Nou zotheid, ik heb geslikt. Mijn excuses, ook naar jou.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bijeenvegen en in de prullenbak.
Billenwasstage.
Oja. he bah, kon je niet wat beters zoeken? Ik dacht dat je richting ziekenhuis ging. Niet de thuiszorg. Dat ligt al; zo slecht.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bijeenvegen en in de prullenbak.
Billenwasstage.
Volgend jaar doe ik dat dus niet meer, dat zeg ik al maanden en tot noch toe weet je dat niet tot je te nemen? Niet slim van je.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan nog is er een verschil tussen niveau 1 en niveau 4.
Deed lutser, nu doet ze havo. Dat waar jij zo naar uitkijkt.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat jij dat echt niet hoeft te zeggen aangezien jij ook vmbo doet. Wel heb jij mijn interesse gewekt, jij hebt dus een hoog IQ?
Liefde alom weer.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou zotheid, ik heb geslikt. Mijn excuses, ook naar jou.
Dank je wel!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou zotheid, ik heb geslikt. Mijn excuses, ook naar jou.
Nou volgens mij zit jij op een niveau waar je niet meer doet dan met je handen werken. Je hebt niet een Nederlands, wiskunde of Engels. Wat voor klapmongooltje ben je dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alweer, leuk he als iemand dat telkens herhaalt? En wat kan jij dan zoal beter dan mij? Strontvliegen vangen?
Verpleegtehuis.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oja. he bah, kon je niet wat beters zoeken? Ik dacht dat je richting ziekenhuis ging. Niet de thuiszorg. Dat ligt al; zo slecht.
Ehh, je doet nu dus gewoon nog niveau 1quote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgend jaar doe ik dat dus niet meer, dat zeg ik al maanden en tot noch toe weet je dat niet tot je te nemen? Niet slim van je.
Ik heb het dus over WD slimmerik.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Deed lutser, nu doet ze havo. Dat waar jij zo naar uitkijkt.
Hihi.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
Maar ik kan in tegenstelling tot wél wat.
Ja, nou en, je gaat naar een school voor mensen die te dom zijn om überhaupt hun VMBO te halen op een normale school. Je moest eerst MBO niveau 1 doorstaan om VMBO-tl te mogen doen. Je slaagt toch niet, geef gewoon op.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgend jaar doe ik dat dus niet meer, dat zeg ik al maanden en tot noch toe weet je dat niet tot je te nemen? Niet slim van je.
Wat afschuwelijk. Wel tof van je dat het doet overigens.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Verpleegtehuis.
Bijna al die mensen hebben een luier om.
Het blijft KLB.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:41 schreef Bragi het volgende:
Elkaar afkraken vanwege een opleidingsniveau.
Nummer 3 op volgorde, je haalt mij nog in!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou volgens mij zit jij op een niveau waar je niet meer doet dan met je handen werken. Je hebt niet een Nederlands, wiskunde of Engels. Wat voor klapmongooltje ben je dan?
Kan me herinneren dat jij daar even hard aan meedeed.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:41 schreef Bragi het volgende:
Elkaar afkraken vanwege een opleidingsniveau.
WD komt van de havo, dus die heeft ook al meer bereikt dan jij hebt gedaan.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het dus over WD slimmerik.
Ik heb niet echt een keuze.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat afschuwelijk. Wel tof van je dat het doet overigens.
Oh, ja?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat jij daar even hard aan meedeed.
1 citaat waar in staat dat ik MBO 1 doe? Nooit gezegd. En voor VMBO-TL wat ik momenteel doe op de avondschool gaat het juist uitstekend. Je praat alweer poepquote:Op maandag 8 februari 2010 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, nou en, je gaat naar een school voor mensen die te dom zijn om überhaupt hun VMBO te halen op een normale school. Je moest eerst MBO niveau 1 doorstaan om VMBO-tl te mogen doen. Je slaagt toch niet, geef gewoon op.
Vind ik ook ja!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat afschuwelijk. Wel tof van je dat het doet overigens.
Vanwaar die gecoördineerde aanval op mij?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WD komt van de havo, dus die heeft ook al meer bereikt dan jij hebt gedaan.
[..]
Ik heb niet echt een keuze.
Ga je typfoutjes rekenen als niet correct Nederlands? Wtf is jouw probleem dan, klaphark.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nummer 3 op volgorde, je haalt mij nog in!
Ja maar dat is dus het incompetente systeem wat competentie gericht onderwijs heet. Als je daar ook maar enige kennis van had dan zou jij dit soort domme dingen niet roepen. Verder wil ik je er nogmaals op wijzen waarom jij je beter voelt dan mij? Concreet graag.
Dat heb je wel gezegd.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
1 citaat waar in staat dat ik MBO 1 doe? Nooit gezegd. En voor VMBO-TL wat ik momenteel doe op de avondschool gaat het juist uitstekend. Je praat alweer poep
Wat een ventje.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
1 citaat waar in staat dat ik MBO 1 doe? Nooit gezegd. En voor VMBO-TL wat ik momenteel doe op de avondschool gaat het juist uitstekend. Je praat alweer poep
Je kan niet lezen? Waar staat dat ik MBO 1 doe? Meerdere keren op rij typefouten is bepaald niet slim. En dat durf ik te stellen jaquote:Op maandag 8 februari 2010 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga je typfoutjes rekenen als niet correct Nederlands? Wtf is jouw probleem dan, klaphark.![]()
Ik voel mij beter omdat jij een idioot bent, die zelf allemaal dingen roept, tevens doe je MBO 1 en doe je alsof je koning bent, maar je bent de grootste faal uit de geschiedenis van de SC.
Citaat, nu!quote:
"Dan mij"quote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan niet lezen? Waar staat dat ik MBO 1 doe? Meerdere keren op rij typefouten is bepaald niet slim. En dat durf ik te stellen jaMaar ik heb je al 2 keer de vraag gesteld waarom jij beter zou zijn dan mij. Tot twee keer toe draai jij er grandioos om heen. Dan concludeer ik dat jij dat NIETbent.
Ik beschrijf het toch net daar? Ben je kankerblind of wat?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan niet lezen? Waar staat dat ik MBO 1 doe? Meerdere keren op rij typefouten is bepaald niet slim. En dat durf ik te stellen jaMaar ik heb je al 2 keer de vraag gesteld waarom jij beter zou zijn dan mij. Tot twee keer toe draai jij er grandioos om heen. Dan concludeer ik dat jij dat NIETbent.
MBO 2 doe ikquote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef wolvendagen het volgende:
Wilde je trouwens anders beweren dat je MBO niveau vier doet?Dan moet je niet terug naar VMBO-tl hoor.
Ik heb geen zoekskills, jammer he, spuugjong.quote:
''Dan ik'' zou leuk staanquote:
En dat denkt het hbo te kunnen doen.quote:
Dit.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dat denkt het hbo te kunnen doen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, ja?Kom 's met een linkje dan? Ben nu wel razend benieuwd namelijk. [ afbeelding ]
Dan bevestig je voor de 2e keer dat jij weer eens in je ongelijk staat. Cheapoquote:Op maandag 8 februari 2010 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen zoekskills, jammer he, spuugjong.
Volgens mij liggen zijn ambities bij de uni.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dat denkt het hbo te kunnen doen.
Iemand afzeiken om z'n opleidingsniveau ook.quote:
Het is "sjapoo".quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan bevestig je voor de 2e keer dat jij weer eens in je ongelijk staat. Cheapo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |