Zo was het niet bedoeld.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja wel okee, alleen honger omdat ik nog niet fatsoenlijk heb gegeten. Met jou?
[..]
Nu voel ik me zoals het jongetje dat als laatst gekozen wordt bij de gymles
En nog ontkennen ook na 2 maanden weg voor trollenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zelden zoveel aan elkaar gerijgde onzin gehoord als nuHoezo denk jij dat ik bij alles wat ik doe troll? Waar baseer je het op? Hoe kom je erbij?
Nog iets, ik ben het zat om als troll gezien te worden, ik wil gewoon behandeld worden als een mens, ja.
Wat een beschaafde manier van scheldenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En nog ontkennen ook na 2 maanden weg voor trollen![]()
Echt, ze zouden je in moeten lijsten. Maar het is goed met je, want er toch geen discussie met je te voeren. Wel stoer doen, maar oh wee als men je aan je haren over het internet sleurt.
Verwacht geen antwoord meer btw, want van mij kun je de krampen krijgen.
wtf is dat voor vage foto?quote:
Hihi, wat een compliment.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ok
Ik vond je op die foto wel heel leuk eigenlijk
En ECHT mannelijk vind ik ook niks
Dan denk ik aan houthakkersshirts en dik
Hoewel een van de weinige vrouwen waar ik oprecht interesse in heb gehad toen ik haar later nog een keer zag behoorlijk mannelijk wasIk schrok er een beetje van
Krampjes doen ook pijnquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat een beschaafde manier van schelden
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld.
Ik heb vandaag wel 2 hele tosti's op.
straight to the point, maar soms draai ik er express weleens omheen, whihihihiquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Devvie
Altijd in voor een goeie samenvattende zin
Ik kreeg meteen zo'n visual van een klein kind wat iets heel gemeens tegen zn moeder wil zeggen maar weet dat ie bestraft wordt omdat hij dat niet mag zeggen en dus daarom maar een ander soort woord er van maaktquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Krampjes doen ook pijn![]()
En het is een Utrechts iets
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
straight to the point, maar soms draai ik er express weleens omheen, whihihihi
Totaal geen behoefte aan eten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb waanzinnig lekker gelunched, maar daarna niks meer gehad.
Ga nu ook maar eens twee tosti's maken, goed idee
Mjaa, gaat wel lekker. Alleen een beetje moe hier, thats all!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja wel okee, alleen honger omdat ik nog niet fatsoenlijk heb gegeten. Met jou?
[..]
Nu voel ik me zoals het jongetje dat als laatst gekozen wordt bij de gymles
Kijken als je me over 24 uur wel weer kan zien. Snapt niet dat je zo boos wordtquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En nog ontkennen ook na 2 maanden weg voor trollen![]()
Echt, ze zouden je in moeten lijsten. Maar het is goed met je, want er toch geen discussie met je te voeren. Wel stoer doen, maar oh wee als men je aan je haren over het internet sleurt.
Verwacht geen antwoord meer btw, want van mij kun je de krampen krijgen.
24 uur? Wees eens duidelijk man. Antwoord ik tochquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijken als je me over 24 uur wel weer kan zien. Snapt niet dat je zo boos wordt
Ga dan naar bed!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Mjaa, gaat wel lekker. Alleen een beetje moe hier, thats all!
Hij is zo gaaf.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Dit is dus dat E is for Estranged live en hij speelt het altijd in z'n eentje, dan neemt ie zichzelf op en loopt ie het zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |