Leg mij eens uit waarom je niet tegen een bijenkorf aan zou kunnen trappen? Daarbij zijn bij bijenkorven ook gewoon wespenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, leg mij eens uit hoe het zit met wespen uit je bijenkorf!
Je hebt niet veel he?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tot noch toe heb ik geen bultjes.
Ja vooral met het omgaan met mensen zoals jou. Voor de rest loop ik nergens mee achter.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij denkt nog langzamer dan je typt. Je ontwikkeling loopt ook erg achter.
Veel wat?quote:
Bij bijenkorven zijn wespen? Wespen leven niet in een bijenkorf. Waarom denk je dat het BIJENkorf heet.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom je niet tegen een bijenkorf aan zou kunnen trappen? Daarbij zijn bij bijenkorven ook gewoon wespen
Blijkbaar toch wel.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja vooral met het omgaan met mensen zoals jou. Voor de rest loop ik nergens mee achter.
Wespen doen daar wel hun honing inquote:Op maandag 8 februari 2010 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bijenkorven zijn wespen? Wespen leven niet in een bijenkorf. Waarom denk je dat het BIJENkorf heet.
Wespen komen niet in een bijenkorf.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wespen doen daar wel hun honing in
Ik vind het prima, zolang ik maar niet zo'n gapende achterstand heb zoals jij.quote:
Dat kan ook niet, want die heb ik niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het prima, zolang ik maar niet zo'n gapende achterstand heb zoals jij.
A ik zei niet over wat voor wespen ik het had.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wespen komen niet in een bijenkorf.
Dat komt iig wel tot uitte in je posts.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, want die heb ik niet.
Bij biologie leer ik over het menselijk lichaam en mag ik in een hart snijden. Daar hebben wij geen aandacht voor wespen en hun stelen van honing.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
A ik zei niet over wat voor wespen ik het had.
Haal nu eerst je BIO achterstand maar in!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wespen
Zeg jij.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat komt iig wel tot uitte in je posts.
In een hart snijden? Doen jullie tijdens BIO dokter BIbber ofzo?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij biologie leer ik over het menselijk lichaam en mag ik in een hart snijden. Daar hebben wij geen aandacht voor wespen en hun stelen van honing.
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ik hou er mee op, het niveau glijdt hier te ver van mij vandaan omlaag.
Zijn er nog verheffende dingen te bespreken?
Ja, in een hart snijden. Ontleden. Weet je wel. Iets wat jij blijkbaar nog nooit gedaan hebt.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In een hart snijden? Doen jullie tijdens BIO dokter BIbber ofzo?
'Constateer'quote:
Doe maar voorzichtig dan, met jouw intellect zou ik bijna vrezen dat jij nog in staat bent om in je eigen te snijden.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, in een hart snijden. Ontleden. Weet je wel. Iets wat jij blijkbaar nog nooit gedaan hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |