Dat heb je wel gezegd.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
1 citaat waar in staat dat ik MBO 1 doe? Nooit gezegd. En voor VMBO-TL wat ik momenteel doe op de avondschool gaat het juist uitstekend. Je praat alweer poep
Wat een ventje.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
1 citaat waar in staat dat ik MBO 1 doe? Nooit gezegd. En voor VMBO-TL wat ik momenteel doe op de avondschool gaat het juist uitstekend. Je praat alweer poep
Je kan niet lezen? Waar staat dat ik MBO 1 doe? Meerdere keren op rij typefouten is bepaald niet slim. En dat durf ik te stellen jaquote:Op maandag 8 februari 2010 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga je typfoutjes rekenen als niet correct Nederlands? Wtf is jouw probleem dan, klaphark.![]()
Ik voel mij beter omdat jij een idioot bent, die zelf allemaal dingen roept, tevens doe je MBO 1 en doe je alsof je koning bent, maar je bent de grootste faal uit de geschiedenis van de SC.
Citaat, nu!quote:
"Dan mij"quote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan niet lezen? Waar staat dat ik MBO 1 doe? Meerdere keren op rij typefouten is bepaald niet slim. En dat durf ik te stellen jaMaar ik heb je al 2 keer de vraag gesteld waarom jij beter zou zijn dan mij. Tot twee keer toe draai jij er grandioos om heen. Dan concludeer ik dat jij dat NIETbent.
Ik beschrijf het toch net daar? Ben je kankerblind of wat?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan niet lezen? Waar staat dat ik MBO 1 doe? Meerdere keren op rij typefouten is bepaald niet slim. En dat durf ik te stellen jaMaar ik heb je al 2 keer de vraag gesteld waarom jij beter zou zijn dan mij. Tot twee keer toe draai jij er grandioos om heen. Dan concludeer ik dat jij dat NIETbent.
MBO 2 doe ikquote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef wolvendagen het volgende:
Wilde je trouwens anders beweren dat je MBO niveau vier doet?Dan moet je niet terug naar VMBO-tl hoor.
Ik heb geen zoekskills, jammer he, spuugjong.quote:
''Dan ik'' zou leuk staanquote:
En dat denkt het hbo te kunnen doen.quote:
Dit.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dat denkt het hbo te kunnen doen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, ja?Kom 's met een linkje dan? Ben nu wel razend benieuwd namelijk. [ afbeelding ]
Dan bevestig je voor de 2e keer dat jij weer eens in je ongelijk staat. Cheapoquote:Op maandag 8 februari 2010 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen zoekskills, jammer he, spuugjong.
Volgens mij liggen zijn ambities bij de uni.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dat denkt het hbo te kunnen doen.
Iemand afzeiken om z'n opleidingsniveau ook.quote:
Het is "sjapoo".quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan bevestig je voor de 2e keer dat jij weer eens in je ongelijk staat. Cheapo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |