Harvard!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij liggen zijn ambities bij de uni.
Ook nog met je eigen ziektes gaan spottenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik beschrijf het toch net daar? Ben je kankerblind of wat?
Jonge, doe nou niet zo blij, je weet dat je minder bent dan ik. Stop met proberen of zo.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan bevestig je voor de 2e keer dat jij weer eens in je ongelijk staat. Cheapo
quote:
Het is een versterker. Geen scheldwoord.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook nog met je eigen ziektes gaan spottenGa je vandaag nog een beetje niveau halen of lukt ook DAT niet?
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
je weet dat je minder bent dan ik.
Haha, inderdaad, jij staat hier het hoogst in de hiërarchie. Schaakmat zou ik zeggenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, doe nou niet zo blij, je weet dat je minder bent dan ik. Stop met proberen of zo.
Ja, maar ik kan wel makkelijk havo doen, aangeboden gekregen alles. Ik wil het alleen niet omdat ik deze school een beetje zat ben na vijf jaar.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om jou in die scholingsdiscussies. Je doet zelf toch ook vmbo.
En zelfs jouw interpretatie vermogen laat te wensen overquote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een versterker. Geen scheldwoord.
JA, MAAR ZE KOMT VAN HAVO!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om jou in die scholingsdiscussies. Je doet zelf toch ook vmbo.
Ik hoop van wel.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een grapje maak?
Dan mag het opeens wel. Of zo.quote:
Jamaar...dat maakt haar tot koningquote:
Ja en iedereen die havo kan, kan ook vwo. Het gaat er niet om wat je kunt, het gaat erom wat je doet.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan wel makkelijk havo doen, aangeboden gekregen alles. Ik wil het alleen niet omdat ik deze school een beetje zat ben na vijf jaar.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ik doe ook VMBO tl, maar ik kom wel van de havo, terug geplaatst omdat lui. Maar ik ga lekker wel HBO doen.
Déjà vu.quote:
Uiteraard, ze zullen daar vereerd zijn met zijn aanwezigheid!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij hoeft in z'n vingers te knippen en hij heeft het in da pocket.
Wd schijnt een vrouw te zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jamaar...dat maakt haar tot koning
Dat kan iedereen wel zeggen. Dus je bent te lui? Nee met die mentaliteit ben je inderdaad veel beter dan mijquote:Op maandag 8 februari 2010 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan wel makkelijk havo doen, aangeboden gekregen alles. Ik wil het alleen niet omdat ik deze school een beetje zat ben na vijf jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |