Het is bijna weekendquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wellicht. Ik ben het voor vandaag weer meer dan zat.
En toch staat er een post. Vreemd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:29 schreef phpmystyle het volgende:
Heb helemaal geen zin om te reageren eigenlijk![]()
Hebben jullie het al over voortplanting?quote:
Je bent zelf niets beter dus.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ik doe ook VMBO tl, maar ik kom wel van de havo, terug geplaatst omdat lui. Maar ik ga lekker wel HBO doen.
hboquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ik doe ook VMBO tl, maar ik kom wel van de havo, terug geplaatst omdat lui. Maar ik ga lekker wel HBO doen.
Dat dus precies.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:03 schreef L0t.. het volgende:
vmbo'ers die vmbo'ers uitlachen omdat ze vmbo doen
VWO'ersquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat dus precies.Of je nou van de havo komt van of vmbo k, je doet allebei hetzelfde.
Biologieleraren met een bril en ruitjesoverhemd met een foute kleurencombinatie die rood worden en gaan stotteren als ze het over seks hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hebben jullie het al over voortplanting?![]()
![]()
Dat gebeurde ook bij mijn biologielerares toentertijd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Biologieleraren met een bril en ruitjesoverhemd met een foute kleurencombinatie die rood worden en gaan stotteren als ze het over seks hebben.
Doe normaal
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat gebeurde ook bij mijn biologielerares toentertijd.Wel erg slecht. Oh en een docent op de uni die zich een beetje leek te schamen toen hij moest vertellen dat de casus van een bepaald arrest was dat twee mannen anale seks hadden.
4ebe doet het op z'n grieks.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pasta's![]()
Ik laat vanavond grieks bezorgen.
Gast, jij hebt nog niet eens het missionarisstandje gedaan, begin dan helemaal niet over anaal.quote:
Misschien heeft hij ondertussen al wel gesekst. You don't know.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, jij hebt nog niet eens het missionarisstandje gedaan, begin dan helemaal niet over anaal.
Gersje? Doe niet zo mal!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ondertussen al wel gesekst. You don't know.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ondertussen al wel gesekst. You don't know.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |