Gefeliciteerd meid! Je gaat het echt helemaal makenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
KLB SC # 2140] De 5 koningen uit het oosten.
Dat is dan ook het verschil tussen ons.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd meid! Je gaat het echt helemaal maken
Ik zou als ik jou was eerst maar eens naar mezelf kijken, daar heb je je handen vol aan.quote:
Bedoel je dit met reflecteren?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was eerst maar eens naar mezelf kijken, daar heb je je handen vol aan.
Heb je nu een erectie?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb de proleten-kermis weer goed in gang gezet.
Dit is ongeveer hetzelfde als tegen een bijenkorf aan trappen, dan gaan vanzelf die irritante wespjes je achterna om te steken.
Wespen in een bijenkorf? Dude!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb de proleten-kermis weer goed in gang gezet.
Dit is ongeveer hetzelfde als tegen een bijenkorf aan trappen, dan gaan vanzelf die irritante wespjes je achterna om te steken.
Punctueel van je! Door al jullie posts werd ik even overbelast waardoor er wel eens foutjes kunnen doorglippen. Excuus voor het ongemak.quote:
Nee, een echte man is immuun voor ongediertequote:
Dat telt niet. Deed het bij mij ook niet, omdat ik snel typ.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Punctueel van je! Door al jullie posts werd ik even overbelast waardoor er wel eens foutjes kunnen doorglippen. Excuus voor het ongemak.
Jij bent alleen geen echte man.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, een echte man is immuun voor ongedierte
Bij deze laat je dus ook zien dat m'n post klopt.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Punctueel van je! Door al jullie posts werd ik even overbelast waardoor er wel eens foutjes kunnen doorglippen. Excuus voor het ongemak.
Je typt te snel en denkt te langzaam. Goede analyse van jezelf! Nu ZH nog.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat telt niet. Deed het bij mij ook niet, omdat ik snel typ.
Eufemistisch.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij deze laat je dus ook zien dat m'n post klopt.
Ja, leg mij eens uit hoe het zit met wespen uit je bijenkorf!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je typt te snel en denkt te langzaam. Goede analyse van jezelf! Nu ZH nog.
Tot noch toe heb ik geen bultjes.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent alleen geen echte man.
Jij denkt nog langzamer dan je typt. Je ontwikkeling loopt ook erg achter.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je typt te snel en denkt te langzaam. Goede analyse van jezelf! Nu ZH nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |