Dat kan kloppen, jouw geest mist een bepaalde complexe lenigheid om dat soort dingen te kunnen bevatten.quote:
Je begrijpt hetquote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu, niks hoor, heiligboontje.
Eigenlijk is het chapeau, cheapo is iets totaal andersquote:
Gelukkig is die in jouw geest wel aanwezig he.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, jouw geest mist een bepaalde complexe lenigheid om dat soort dingen te kunnen bevatten.
Ik dacht dat je toch echt wel scheikunde, natuurkunde en biologie op vwo niveau moest hebben.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
MBO 4, 4 jaar.
HBO versneld, 2 jaar.
Uni.
Nee. Checked that.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht dat je toch echt wel scheikunde, natuurkunde en biologie op vwo niveau moest hebben.
Je kan zon 21+ toets doen, maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijkquote:Op maandag 8 februari 2010 18:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht dat je toch echt wel scheikunde, natuurkunde en biologie op vwo niveau moest hebben.
Was bedoeld om te kijken hoe goed er opgelet werdquote:Op maandag 8 februari 2010 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eigenlijk is het chapeau, cheapo is iets totaal anders
Echt, jij maakt zoveel fouten dat ik niet begrijp waarom je anderen erop durft te wijzen
Ik wilde een lijstje maken toen ik binnen kwam vallen, maar das teveel werk.
Mooie smoes.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was bedoeld om te kijken hoe goed er opgelet werdJij bent de eerste die het ziet
Als jij dat vindt.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig is die in jouw geest wel aanwezig he.
Ziet er lekker uit ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hier [FOK!-kookboek]Post hier je recepten en opmerkingen deel 2
Ik zocht eigenlijk gewoon een makkelijk maar toch wel apart gerecht en die vind je af en toe in CUL en toen zag ik die Pad Thai in dat topic en dat zag er te doen uit
Zal ik vooralsnog een TR plaatsen?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en btw, mods kunnen edits gewoon lezen he
Ik heb het je vaker zien schrijven en je schrijft altijd cheapoquote:Op maandag 8 februari 2010 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was bedoeld om te kijken hoe goed er opgelet werdJij bent de eerste die het ziet
Uhu, ik heb er niets voor te vrezen.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat vond ik een van de leukste dingenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Joah precies, maar dat haalt toch niemand die van 't vmbo komt.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kan zon 21+ toets doen, maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk.
Maar het kán wel..
Geneeskunde, denk ik zo.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar welke opleiding doe je dan op 't HBO 2 jaar?
Ik kom van havo.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah precies, maar dat haalt toch niemand die van 't vmbo komt.
Als je van de havo naar vmbo bent gegaan, haal je een 21+ test scheikunde, natuurkunde en biologie op vwo eindexamenniveau ook niet hoor schat.quote:
Nouja, als je scheikunde, natuurkunde en wiskunde doet en ook een opleiding richting geneeskunde in doet waar je veel scheikunde etc moet gebruiken zou het wel kunnen. Maar je moet dan sowieso dan die toets doen, en die is echt moeilijkquote:Op maandag 8 februari 2010 18:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah precies, maar dat haalt toch niemand die van 't vmbo komt.
De quote van Japsnars ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ik moet het terugnemen, ik heb wel even gezocht en het zo gauw niet gevonden, maar ik kwam wel vaak cheap tegen waar je sheep bedoelt
Ik zei trouwens ''sheep-achtigen''.quote:
Doet er verder niet toe, je bent gewoon een eikeltje als je anderen gaat zitten verbeteren terwijl je er zelf geen zak van begrijptquote:
Bij de LOI willen ze dat soort gevallen nog wel eens aannemen.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef Crack_ het volgende:
Wd als je het écht écht écht wilt dan lukt het waarschijnlijk ook wel, maar dan gaat het wel heel moeilijk worden denk ik zo.
Ik verdien billenkoek he?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doet er verder niet toe, je bent gewoon een eikeltje als je anderen gaat zitten verbeteren terwijl je er zelf geen zak van begrijpt
.. HAHAHAHAAHAHHA HAHAHAHAquote:Op maandag 8 februari 2010 18:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij de LOI willen ze dat soort gevallen nog wel eens aannemen.
cheap achtigen jaquote:Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zei trouwens ''sheep-achtigen''.
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
IK GA ER WEER VANDOOR, HET WAS WEER AANGENAAM. IK HOOP DAT IK JULLIE WEER HEB KUNNEN BEHAGEN MET MIJN MENTALE RETARDATIE. MAAR NU MOET IK WEER AAN DE OPLADER.
DOE!
Ik dacht dat je zou gaan?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij de LOI willen ze dat soort gevallen nog wel eens aannemen.
Jullie kunnen mij niet missen.quote:
Ik zou jou nog geen billenkoek geven al kreeg ik er geld voorquote:
Wat een hoge strafmaat, juffie Justitiaquote:Op maandag 8 februari 2010 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou jou nog geen billenkoek geven al kreeg ik er geld voor
Je verdient een ban. Gewoon, omdat je stom bent
Ach ja, ik heb weinig zin om echt moeite te doen voor een ettertje als jij, dus je zult het hiermee moeten doenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat een hoge strafmaat, juffie Justitia
Toedels.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb weinig zin om echt moeite te doen voor een ettertje als jij, dus je zult het hiermee moeten doen
Je ging weg, weet je nog wel? Hup hup
en nu heb je broekpaline een PM gestuurd.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:41 schreef Bragi het volgende:
Ik wilde net BP PM'en, en toen typte ik per ongeluk 'Broekpaline'.
Neen, want die inbox bestaat niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en nu heb je broekpaline een PM gestuurd.
He, jammerquote:
Ik heb al genoeg liefde.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
He, jammer
Anders kon daar nog een heel gesprek en een liefde enzo uit opbloeien
Valt wel tegen, is niks voor een goede soap zoiets
Mijn leven is een thriller.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:45 schreef Bragi het volgende:
En mijn leven is geen soap.Eerder een romantische comedy. [ afbeelding ]
Jahaa, maar voor een goede soap moet je minimaal op twee mensen tegelijk verliefd zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |