Dat is bijna de hele SC.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alle leuke topics hadden we eigenlijk moeten bookmarken.
Gaat zij in elke film naakt?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef Hoogstaande het volgende:
IK BEN VOOR TIETEN VAN CARICE VAN HOUTEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze valt me dan een beetje tegen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zou bijna al je haar ervan kwijtraken. Oh wait.
Ja ook heel stoer om dan met zijn allen ineens tegen mij te zijn he. Leuk joh.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ook heel stoer om dan met zijn allen ineens tegen mij te zijn he. Leuk joh.
Ga maar uithuilen in de ONZ SC.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mini-tepels.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef Hoogstaande het volgende:
IK BEN VOOR TIETEN VAN CARICE VAN HOUTEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als jij gewoon je bek had gehouden was er niks, maar dan ook niks aan de hand geweest.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
QFT. Next subject, please.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als jij gewoon je bek had gehouden was er niks, maar dan ook niks aan de hand geweest.
Stort je wereld in, knul?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als jij gewoon je bek had gehouden was er niks, maar dan ook niks aan de hand geweest.
Mijn naam staat boven het plaatje van die kat.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie de kanker ben jij nou weer?
[..]
Wie de kanker ben jij nou weer?
40 dagen maar? Tfoe!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb gisteren 40 dagen zonder seks gekeken, whehehe. Dat zijn eigenlijk toch ook allemaal aandachtshoeren man
. Na die 40 dagen gewoon weer lekker seksen, waarom doe je dan mee? Om te laten zien dat je het kunt heb je echt geen camera nodig
.
Het was gewoon een lompe kutpost van je om daar zo over te beginnen.quote:
Broekpaling doet ook mee, maar dan een stap hoger. Hij gaat voor de 10.000 dagen zonder seks.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb gisteren 40 dagen zonder seks gekeken, whehehe. Dat zijn eigenlijk toch ook allemaal aandachtshoeren man
. Na die 40 dagen gewoon weer lekker seksen, waarom doe je dan mee? Om te laten zien dat je het kunt heb je echt geen camera nodig
.
Sorry dat ik het weer verpest heb. En ik bied bij dezen, alleen aan jou, mijn excuses aan.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:17 schreef Crack_ het volgende:
.
95% van het volk dat op tv komt is een aandachtshoer.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:17 schreef Crack_ het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |