Straks naar een cursus genaamd Elevator Pitch, daarna boodschappen doen een vanavond uit eten bij een Grieks restaurant. Tussendoor wilde ik ook nog wat fietsen als het weer vanmiddag opgeklaard is, en naar een Sundays toe met mijn zonnebankkaart.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:03 schreef phpmystyle het volgende:
Lamon, ik weet nog steeds niet wat je overdag zoal doet, dus bij deze opnieuw de vraag
Neequote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
If wishes were horses...
Ik heb wel een nachtmerrie gehad, misschien lucht dat op?
Maar dat had ik kunnen weten, als ik 's avonds laat nog een kilo eten naar binnen zit te werken natuurlijk, eigen schuld.
En heb jij geen werk?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Straks naar een cursus genaamd Elevator Pitch, daarna boodschappen doen een vanavond uit eten bij een Grieks restaurant. Tussendoor wilde ik ook nog wat fietsen als het weer vanmiddag opgeklaard is, en naar een Sundays toe met mijn zonnenbankkaart.
Een dag uit het leven van mij, erg boeiend is het niet.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Haha, MBOquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En heb jij geen werk?
Ik? Van 9 tot ergens 2 heb ik school. 3 uur thuis, bergen huiswerk maken, aangezien ik savonds ook naar school ga. Daarna boek lezen of wat onzinnig internetten. En morgen ga ik de hele dag werken![]()
Nee echt boeiend is mijn leven niet nee
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Haha, MBO. De onderlaag van de samenleving.
Hahahahahah zit je dan, op 18-jarige - of hoe ben je - leeftijd, je vmbo tl te doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Volgend jaar mag ik VMBO tl doen
D'r zitten wel grotere falers, mensen die daarvoor gezakt zijn, mensen van 25/30 jaar. Dus het zal wel meevallenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hahahahahah zit je dan, op 18-jarige - of hoe ben je - leeftijd, je vmbo tl te doen.![]()
![]()
![]()
Ja, er bestaan ook mensen met kanker, aids, ebola en tyfus. Maar dat betekent niet dat het wel meevalt als je alleen ebola hebt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
D'r zitten wel grotere falers, mensen die daarvoor gezakt zijn, mensen van 25/30 jaar. Dus het zal wel meevallen
Dat je je niet schaamt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
D'r zitten wel grotere falers, mensen die daarvoor gezakt zijn, mensen van 25/30 jaar. Dus het zal wel meevallen
Gefeliciteerd, je bent een van de minste falers op een opleiding die enkel en alleen bestaat uit mensen met een IQ gelijk aan een lantaarnpaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent een van de minste falers op een opleiding die enkel en alleen bestaat uit mensen met een IQ gelijk aan een lantaarnpaal.
Of gewoon helemaal weg. Nog beter.quote:
plank --> kopquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:29 schreef phpmystyle het volgende:
Heb helemaal geen zin om te reageren eigenlijk![]()
quote:
Zou het niet zo kunnen zijn dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
DAT MOET NATUURLIJK IMPLICEREN DAT IK EEN PLANK PLAAT VOOR ME KOP HEB ZEKER
Het kan ook gewoon een ingeklapte paraplu zijn hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |