Daar heb ik nog wel een duidelijkere foto van, wait.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:10 schreef Mozy het volgende:
Ja wd, je kijkt inderdaad stom. En die hakken
Je neemt wel een risico door de naam van hem uit te spreken.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker er zelf dan ook niet over door, doordrammer. Jij moet net als Lamon., altijd je gelijk bewijzen.
Binnen nu en 30 minuten komt hij de SC binnen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je neemt wel een risico door de naam van hem uit te spreken.
2. Niet links, niet rechts, maar rechtdoorzee. Altijd de gulden middenweg.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:10 schreef Bragi het volgende:
Poll: De meest gekozen optie in deze poll is:Antwoord 1 Antwoord 2 Antwoord 3
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nou en.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je neemt wel een risico door de naam van hem uit te spreken.
Zo, wending.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef Hoogstaande het volgende:
IK BEN VOOR TIETEN VAN CARICE VAN HOUTEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik oud, seniel, maagd en alleenstaand ben ga ik alle SC's van KLB " van vroeger" terug lezen en lachen.
Alle leuke topics hadden we eigenlijk moeten bookmarken.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik oud en seniel ben ga ik alle SC's van KLB " van vroeger" terug lezen en lachen.
Je zou bijna al je haar ervan kwijtraken. Oh wait.quote:
Dat.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:14 schreef Zotheid het volgende:
Als jij gewoon je bek had gehouden was er niks aan de hand geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |