Harvard!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij liggen zijn ambities bij de uni.
Ook nog met je eigen ziektes gaan spottenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik beschrijf het toch net daar? Ben je kankerblind of wat?
Jonge, doe nou niet zo blij, je weet dat je minder bent dan ik. Stop met proberen of zo.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan bevestig je voor de 2e keer dat jij weer eens in je ongelijk staat. Cheapo
quote:
Het is een versterker. Geen scheldwoord.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook nog met je eigen ziektes gaan spottenGa je vandaag nog een beetje niveau halen of lukt ook DAT niet?
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
je weet dat je minder bent dan ik.
Haha, inderdaad, jij staat hier het hoogst in de hiėrarchie. Schaakmat zou ik zeggenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, doe nou niet zo blij, je weet dat je minder bent dan ik. Stop met proberen of zo.
Ja, maar ik kan wel makkelijk havo doen, aangeboden gekregen alles. Ik wil het alleen niet omdat ik deze school een beetje zat ben na vijf jaar.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om jou in die scholingsdiscussies. Je doet zelf toch ook vmbo.
En zelfs jouw interpretatie vermogen laat te wensen overquote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een versterker. Geen scheldwoord.
JA, MAAR ZE KOMT VAN HAVO!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om jou in die scholingsdiscussies. Je doet zelf toch ook vmbo.
Ik hoop van wel.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een grapje maak?
Dan mag het opeens wel. Of zo.quote:
Jamaar...dat maakt haar tot koningquote:
Ja en iedereen die havo kan, kan ook vwo. Het gaat er niet om wat je kunt, het gaat erom wat je doet.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan wel makkelijk havo doen, aangeboden gekregen alles. Ik wil het alleen niet omdat ik deze school een beetje zat ben na vijf jaar.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ik doe ook VMBO tl, maar ik kom wel van de havo, terug geplaatst omdat lui. Maar ik ga lekker wel HBO doen.
Déją vu.quote:
Uiteraard, ze zullen daar vereerd zijn met zijn aanwezigheid!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij hoeft in z'n vingers te knippen en hij heeft het in da pocket.
Wd schijnt een vrouw te zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jamaar...dat maakt haar tot koning
Dat kan iedereen wel zeggen. Dus je bent te lui? Nee met die mentaliteit ben je inderdaad veel beter dan mijquote:Op maandag 8 februari 2010 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan wel makkelijk havo doen, aangeboden gekregen alles. Ik wil het alleen niet omdat ik deze school een beetje zat ben na vijf jaar.
Nou niet hier in het algemeen, maar toch, van ons twee.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, jij staat hier het hoogst in de hiėrarchie. Schaakmat zou ik zeggen
Niet! Je hebt je profiel aangepast!quote:
Dat straalt ze nou niet bepaald uit in haar postsquote:Op maandag 8 februari 2010 17:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uiteraard, ze zullen daar vereerd zijn met zijn aanwezigheid!
[..]
Wd schijnt een vrouw te zijn.
Jij met je eeuwige keuzes.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef Bragi het volgende:
Conclusie: jullie zijn allemaal falers. Of bazen. Kies maar.
quote:
Ieder half jaar, jwz.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet! Je hebt je profiel aangepast!
Je meent het ook nog hequote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou niet hier in het algemeen, maar toch, van ons twee.
Tevens sta ik in de tweede kaste.
Dat is iedereen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat straalt ze nou niet bepaald uit in haar posts![]()
Maar ik merk alweer dat jij anti-php bent?
Altijd al geweest.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat straalt ze nou niet bepaald uit in haar posts![]()
Maar ik merk alweer dat jij anti-php bent?
quote:
Kwisthetquote:
Maar dat geeft jouw dus wel zelfvertrouwen?quote:
Nee, ik ben zo onzeker als de pest. Maar ik heb dan wel weer genoeg zelfvertrouwen om jou belachelijk te kunnen maken.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar dat geeft jouw dus wel zelfvertrouwen?
Dat is dialect he? Twee woorden snel achterelkaar uitspreken.quote:
Het zijn drie woorden, daar niet van.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dialect he? Twee woorden snel achterelkaar uitspreken.
En dat doe je (onbewust) niet uit onzekerheid denk je?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo onzeker als de pest. Maar ik heb dan wel weer genoeg zelfvertrouwen om jou belachelijk te kunnen maken.
Meid stop toch!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo onzeker als de pest. Maar ik heb dan wel weer genoeg zelfvertrouwen om jou belachelijk te kunnen maken.
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
En dat doe je (onbewust) niet uit onzekerheid denk je?
php is zeker leidinggevend?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:56 schreef Zotheid het volgende:
Bij mij op m'n stage zie je ook een duidelijk verschil tussen de hbo-ers en mbo-ers. Die hiėrarchie is er gewoon. Punt.
Ben ik nu een emo? Ik dacht dat je me een vooringenomen slet vond.quote:
Nee, die mag de laatste restjes oplikkken.quote:
Dat mag.quote:
OH WAIT JE DOET JOU DIK MAKEN.quote:
Ik wil je gewoon niet meerquote:Op maandag 8 februari 2010 17:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben ik nu een emo? Ik dacht dat je me een vooringenomen slet vond.
Meer een scheldkanonnade van FC Zwakzinnigheid met Zotheid als voorzitter.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:58 schreef Bragi het volgende:
Wat een infantielendiscussie, btw.'t Is niet eens een discussie.
Het is verder toch gewoon geshopt mag ik hopen?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:57 schreef Bragi het volgende:
De linker is Buck Angel, btw. Mocht je het willen weten/googelen.
Loopt er toch iets van ons synchroon met elkaar.quote:
Waarom negeer je mijn vraag?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Loopt er toch iets van ons synchroon met elkaar.
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OH WAIT JE DOET JOU DIK MAKEN.
wat is er fout aan jou?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer voor jou doet iedereen uit "FC Zwakzinnigheid" een hoger niveau dan jij.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meer een scheldkanonnade van FC Zwakzinnigheid met Zotheid als voorzitter.
Google nou maar. Dan zie je het zelf. Die 'gast' bestaat gewoon.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is verder toch gewoon geshopt mag ik hopen?
Ik deed het ja. Godverdomme.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Google nou maar. Dan zie je het zelf. Die 'gast' bestaat gewoon.
Weer wat geleerd vandaag.quote:
Dat merk ik jaquote:Op maandag 8 februari 2010 18:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jammer voor jou doet iedereen uit "FC Zwakzinnigheid" een hoger niveau dan jij.
Afgunst anyone?
Gefeliciteerd meid! Je gaat het echt helemaal makenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
KLB SC # 2140] De 5 koningen uit het oosten.
Dat is dan ook het verschil tussen ons.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd meid! Je gaat het echt helemaal maken
Ik zou als ik jou was eerst maar eens naar mezelf kijken, daar heb je je handen vol aan.quote:
Bedoel je dit met reflecteren?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was eerst maar eens naar mezelf kijken, daar heb je je handen vol aan.
Heb je nu een erectie?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb de proleten-kermis weer goed in gang gezet.
Dit is ongeveer hetzelfde als tegen een bijenkorf aan trappen, dan gaan vanzelf die irritante wespjes je achterna om te steken.
Wespen in een bijenkorf? Dude!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb de proleten-kermis weer goed in gang gezet.
Dit is ongeveer hetzelfde als tegen een bijenkorf aan trappen, dan gaan vanzelf die irritante wespjes je achterna om te steken.
Punctueel van je! Door al jullie posts werd ik even overbelast waardoor er wel eens foutjes kunnen doorglippen. Excuus voor het ongemak.quote:
Nee, een echte man is immuun voor ongediertequote:
Dat telt niet. Deed het bij mij ook niet, omdat ik snel typ.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Punctueel van je! Door al jullie posts werd ik even overbelast waardoor er wel eens foutjes kunnen doorglippen. Excuus voor het ongemak.
Jij bent alleen geen echte man.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, een echte man is immuun voor ongedierte
Bij deze laat je dus ook zien dat m'n post klopt.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Punctueel van je! Door al jullie posts werd ik even overbelast waardoor er wel eens foutjes kunnen doorglippen. Excuus voor het ongemak.
Je typt te snel en denkt te langzaam. Goede analyse van jezelf! Nu ZH nog.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat telt niet. Deed het bij mij ook niet, omdat ik snel typ.
Eufemistisch.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij deze laat je dus ook zien dat m'n post klopt.
Ja, leg mij eens uit hoe het zit met wespen uit je bijenkorf!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je typt te snel en denkt te langzaam. Goede analyse van jezelf! Nu ZH nog.
Tot noch toe heb ik geen bultjes.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent alleen geen echte man.
Jij denkt nog langzamer dan je typt. Je ontwikkeling loopt ook erg achter.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je typt te snel en denkt te langzaam. Goede analyse van jezelf! Nu ZH nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |