Ja natuurlijk troll ik wel eens ja, maar echt niet de hele tijd. Dat ik dit imago heb opgebouwd is een beetje per toeval gegaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
24 uur? Wees eens duidelijk man. Antwoord ik toch
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:17 schreef MASD het volgende:
Lopen twee Haïtianen op straat, zegt de een: "Weet je wat ik net hoorde? Een neger is president van Amerika!" Zegt de ander: "Zo, wanneer ben jij onder je steen vandaan gekropen?"
BAHAHAHA.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:54 schreef TPS het volgende:
Zegt de een: ey man heb je misschien een tientje te leen?
Ander: nee man ik zit zelf ook een beetje krap aahAhaHAHAhAHEWAAAAHAHAaa1!11!11!1![]()
![]()
![]()
quote:
Krijgen we ook foto's te zien van het eindproduct?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:53 schreef wolvendagen het volgende:
OMG ik ben klaar met het tijdschriftje, besteld alles.Het is zo mooi, ik hoop zo dat het goed gaat ook met die tekst etc.
Aber naturlich! Ik kan ook nu wel wat printscreens posten if you like.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijgen we ook foto's te zien van het eindproduct?
Waarom zou je liegen op een internetforum ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:53 schreef Lamon. het volgende:
Hihi, ik was met mn vriendin in een serieus gesprek over oneerlijk zijn, en dat dat sociaal geaccepteerd is, als je het maar niet overdrijft of zwaar ten koste van anderen misbruikt..en toen klikte ik dit topic aan, zag iets over Depeche Mode staan, wat verder volledig buiten het onderwerp ligt overigens, dus ik las het hele topic van begin tot eind nog eens vlug door, en echt IEDEREEN in dit topic liegt zich te pletter over alles. En het is zelfs extreem doorzichtig.
Zou een internetforum nou erger zijn, of zou echt bijna ieder mens op aarde zo zijn, is dan een nachtelijke overpijnzing.
Ik slaap er niet minder om, maar het komt zo ineens in me op.
Jah, bitte !quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Aber naturlich! Ik kan ook nu wel wat printscreens posten if you like.
Waarom liegen mensen over hun loon?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zou je liegen op een internetforum ?
Oke, we hebben het dus over mode van nu, want daar is super veel over te vinden en het is makkelijk. En het is in het Engels, want we deden het voor het vak Engels.quote:
What's up?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:49 schreef Crack_ het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK
Ik hoop dat je stikt in je slaapquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom liegen mensen over hun loon?
Over hun vrienden?
Over hun leven?
Over hun werk?
Over hun mening richting dingen?
Mensen zijn allemaal debiel, en met die geruststellende gedachte ga ik slapen als een engeltje, zoals altijd, omdat ik gelukkig niets te verbergen heb.
Welterusten.
Ach so!quote:
Ik kan atm ineens geen plaatjes meer zien op internet, dus ik ga even de router vermoorden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke, we hebben het dus over mode van nu, want daar is super veel over te vinden en het is makkelijk. En het is in het Engels, want we deden het voor het vak Engels.En ik kwam vandaag met het supertoffe idee om er bij de MediaMarkt een tijdschrift van te laten maken. Covertje alles, naam verzonnen, zo'n combinatie van onze voornamen. PASSAN. Bohh.
Anywho de voorkant loopt door op de acherkant dus het is een gehele cover:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan 26 pagina's.
Ja mijn bril heb ik nu op, maar die doe ik niet op naar school want ik vind hem soms zo vervelend.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ach so!
Daarom draag ik ook vaak een bril, of gewoon niks, maar vind lenzen ook zo kut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |