Je weet dat dat nep was?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daarom, hell we hebben hier iemand in coma gehad.
Dan kan een break-up er ook wel bij
Hoeft wd dat nu toch niet uit te lokken?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lees de SC's van de afgelopen 1 (of 2) weken maar terug.
Jij had gewoon je muil moeten huiden. Je hebt het wel uitgelokt dit keer.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik quote dit alleen om hem er nog extra mee te confronteren.
Was dat nep?quote:
quote:
HOW the world turns.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef BobbyB het volgende:
En vanochtend werd die opmerking over een soapserie nog gemaakt.
Om hier nog even op terug te komenquote:
Jij moet gewoon weer lekker weg.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij had gewoon je muil moeten huiden. Je hebt het wel uitgelokt dit keer.
Ik hoop ooit een keer achter WD te staan.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoeft wd dat nu toch niet uit te lokken?
Ik sta nog steeds achter Zotheid, al helemaal in deze discussie
En jou ontbreekt het aan argumenten als iemand tegen je in gaat.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moet gewoon weer lekker weg.
Ik mis de optie neger.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:04 schreef Bragi het volgende:
Poll: Crack_:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Poll: Ik snap er niks van, maar ik ben voor:Zotheid Crack_ Liefde
Tussenstand:
[ afbeelding ]
" weer" ?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moet gewoon weer lekker weg.
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:04 schreef Broekpaling het volgende:
Anyhoe, wd begon ditmaal, en nu gaan we weer verder alsof er niks aan de hand is.
Dan blijft er zo'n intense spanning hangen onderling.
Ik vond het al raar dat iemand in coma mee zat te postenquote:
Dat dus.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dit ook een onzin discussie, Zh deed gisteren indd lief en normaal
. Dat was fijn en zo hou ik het graag!
Hehehe, JB weet niet waar het over gaatquote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat iemand in coma mee zat te posten![]()
Dat leek me best lastig nog
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat iemand in coma mee zat te posten![]()
Dat leek me best lastig nog
Nee, ik heb geen discussie met jou dus, no need for aguments.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
En jou ontbreekt het aan argumenten als iemand tegen je in gaat.
Nee!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat dus.
wd had zich er op dit punt niet moe moeten bemoeien.
Einde. Iedereen gaat weer lekker verder met waar ze gebleven waren.
Niks moet.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook een pol maken, maar dan moet ik eerst stemmen en dat wil ik niet
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen
Met "zo" duid je iets in de toekomst aan, betekent dat dat je eerst nog wat anders doet?
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoop ooit een keer achter WD te staan.
Ja.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen discussie met jou dus, no need for aguments.
Jawel hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hehehe, JB weet niet waar het over gaat
Ik las erectiequote:Op maandag 8 februari 2010 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
Het is opeens een electie geworden.
Wel een mooie faal overigens.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:07 schreef Bragi het volgende:
[..]Ik heb net zoveel te maken met jouw opmerkingen als jij met die van Zotheid en Crack_. Alleen weet ik een punt te maken en jij niet.
Je faalde gewoon met het opkomen voor Crack_. Period.
Dan zelf ook ophoudenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:07 schreef Bragi het volgende:
[..]Ik heb net zoveel te maken met jouw opmerkingen als jij met die van Zotheid en Crack_. Alleen weet ik een punt te maken en jij niet.
(500) Days of Summer!quote:
Wat heb ik nou weer misdaan?quote:
Kanker er zelf dan ook niet over door, doordrammer. Jij moet net als Lamon., altijd je gelijk bewijzen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:07 schreef Bragi het volgende:
Daar heb ik nog wel een duidelijkere foto van, wait.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:10 schreef Mozy het volgende:
Ja wd, je kijkt inderdaad stom. En die hakken
Je neemt wel een risico door de naam van hem uit te spreken.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker er zelf dan ook niet over door, doordrammer. Jij moet net als Lamon., altijd je gelijk bewijzen.
Binnen nu en 30 minuten komt hij de SC binnen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je neemt wel een risico door de naam van hem uit te spreken.
2. Niet links, niet rechts, maar rechtdoorzee. Altijd de gulden middenweg.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:10 schreef Bragi het volgende:
Poll: De meest gekozen optie in deze poll is:Antwoord 1 Antwoord 2 Antwoord 3
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nou en.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je neemt wel een risico door de naam van hem uit te spreken.
Zo, wending.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef Hoogstaande het volgende:
IK BEN VOOR TIETEN VAN CARICE VAN HOUTEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik oud, seniel, maagd en alleenstaand ben ga ik alle SC's van KLB " van vroeger" terug lezen en lachen.
Alle leuke topics hadden we eigenlijk moeten bookmarken.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik oud en seniel ben ga ik alle SC's van KLB " van vroeger" terug lezen en lachen.
Je zou bijna al je haar ervan kwijtraken. Oh wait.quote:
Dat.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:14 schreef Zotheid het volgende:
Als jij gewoon je bek had gehouden was er niks aan de hand geweest.
Dat is bijna de hele SC.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alle leuke topics hadden we eigenlijk moeten bookmarken.
Gaat zij in elke film naakt?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze valt me dan een beetje tegen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zou bijna al je haar ervan kwijtraken. Oh wait.
Ja ook heel stoer om dan met zijn allen ineens tegen mij te zijn he. Leuk joh.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ook heel stoer om dan met zijn allen ineens tegen mij te zijn he. Leuk joh.
Ga maar uithuilen in de ONZ SC.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mini-tepels.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als jij gewoon je bek had gehouden was er niks, maar dan ook niks aan de hand geweest.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
QFT. Next subject, please.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als jij gewoon je bek had gehouden was er niks, maar dan ook niks aan de hand geweest.
Stort je wereld in, knul?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als jij gewoon je bek had gehouden was er niks, maar dan ook niks aan de hand geweest.
Mijn naam staat boven het plaatje van die kat.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie de kanker ben jij nou weer?
[..]
Wie de kanker ben jij nou weer?
40 dagen maar? Tfoe!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb gisteren 40 dagen zonder seks gekeken, whehehe. Dat zijn eigenlijk toch ook allemaal aandachtshoeren man
. Na die 40 dagen gewoon weer lekker seksen, waarom doe je dan mee? Om te laten zien dat je het kunt heb je echt geen camera nodig
.
Het was gewoon een lompe kutpost van je om daar zo over te beginnen.quote:
Broekpaling doet ook mee, maar dan een stap hoger. Hij gaat voor de 10.000 dagen zonder seks.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb gisteren 40 dagen zonder seks gekeken, whehehe. Dat zijn eigenlijk toch ook allemaal aandachtshoeren man
. Na die 40 dagen gewoon weer lekker seksen, waarom doe je dan mee? Om te laten zien dat je het kunt heb je echt geen camera nodig
.
Sorry dat ik het weer verpest heb. En ik bied bij dezen, alleen aan jou, mijn excuses aan.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:17 schreef Crack_ het volgende:
.
95% van het volk dat op tv komt is een aandachtshoer.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:17 schreef Crack_ het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |