En het is nog wel zo mooiquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan atm ineens geen plaatjes meer zien op internet, dus ik ga even de router vermoorden.
Ik draag hem bijna altijd, ik heb iets met mn ogen waardoor ik alleen harde lenzen kan (icm verzekering) en dat trek ik niet. Dus dan maar een bril!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja mijn bril heb ik nu op, maar die doe ik niet op naar school want ik vind hem soms zo vervelend.
Sucks dude, die dingen heb ik ook gehad, maar dat deed me godverdomme pijn aan mijn oogjes.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik draag hem bijna altijd, ik heb iets met mn ogen waardoor ik alleen harde lenzen kan (icm verzekering) en dat trek ik niet. Dus dan maar een bril!
quote:
It's me, 4ebe.quote:
* Deur dichtsmijt.quote:
Hihi hoiquote:Op vrijdag 5 februari 2010 03:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
It's me, 4ebe.![]()
Waarom ben je nog wakker?![]()
Owja, studentenavond.
En ik zit thuis.
Relaxedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 03:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi hoi!
Ik zit ook thuisna een avondje/nachtje chillen met vrienden.
Ksstquote:Op vrijdag 5 februari 2010 03:57 schreef Devvie het volgende:
MIR
DOE NORMAAL
JE MAAKT ME GEK
*rondrent*
Sleep well.quote:
Je moet veel slapen voordat Ado komt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hm, slapen is op zich ook wel nuttig natuurlijk
Zeker zo voor het weekend als het toch altijd laat wordt
Ik zit heel vaak bij haar in de bus, aangezien ze veel omgaat met Celine die bij mij in de klas zit.quote:
Stond ze met Lynn en gaat ze niet zitten, want tja ze wouden allebei niet zitten. BLIJFT DIE PLAATS LEEGquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zit heel vaak bij haar in de bus, aangezien ze veel omgaat met Celine die bij mij in de klas zit.
Wat een kuthoer is dat toch._!
Tis er JB?quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:47 schreef Biogarde het volgende:
dionmaggot zijn toetsenbord is helaas kapot. Er komen alleen nog maar woorden als kanker uit en als zelfs dat niet meer lukt foto's van vrouwen met extreme beharing op plekken waar je dit niet wil tegenkomen.
Wij nemen afscheid van dionmaggot. Prullenbak hoezee.
Driewieler? Anders ben ik benieuwd hoe lang dit goed gaat.quote:
Ben al op school.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Driewieler? Anders ben ik benieuwd hoe lang dit goed gaat.
If wishes were horses...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik hoop dat je stikt in je slaap
Nothing personal, except that it's personal
Straks naar een cursus genaamd Elevator Pitch, daarna boodschappen doen een vanavond uit eten bij een Grieks restaurant. Tussendoor wilde ik ook nog wat fietsen als het weer vanmiddag opgeklaard is, en naar een Sundays toe met mijn zonnebankkaart.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:03 schreef phpmystyle het volgende:
Lamon, ik weet nog steeds niet wat je overdag zoal doet, dus bij deze opnieuw de vraag
Neequote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
If wishes were horses...
Ik heb wel een nachtmerrie gehad, misschien lucht dat op?
Maar dat had ik kunnen weten, als ik 's avonds laat nog een kilo eten naar binnen zit te werken natuurlijk, eigen schuld.
En heb jij geen werk?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Straks naar een cursus genaamd Elevator Pitch, daarna boodschappen doen een vanavond uit eten bij een Grieks restaurant. Tussendoor wilde ik ook nog wat fietsen als het weer vanmiddag opgeklaard is, en naar een Sundays toe met mijn zonnenbankkaart.
Een dag uit het leven van mij, erg boeiend is het niet.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Haha, MBOquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En heb jij geen werk?
Ik? Van 9 tot ergens 2 heb ik school. 3 uur thuis, bergen huiswerk maken, aangezien ik savonds ook naar school ga. Daarna boek lezen of wat onzinnig internetten. En morgen ga ik de hele dag werken![]()
Nee echt boeiend is mijn leven niet nee
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Haha, MBO. De onderlaag van de samenleving.
Hahahahahah zit je dan, op 18-jarige - of hoe ben je - leeftijd, je vmbo tl te doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Volgend jaar mag ik VMBO tl doen
D'r zitten wel grotere falers, mensen die daarvoor gezakt zijn, mensen van 25/30 jaar. Dus het zal wel meevallenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hahahahahah zit je dan, op 18-jarige - of hoe ben je - leeftijd, je vmbo tl te doen.![]()
![]()
![]()
Ja, er bestaan ook mensen met kanker, aids, ebola en tyfus. Maar dat betekent niet dat het wel meevalt als je alleen ebola hebt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
D'r zitten wel grotere falers, mensen die daarvoor gezakt zijn, mensen van 25/30 jaar. Dus het zal wel meevallen
Dat je je niet schaamt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
D'r zitten wel grotere falers, mensen die daarvoor gezakt zijn, mensen van 25/30 jaar. Dus het zal wel meevallen
Gefeliciteerd, je bent een van de minste falers op een opleiding die enkel en alleen bestaat uit mensen met een IQ gelijk aan een lantaarnpaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent een van de minste falers op een opleiding die enkel en alleen bestaat uit mensen met een IQ gelijk aan een lantaarnpaal.
Of gewoon helemaal weg. Nog beter.quote:
plank --> kopquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:29 schreef phpmystyle het volgende:
Heb helemaal geen zin om te reageren eigenlijk![]()
quote:
Zou het niet zo kunnen zijn dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
DAT MOET NATUURLIJK IMPLICEREN DAT IK EEN PLANK PLAAT VOOR ME KOP HEB ZEKER
Het kan ook gewoon een ingeklapte paraplu zijn hoor![]()
Wellicht. Ik ben het voor vandaag weer meer dan zat.quote:
Het is bijna weekendquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wellicht. Ik ben het voor vandaag weer meer dan zat.
En toch staat er een post. Vreemd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:29 schreef phpmystyle het volgende:
Heb helemaal geen zin om te reageren eigenlijk![]()
Hebben jullie het al over voortplanting?quote:
Je bent zelf niets beter dus.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ik doe ook VMBO tl, maar ik kom wel van de havo, terug geplaatst omdat lui. Maar ik ga lekker wel HBO doen.
hboquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ik doe ook VMBO tl, maar ik kom wel van de havo, terug geplaatst omdat lui. Maar ik ga lekker wel HBO doen.
Dat dus precies.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:03 schreef L0t.. het volgende:
vmbo'ers die vmbo'ers uitlachen omdat ze vmbo doen
VWO'ersquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat dus precies.Of je nou van de havo komt van of vmbo k, je doet allebei hetzelfde.
Biologieleraren met een bril en ruitjesoverhemd met een foute kleurencombinatie die rood worden en gaan stotteren als ze het over seks hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hebben jullie het al over voortplanting?![]()
![]()
Dat gebeurde ook bij mijn biologielerares toentertijd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Biologieleraren met een bril en ruitjesoverhemd met een foute kleurencombinatie die rood worden en gaan stotteren als ze het over seks hebben.
Doe normaal
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat gebeurde ook bij mijn biologielerares toentertijd.Wel erg slecht. Oh en een docent op de uni die zich een beetje leek te schamen toen hij moest vertellen dat de casus van een bepaald arrest was dat twee mannen anale seks hadden.
4ebe doet het op z'n grieks.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pasta's![]()
Ik laat vanavond grieks bezorgen.
Gast, jij hebt nog niet eens het missionarisstandje gedaan, begin dan helemaal niet over anaal.quote:
Misschien heeft hij ondertussen al wel gesekst. You don't know.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, jij hebt nog niet eens het missionarisstandje gedaan, begin dan helemaal niet over anaal.
Gersje? Doe niet zo mal!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ondertussen al wel gesekst. You don't know.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ondertussen al wel gesekst. You don't know.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |