Je plaatje is wegquote:Op maandag 8 februari 2010 17:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
95% van het volk dat op tv komt is een aandachtshoer.
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sorry dat ik het weer verpest heb. En ik bied bij dezen, alleen aan jou, mijn excuses aan.
Plaatje? Welk plaatje?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je plaatje is weg
En ik wil ook op tv
[ afbeelding ]
Dat komt alleen niet op tv, té eentonig.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Broekpaling doet ook mee, maar dan een stap hoger. Hij gaat voor de 10.000 dagen zonder seks.
DAAROM, GEK!!!quote:
Kansloos he, actrices die in iedere film naakt zijn. Net als Sasha Grey. In iedere film is ze naakt.quote:
...quote:Op maandag 8 februari 2010 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kansloos he, actrices die in iedere film naakt zijn. Net als Sasha Grey. In iedere film is ze naakt.
Dan liever Doutzen van wax.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
DAAROM, GEK!!!
Doutzen Kroes van wax of Daphne Deckers.
Je ava, maar hijs terug, nu ben ik echt weg...quote:Op maandag 8 februari 2010 17:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Plaatje? Welk plaatje?
Dat zijn betere tieten.
Goed. Tijd om naar huis te gaan.quote:
Minoes is een kinderfilm.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:28 schreef Bragi het volgende:
Toen ik Minoes aan het kijken was, betrapte ik mezelf erop dat ik wachtte totdat Carice naakt ging.
Bedankt voor het uitleggen.quote:
Nee, ik ga jullie vandaag is flink dwars zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |