles. Ik wil het alleen niet omdat ik deze school een beetje zat ben na vijf jaar.
Nou niet hier in het algemeen, maar toch, van ons twee.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, jij staat hier het hoogst in de hiërarchie. Schaakmat zou ik zeggen
Niet! Je hebt je profiel aangepast!quote:
Dat straalt ze nou niet bepaald uit in haar postsquote:Op maandag 8 februari 2010 17:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uiteraard, ze zullen daar vereerd zijn met zijn aanwezigheid!
[..]
Wd schijnt een vrouw te zijn.
Jij met je eeuwige keuzes.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef Bragi het volgende:
Conclusie: jullie zijn allemaal falers. Of bazen. Kies maar.
quote:
Ieder half jaar, jwz.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet! Je hebt je profiel aangepast!
Je meent het ook nog hequote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou niet hier in het algemeen, maar toch, van ons twee.
Tevens sta ik in de tweede kaste.
Dat is iedereen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat straalt ze nou niet bepaald uit in haar posts![]()
Maar ik merk alweer dat jij anti-php bent?
Altijd al geweest.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat straalt ze nou niet bepaald uit in haar posts![]()
Maar ik merk alweer dat jij anti-php bent?
quote:
Kwisthetquote:
Maar dat geeft jouw dus wel zelfvertrouwen?quote:
Nee, ik ben zo onzeker als de pest. Maar ik heb dan wel weer genoeg zelfvertrouwen om jou belachelijk te kunnen maken.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar dat geeft jouw dus wel zelfvertrouwen?
Dat is dialect he? Twee woorden snel achterelkaar uitspreken.quote:
Het zijn drie woorden, daar niet van.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dialect he? Twee woorden snel achterelkaar uitspreken.
En dat doe je (onbewust) niet uit onzekerheid denk je?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo onzeker als de pest. Maar ik heb dan wel weer genoeg zelfvertrouwen om jou belachelijk te kunnen maken.
Meid stop toch!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo onzeker als de pest. Maar ik heb dan wel weer genoeg zelfvertrouwen om jou belachelijk te kunnen maken.
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
En dat doe je (onbewust) niet uit onzekerheid denk je?
php is zeker leidinggevend?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:56 schreef Zotheid het volgende:
Bij mij op m'n stage zie je ook een duidelijk verschil tussen de hbo-ers en mbo-ers. Die hiërarchie is er gewoon. Punt.
Ben ik nu een emo? Ik dacht dat je me een vooringenomen slet vond.quote:
Nee, die mag de laatste restjes oplikkken.quote:
Dat mag.quote:
OH WAIT JE DOET JOU DIK MAKEN.quote:
Ik wil je gewoon niet meerquote:Op maandag 8 februari 2010 17:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben ik nu een emo? Ik dacht dat je me een vooringenomen slet vond.
Meer een scheldkanonnade van FC Zwakzinnigheid met Zotheid als voorzitter.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:58 schreef Bragi het volgende:
Wat een infantielendiscussie, btw.'t Is niet eens een discussie.
Het is verder toch gewoon geshopt mag ik hopen?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:57 schreef Bragi het volgende:
De linker is Buck Angel, btw. Mocht je het willen weten/googelen.
Loopt er toch iets van ons synchroon met elkaar.quote:
Waarom negeer je mijn vraag?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Loopt er toch iets van ons synchroon met elkaar.
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OH WAIT JE DOET JOU DIK MAKEN.
wat is er fout aan jou?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer voor jou doet iedereen uit "FC Zwakzinnigheid" een hoger niveau dan jij.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meer een scheldkanonnade van FC Zwakzinnigheid met Zotheid als voorzitter.
Google nou maar. Dan zie je het zelf. Die 'gast' bestaat gewoon.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is verder toch gewoon geshopt mag ik hopen?
Ik deed het ja. Godverdomme.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Google nou maar. Dan zie je het zelf. Die 'gast' bestaat gewoon.
Weer wat geleerd vandaag.quote:
Dat merk ik jaquote:Op maandag 8 februari 2010 18:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jammer voor jou doet iedereen uit "FC Zwakzinnigheid" een hoger niveau dan jij.
Afgunst anyone?
Gefeliciteerd meid! Je gaat het echt helemaal makenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
KLB SC # 2140] De 5 koningen uit het oosten.
Dat is dan ook het verschil tussen ons.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd meid! Je gaat het echt helemaal maken
Ik zou als ik jou was eerst maar eens naar mezelf kijken, daar heb je je handen vol aan.quote:
Bedoel je dit met reflecteren?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was eerst maar eens naar mezelf kijken, daar heb je je handen vol aan.
Heb je nu een erectie?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb de proleten-kermis weer goed in gang gezet.
Dit is ongeveer hetzelfde als tegen een bijenkorf aan trappen, dan gaan vanzelf die irritante wespjes je achterna om te steken.
Wespen in een bijenkorf? Dude!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb de proleten-kermis weer goed in gang gezet.
Dit is ongeveer hetzelfde als tegen een bijenkorf aan trappen, dan gaan vanzelf die irritante wespjes je achterna om te steken.
Punctueel van je! Door al jullie posts werd ik even overbelast waardoor er wel eens foutjes kunnen doorglippen. Excuus voor het ongemak.quote:
Nee, een echte man is immuun voor ongediertequote:
Dat telt niet. Deed het bij mij ook niet, omdat ik snel typ.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Punctueel van je! Door al jullie posts werd ik even overbelast waardoor er wel eens foutjes kunnen doorglippen. Excuus voor het ongemak.
Jij bent alleen geen echte man.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, een echte man is immuun voor ongedierte
Bij deze laat je dus ook zien dat m'n post klopt.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Punctueel van je! Door al jullie posts werd ik even overbelast waardoor er wel eens foutjes kunnen doorglippen. Excuus voor het ongemak.
Je typt te snel en denkt te langzaam. Goede analyse van jezelf! Nu ZH nog.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat telt niet. Deed het bij mij ook niet, omdat ik snel typ.
Eufemistisch.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij deze laat je dus ook zien dat m'n post klopt.
Ja, leg mij eens uit hoe het zit met wespen uit je bijenkorf!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je typt te snel en denkt te langzaam. Goede analyse van jezelf! Nu ZH nog.
Tot noch toe heb ik geen bultjes.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent alleen geen echte man.
Jij denkt nog langzamer dan je typt. Je ontwikkeling loopt ook erg achter.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je typt te snel en denkt te langzaam. Goede analyse van jezelf! Nu ZH nog.
Leg mij eens uit waarom je niet tegen een bijenkorf aan zou kunnen trappen? Daarbij zijn bij bijenkorven ook gewoon wespenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, leg mij eens uit hoe het zit met wespen uit je bijenkorf!
Je hebt niet veel he?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tot noch toe heb ik geen bultjes.
Ja vooral met het omgaan met mensen zoals jou. Voor de rest loop ik nergens mee achter.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij denkt nog langzamer dan je typt. Je ontwikkeling loopt ook erg achter.
Veel wat?quote:
Bij bijenkorven zijn wespen? Wespen leven niet in een bijenkorf. Waarom denk je dat het BIJENkorf heet.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom je niet tegen een bijenkorf aan zou kunnen trappen? Daarbij zijn bij bijenkorven ook gewoon wespen
Blijkbaar toch wel.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja vooral met het omgaan met mensen zoals jou. Voor de rest loop ik nergens mee achter.
Wespen doen daar wel hun honing inquote:Op maandag 8 februari 2010 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bijenkorven zijn wespen? Wespen leven niet in een bijenkorf. Waarom denk je dat het BIJENkorf heet.
Wespen komen niet in een bijenkorf.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wespen doen daar wel hun honing in
Ik vind het prima, zolang ik maar niet zo'n gapende achterstand heb zoals jij.quote:
Dat kan ook niet, want die heb ik niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het prima, zolang ik maar niet zo'n gapende achterstand heb zoals jij.
A ik zei niet over wat voor wespen ik het had.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wespen komen niet in een bijenkorf.
Dat komt iig wel tot uitte in je posts.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, want die heb ik niet.
Bij biologie leer ik over het menselijk lichaam en mag ik in een hart snijden. Daar hebben wij geen aandacht voor wespen en hun stelen van honing.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
A ik zei niet over wat voor wespen ik het had.
Haal nu eerst je BIO achterstand maar in!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wespen
Zeg jij.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat komt iig wel tot uitte in je posts.
In een hart snijden? Doen jullie tijdens BIO dokter BIbber ofzo?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij biologie leer ik over het menselijk lichaam en mag ik in een hart snijden. Daar hebben wij geen aandacht voor wespen en hun stelen van honing.
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ik hou er mee op, het niveau glijdt hier te ver van mij vandaan omlaag.
Zijn er nog verheffende dingen te bespreken?
Ja, in een hart snijden. Ontleden. Weet je wel. Iets wat jij blijkbaar nog nooit gedaan hebt.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In een hart snijden? Doen jullie tijdens BIO dokter BIbber ofzo?
'Constateer'quote:
Doe maar voorzichtig dan, met jouw intellect zou ik bijna vrezen dat jij nog in staat bent om in je eigen te snijden.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, in een hart snijden. Ontleden. Weet je wel. Iets wat jij blijkbaar nog nooit gedaan hebt.
Oeh, je werd geconfronteerd met je niveau en gelijk gebruik je hele andere woorden. Meeloper.quote:
Met wie loop ik nu mee? Daar ben ik oprecht benieuwd naquote:Op maandag 8 februari 2010 18:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oeh, je werd geconfronteerd met je niveau en gelijk gebruik je hele andere woorden. Meeloper.
Dat is wat jij wilt.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe maar voorzichtig dan, met jouw intellect zou ik bijna vrezen dat jij nog in staat bent om in je eigen te snijden.
Ben je daar benieuwd na, ja?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met wie loop ik nu mee? Daar ben ik oprecht benieuwd na
Denken moet jij aan een ezel overlaten.quote:
Je wenste me net, voor je edit, dood.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denken moet jij aan een ezel overlaten.
quote:
Welke edit?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je wenste me net, voor je edit, dood.
Wel stoer opzich, al vraag ik me af wat je daar als vmbo-er aan hebt. Arts ga je toch niet worden ofzo.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, in een hart snijden. Ontleden. Weet je wel. Iets wat jij blijkbaar nog nooit gedaan hebt.
Klinkt lekkerquote:Op maandag 8 februari 2010 18:20 schreef Maisnon het volgende:
Zo, het eten is klaar en het is lekker
Pad Thai oid is het. Met kip, noodles, ei+ui+knoflook, saus van vissaus, chilisaus en basterdsuiker, en pindas en taugé erbij
Omg dat klinkt lekker. Wat is het recept?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:20 schreef Maisnon het volgende:
Zo, het eten is klaar en het is lekker
Pad Thai oid is het. Met kip, noodles, ei+ui+knoflook, saus van vissaus, chilisaus en basterdsuiker, en pindas en taugé erbij
Waarom zou ik jouw vragen beantwoorden? Er komt toch geen nuttige vraag uit je, dan ga ik ook geen moeite doen voor een nuttig antwoord.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja. Dat zou namelijk de eerste vraag zijn die je van beantwoord.
Ik wilde patholoog anatoom worden.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wel stoer opzich, al vraag ik me af wat je daar als vmbo-er aan hebt. Arts ga je toch niet worden ofzo.
Jawel, iemand met zo'n intellect en het lef heeft om over het internet met ziektes te schelden die wordt dan wel arts hoor!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wel stoer opzich, al vraag ik me af wat je daar als vmbo-er aan hebt. Arts ga je toch niet worden ofzo.
En waar staat het Fok kookboek?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:23 schreef Maisnon het volgende:
ja tis echt allemaal in de wokalleen moet je de eieren van te voren roerbakken. Had het recept uit het FOK! kookboek hahahaha
Of de vragen zijn te hoog gegrepen voor je, dat kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zou ik jouw vragen beantwoorden? Er komt toch geen nuttige vraag uit je, dan ga ik ook geen moeite doen voor een nuttig antwoord.
Wat zou ik daarmee impliceren dan?quote:
Lijkt me vrij sterk.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of de vragen zijn te hoog gegrepen voor je, dat kan ook natuurlijk.
Interessant ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde patholoog anatoom worden.
Neu, niks hoor, heiligboontje.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat zou ik daarmee impliceren dan?
Hier [FOK!-kookboek]Post hier je recepten en opmerkingen deel 2quote:
MBO 4, 4 jaar.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Interessant ja.Lange weg te gaan nog in ieder geval. [ afbeelding ]
Dat kan kloppen, jouw geest mist een bepaalde complexe lenigheid om dat soort dingen te kunnen bevatten.quote:
Je begrijpt hetquote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu, niks hoor, heiligboontje.
Eigenlijk is het chapeau, cheapo is iets totaal andersquote:
Gelukkig is die in jouw geest wel aanwezig he.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, jouw geest mist een bepaalde complexe lenigheid om dat soort dingen te kunnen bevatten.
Ik dacht dat je toch echt wel scheikunde, natuurkunde en biologie op vwo niveau moest hebben.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
MBO 4, 4 jaar.
HBO versneld, 2 jaar.
Uni.
Nee. Checked that.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht dat je toch echt wel scheikunde, natuurkunde en biologie op vwo niveau moest hebben.
Je kan zon 21+ toets doen, maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijkquote:Op maandag 8 februari 2010 18:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht dat je toch echt wel scheikunde, natuurkunde en biologie op vwo niveau moest hebben.
Was bedoeld om te kijken hoe goed er opgelet werdquote:Op maandag 8 februari 2010 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eigenlijk is het chapeau, cheapo is iets totaal anders
Echt, jij maakt zoveel fouten dat ik niet begrijp waarom je anderen erop durft te wijzen
Ik wilde een lijstje maken toen ik binnen kwam vallen, maar das teveel werk.
Mooie smoes.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was bedoeld om te kijken hoe goed er opgelet werdJij bent de eerste die het ziet
Als jij dat vindt.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig is die in jouw geest wel aanwezig he.
Ziet er lekker uit ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hier [FOK!-kookboek]Post hier je recepten en opmerkingen deel 2
Ik zocht eigenlijk gewoon een makkelijk maar toch wel apart gerecht en die vind je af en toe in CUL en toen zag ik die Pad Thai in dat topic en dat zag er te doen uit
Zal ik vooralsnog een TR plaatsen?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en btw, mods kunnen edits gewoon lezen he
Ik heb het je vaker zien schrijven en je schrijft altijd cheapoquote:Op maandag 8 februari 2010 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was bedoeld om te kijken hoe goed er opgelet werdJij bent de eerste die het ziet
Uhu, ik heb er niets voor te vrezen.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat vond ik een van de leukste dingenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Joah precies, maar dat haalt toch niemand die van 't vmbo komt.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kan zon 21+ toets doen, maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk.
Maar het kán wel..
Geneeskunde, denk ik zo.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar welke opleiding doe je dan op 't HBO 2 jaar?
Ik kom van havo.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah precies, maar dat haalt toch niemand die van 't vmbo komt.
Als je van de havo naar vmbo bent gegaan, haal je een 21+ test scheikunde, natuurkunde en biologie op vwo eindexamenniveau ook niet hoor schat.quote:
Nouja, als je scheikunde, natuurkunde en wiskunde doet en ook een opleiding richting geneeskunde in doet waar je veel scheikunde etc moet gebruiken zou het wel kunnen. Maar je moet dan sowieso dan die toets doen, en die is echt moeilijkquote:Op maandag 8 februari 2010 18:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah precies, maar dat haalt toch niemand die van 't vmbo komt.
De quote van Japsnars ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ik moet het terugnemen, ik heb wel even gezocht en het zo gauw niet gevonden, maar ik kwam wel vaak cheap tegen waar je sheep bedoelt
Ik zei trouwens ''sheep-achtigen''.quote:
Doet er verder niet toe, je bent gewoon een eikeltje als je anderen gaat zitten verbeteren terwijl je er zelf geen zak van begrijptquote:
Bij de LOI willen ze dat soort gevallen nog wel eens aannemen.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef Crack_ het volgende:
Wd als je het écht écht écht wilt dan lukt het waarschijnlijk ook wel, maar dan gaat het wel heel moeilijk worden denk ik zo.
Ik verdien billenkoek he?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doet er verder niet toe, je bent gewoon een eikeltje als je anderen gaat zitten verbeteren terwijl je er zelf geen zak van begrijpt
.. HAHAHAHAAHAHHA HAHAHAHAquote:Op maandag 8 februari 2010 18:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij de LOI willen ze dat soort gevallen nog wel eens aannemen.
cheap achtigen jaquote:Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zei trouwens ''sheep-achtigen''.
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
IK GA ER WEER VANDOOR, HET WAS WEER AANGENAAM. IK HOOP DAT IK JULLIE WEER HEB KUNNEN BEHAGEN MET MIJN MENTALE RETARDATIE. MAAR NU MOET IK WEER AAN DE OPLADER.
DOE!
Ik dacht dat je zou gaan?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij de LOI willen ze dat soort gevallen nog wel eens aannemen.
Jullie kunnen mij niet missen.quote:
Ik zou jou nog geen billenkoek geven al kreeg ik er geld voorquote:
Wat een hoge strafmaat, juffie Justitiaquote:Op maandag 8 februari 2010 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou jou nog geen billenkoek geven al kreeg ik er geld voor
Je verdient een ban. Gewoon, omdat je stom bent
Ach ja, ik heb weinig zin om echt moeite te doen voor een ettertje als jij, dus je zult het hiermee moeten doenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat een hoge strafmaat, juffie Justitia
Toedels.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb weinig zin om echt moeite te doen voor een ettertje als jij, dus je zult het hiermee moeten doen
Je ging weg, weet je nog wel? Hup hup
en nu heb je broekpaline een PM gestuurd.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:41 schreef Bragi het volgende:
Ik wilde net BP PM'en, en toen typte ik per ongeluk 'Broekpaline'.
Neen, want die inbox bestaat niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en nu heb je broekpaline een PM gestuurd.
He, jammerquote:
Ik heb al genoeg liefde.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
He, jammer
Anders kon daar nog een heel gesprek en een liefde enzo uit opbloeien
Valt wel tegen, is niks voor een goede soap zoiets
Mijn leven is een thriller.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:45 schreef Bragi het volgende:
En mijn leven is geen soap.Eerder een romantische comedy. [ afbeelding ]
Jahaa, maar voor een goede soap moet je minimaal op twee mensen tegelijk verliefd zijnquote:
Vrij naar Michael Jackson.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |