Je plaatje is wegquote:Op maandag 8 februari 2010 17:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
95% van het volk dat op tv komt is een aandachtshoer.
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sorry dat ik het weer verpest heb. En ik bied bij dezen, alleen aan jou, mijn excuses aan.
Plaatje? Welk plaatje?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je plaatje is weg
En ik wil ook op tv
[ afbeelding ]
Dat komt alleen niet op tv, té eentonig.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Broekpaling doet ook mee, maar dan een stap hoger. Hij gaat voor de 10.000 dagen zonder seks.
DAAROM, GEK!!!quote:
Kansloos he, actrices die in iedere film naakt zijn. Net als Sasha Grey. In iedere film is ze naakt.quote:
...quote:Op maandag 8 februari 2010 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kansloos he, actrices die in iedere film naakt zijn. Net als Sasha Grey. In iedere film is ze naakt.
Dan liever Doutzen van wax.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
DAAROM, GEK!!!
Doutzen Kroes van wax of Daphne Deckers.
Je ava, maar hijs terug, nu ben ik echt weg...quote:Op maandag 8 februari 2010 17:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Plaatje? Welk plaatje?
Dat zijn betere tieten.
Goed. Tijd om naar huis te gaan.quote:
Minoes is een kinderfilm.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:28 schreef Bragi het volgende:
Toen ik Minoes aan het kijken was, betrapte ik mezelf erop dat ik wachtte totdat Carice naakt ging.
Bedankt voor het uitleggen.quote:
Nee, ik ga jullie vandaag is flink dwars zittenquote:
Laat het uit die bolle tomaten harses van je.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik ga jullie vandaag is flink dwars zitten
Je passievrucht liep vast?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:30 schreef Bragi het volgende:
Ik keek laatst De Passievrucht weer, maar toen liep 'ie op een gegeven moment vast.![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laat het uit die bolle tomaten harses van je.
Ga toch fietsen jijquote:Op maandag 8 februari 2010 17:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laat het uit die bolle tomaten harses van je.
Zeg hij, de jongen met het IQ van een lapje stof.quote:
Toch nog iemand.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:32 schreef BobbyB het volgende:
Oja en WD ik vind je nog wel lief hoor.
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeg hij, de jongen met het IQ van een lapje stof.
Haha, mooi omschreven.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef Crack_ het volgende:
Php die loopt echt iedereen achter na he. Als er weer iets gebeurt op fok en hij ziet het dan denkt ie "heuy als ik nou mee loop dan hoor ik er echt bij" hij heeft alleen geen idee waar het over gaat en hij komt echt 'n uur later aankakken
![]()
.
Ik heb vandaag al genoeg shit gezien.quote:
Waar gaat dit over? En waar/met wie loop ik mee?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef Crack_ het volgende:
Php die loopt echt iedereen achter na he. Als er weer iets gebeurt op fok en hij ziet het dan denkt ie "heuy als ik nou mee loop dan hoor ik er echt bij" hij heeft alleen geen idee waar het over gaat en hij komt echt 'n uur later aankakken
![]()
.
Doorspoelen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al genoeg shit gezien.
Ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? En waar/met wie loop ik mee?
Oh sorry, typo, ik vergat de t, janke jonge janke.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat jij dat echt niet hoeft te zeggen aangezien jij ook vmbo doet. Wel heb jij mijn interesse gewekt, jij hebt dus een hoog IQ?
quote:
Bijeenvegen en in de prullenbak.quote:
Ja, een iq van een lapje stofquote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? En waar/met wie loop ik mee?
En dan nog is er een verschil tussen niveau 1 en niveau 4quote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat jij dat echt niet hoeft te zeggen aangezien jij ook vmbo doet. Wel heb jij mijn interesse gewekt, jij hebt dus een hoog IQ?
Alweer, leuk he als iemand dat telkens herhaalt? En wat kan jij dan zoal beter dan mij? Strontvliegen vangen?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh sorry, typo, ik vergat de t, janke jonge janke.![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt. Maar ik kan in tegenstelling tot wél wat. En ja, dat heb ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |