Nou niet hier in het algemeen, maar toch, van ons twee.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, jij staat hier het hoogst in de hiërarchie. Schaakmat zou ik zeggen
Niet! Je hebt je profiel aangepast!quote:
Dat straalt ze nou niet bepaald uit in haar postsquote:Op maandag 8 februari 2010 17:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uiteraard, ze zullen daar vereerd zijn met zijn aanwezigheid!
[..]
Wd schijnt een vrouw te zijn.
Jij met je eeuwige keuzes.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef Bragi het volgende:
Conclusie: jullie zijn allemaal falers. Of bazen. Kies maar.
quote:
Ieder half jaar, jwz.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet! Je hebt je profiel aangepast!
Je meent het ook nog hequote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou niet hier in het algemeen, maar toch, van ons twee.
Tevens sta ik in de tweede kaste.
Dat is iedereen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat straalt ze nou niet bepaald uit in haar posts![]()
Maar ik merk alweer dat jij anti-php bent?
Altijd al geweest.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat straalt ze nou niet bepaald uit in haar posts![]()
Maar ik merk alweer dat jij anti-php bent?
quote:
Kwisthetquote:
Maar dat geeft jouw dus wel zelfvertrouwen?quote:
Nee, ik ben zo onzeker als de pest. Maar ik heb dan wel weer genoeg zelfvertrouwen om jou belachelijk te kunnen maken.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar dat geeft jouw dus wel zelfvertrouwen?
Dat is dialect he? Twee woorden snel achterelkaar uitspreken.quote:
Het zijn drie woorden, daar niet van.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dialect he? Twee woorden snel achterelkaar uitspreken.
En dat doe je (onbewust) niet uit onzekerheid denk je?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo onzeker als de pest. Maar ik heb dan wel weer genoeg zelfvertrouwen om jou belachelijk te kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |