Leg mij eens uit waarom je niet tegen een bijenkorf aan zou kunnen trappen? Daarbij zijn bij bijenkorven ook gewoon wespenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, leg mij eens uit hoe het zit met wespen uit je bijenkorf!
Je hebt niet veel he?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tot noch toe heb ik geen bultjes.
Ja vooral met het omgaan met mensen zoals jou. Voor de rest loop ik nergens mee achter.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij denkt nog langzamer dan je typt. Je ontwikkeling loopt ook erg achter.
Veel wat?quote:
Bij bijenkorven zijn wespen? Wespen leven niet in een bijenkorf. Waarom denk je dat het BIJENkorf heet.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom je niet tegen een bijenkorf aan zou kunnen trappen? Daarbij zijn bij bijenkorven ook gewoon wespen
Blijkbaar toch wel.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja vooral met het omgaan met mensen zoals jou. Voor de rest loop ik nergens mee achter.
Wespen doen daar wel hun honing inquote:Op maandag 8 februari 2010 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bijenkorven zijn wespen? Wespen leven niet in een bijenkorf. Waarom denk je dat het BIJENkorf heet.
Wespen komen niet in een bijenkorf.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wespen doen daar wel hun honing in
Ik vind het prima, zolang ik maar niet zo'n gapende achterstand heb zoals jij.quote:
Dat kan ook niet, want die heb ik niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het prima, zolang ik maar niet zo'n gapende achterstand heb zoals jij.
A ik zei niet over wat voor wespen ik het had.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wespen komen niet in een bijenkorf.
Dat komt iig wel tot uitte in je posts.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, want die heb ik niet.
Bij biologie leer ik over het menselijk lichaam en mag ik in een hart snijden. Daar hebben wij geen aandacht voor wespen en hun stelen van honing.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
A ik zei niet over wat voor wespen ik het had.
Haal nu eerst je BIO achterstand maar in!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wespen
Zeg jij.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat komt iig wel tot uitte in je posts.
In een hart snijden? Doen jullie tijdens BIO dokter BIbber ofzo?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij biologie leer ik over het menselijk lichaam en mag ik in een hart snijden. Daar hebben wij geen aandacht voor wespen en hun stelen van honing.
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ik hou er mee op, het niveau glijdt hier te ver van mij vandaan omlaag.
Zijn er nog verheffende dingen te bespreken?
Ja, in een hart snijden. Ontleden. Weet je wel. Iets wat jij blijkbaar nog nooit gedaan hebt.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In een hart snijden? Doen jullie tijdens BIO dokter BIbber ofzo?
'Constateer'quote:
Doe maar voorzichtig dan, met jouw intellect zou ik bijna vrezen dat jij nog in staat bent om in je eigen te snijden.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, in een hart snijden. Ontleden. Weet je wel. Iets wat jij blijkbaar nog nooit gedaan hebt.
Oeh, je werd geconfronteerd met je niveau en gelijk gebruik je hele andere woorden. Meeloper.quote:
Met wie loop ik nu mee? Daar ben ik oprecht benieuwd naquote:Op maandag 8 februari 2010 18:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oeh, je werd geconfronteerd met je niveau en gelijk gebruik je hele andere woorden. Meeloper.
Dat is wat jij wilt.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe maar voorzichtig dan, met jouw intellect zou ik bijna vrezen dat jij nog in staat bent om in je eigen te snijden.
Ben je daar benieuwd na, ja?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met wie loop ik nu mee? Daar ben ik oprecht benieuwd na
Denken moet jij aan een ezel overlaten.quote:
Je wenste me net, voor je edit, dood.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denken moet jij aan een ezel overlaten.
quote:
Welke edit?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je wenste me net, voor je edit, dood.
Wel stoer opzich, al vraag ik me af wat je daar als vmbo-er aan hebt. Arts ga je toch niet worden ofzo.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, in een hart snijden. Ontleden. Weet je wel. Iets wat jij blijkbaar nog nooit gedaan hebt.
Klinkt lekkerquote:Op maandag 8 februari 2010 18:20 schreef Maisnon het volgende:
Zo, het eten is klaar en het is lekker
Pad Thai oid is het. Met kip, noodles, ei+ui+knoflook, saus van vissaus, chilisaus en basterdsuiker, en pindas en taugé erbij
Omg dat klinkt lekker. Wat is het recept?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:20 schreef Maisnon het volgende:
Zo, het eten is klaar en het is lekker
Pad Thai oid is het. Met kip, noodles, ei+ui+knoflook, saus van vissaus, chilisaus en basterdsuiker, en pindas en taugé erbij
Waarom zou ik jouw vragen beantwoorden? Er komt toch geen nuttige vraag uit je, dan ga ik ook geen moeite doen voor een nuttig antwoord.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja. Dat zou namelijk de eerste vraag zijn die je van beantwoord.
Ik wilde patholoog anatoom worden.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wel stoer opzich, al vraag ik me af wat je daar als vmbo-er aan hebt. Arts ga je toch niet worden ofzo.
Jawel, iemand met zo'n intellect en het lef heeft om over het internet met ziektes te schelden die wordt dan wel arts hoor!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wel stoer opzich, al vraag ik me af wat je daar als vmbo-er aan hebt. Arts ga je toch niet worden ofzo.
En waar staat het Fok kookboek?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:23 schreef Maisnon het volgende:
ja tis echt allemaal in de wokalleen moet je de eieren van te voren roerbakken. Had het recept uit het FOK! kookboek hahahaha
Of de vragen zijn te hoog gegrepen voor je, dat kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zou ik jouw vragen beantwoorden? Er komt toch geen nuttige vraag uit je, dan ga ik ook geen moeite doen voor een nuttig antwoord.
Wat zou ik daarmee impliceren dan?quote:
Lijkt me vrij sterk.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of de vragen zijn te hoog gegrepen voor je, dat kan ook natuurlijk.
Interessant ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde patholoog anatoom worden.
Neu, niks hoor, heiligboontje.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat zou ik daarmee impliceren dan?
Hier [FOK!-kookboek]Post hier je recepten en opmerkingen deel 2quote:
MBO 4, 4 jaar.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Interessant ja.Lange weg te gaan nog in ieder geval. [ afbeelding ]
Dat kan kloppen, jouw geest mist een bepaalde complexe lenigheid om dat soort dingen te kunnen bevatten.quote:
Je begrijpt hetquote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu, niks hoor, heiligboontje.
Eigenlijk is het chapeau, cheapo is iets totaal andersquote:
Gelukkig is die in jouw geest wel aanwezig he.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, jouw geest mist een bepaalde complexe lenigheid om dat soort dingen te kunnen bevatten.
Ik dacht dat je toch echt wel scheikunde, natuurkunde en biologie op vwo niveau moest hebben.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
MBO 4, 4 jaar.
HBO versneld, 2 jaar.
Uni.
Nee. Checked that.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht dat je toch echt wel scheikunde, natuurkunde en biologie op vwo niveau moest hebben.
Je kan zon 21+ toets doen, maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijkquote:Op maandag 8 februari 2010 18:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht dat je toch echt wel scheikunde, natuurkunde en biologie op vwo niveau moest hebben.
Was bedoeld om te kijken hoe goed er opgelet werdquote:Op maandag 8 februari 2010 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eigenlijk is het chapeau, cheapo is iets totaal anders
Echt, jij maakt zoveel fouten dat ik niet begrijp waarom je anderen erop durft te wijzen
Ik wilde een lijstje maken toen ik binnen kwam vallen, maar das teveel werk.
Mooie smoes.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was bedoeld om te kijken hoe goed er opgelet werdJij bent de eerste die het ziet
Als jij dat vindt.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig is die in jouw geest wel aanwezig he.
Ziet er lekker uit ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hier [FOK!-kookboek]Post hier je recepten en opmerkingen deel 2
Ik zocht eigenlijk gewoon een makkelijk maar toch wel apart gerecht en die vind je af en toe in CUL en toen zag ik die Pad Thai in dat topic en dat zag er te doen uit
Zal ik vooralsnog een TR plaatsen?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en btw, mods kunnen edits gewoon lezen he
Ik heb het je vaker zien schrijven en je schrijft altijd cheapoquote:Op maandag 8 februari 2010 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was bedoeld om te kijken hoe goed er opgelet werdJij bent de eerste die het ziet
Uhu, ik heb er niets voor te vrezen.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat vond ik een van de leukste dingenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Joah precies, maar dat haalt toch niemand die van 't vmbo komt.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kan zon 21+ toets doen, maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk.
Maar het kán wel..
Geneeskunde, denk ik zo.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar welke opleiding doe je dan op 't HBO 2 jaar?
Ik kom van havo.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah precies, maar dat haalt toch niemand die van 't vmbo komt.
Als je van de havo naar vmbo bent gegaan, haal je een 21+ test scheikunde, natuurkunde en biologie op vwo eindexamenniveau ook niet hoor schat.quote:
Nouja, als je scheikunde, natuurkunde en wiskunde doet en ook een opleiding richting geneeskunde in doet waar je veel scheikunde etc moet gebruiken zou het wel kunnen. Maar je moet dan sowieso dan die toets doen, en die is echt moeilijkquote:Op maandag 8 februari 2010 18:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah precies, maar dat haalt toch niemand die van 't vmbo komt.
De quote van Japsnars ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ik moet het terugnemen, ik heb wel even gezocht en het zo gauw niet gevonden, maar ik kwam wel vaak cheap tegen waar je sheep bedoelt
Ik zei trouwens ''sheep-achtigen''.quote:
Doet er verder niet toe, je bent gewoon een eikeltje als je anderen gaat zitten verbeteren terwijl je er zelf geen zak van begrijptquote:
Bij de LOI willen ze dat soort gevallen nog wel eens aannemen.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef Crack_ het volgende:
Wd als je het écht écht écht wilt dan lukt het waarschijnlijk ook wel, maar dan gaat het wel heel moeilijk worden denk ik zo.
Ik verdien billenkoek he?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doet er verder niet toe, je bent gewoon een eikeltje als je anderen gaat zitten verbeteren terwijl je er zelf geen zak van begrijpt
.. HAHAHAHAAHAHHA HAHAHAHAquote:Op maandag 8 februari 2010 18:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij de LOI willen ze dat soort gevallen nog wel eens aannemen.
cheap achtigen jaquote:Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zei trouwens ''sheep-achtigen''.
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
IK GA ER WEER VANDOOR, HET WAS WEER AANGENAAM. IK HOOP DAT IK JULLIE WEER HEB KUNNEN BEHAGEN MET MIJN MENTALE RETARDATIE. MAAR NU MOET IK WEER AAN DE OPLADER.
DOE!
Ik dacht dat je zou gaan?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij de LOI willen ze dat soort gevallen nog wel eens aannemen.
Jullie kunnen mij niet missen.quote:
Ik zou jou nog geen billenkoek geven al kreeg ik er geld voorquote:
Wat een hoge strafmaat, juffie Justitiaquote:Op maandag 8 februari 2010 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou jou nog geen billenkoek geven al kreeg ik er geld voor
Je verdient een ban. Gewoon, omdat je stom bent
Ach ja, ik heb weinig zin om echt moeite te doen voor een ettertje als jij, dus je zult het hiermee moeten doenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat een hoge strafmaat, juffie Justitia
Toedels.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb weinig zin om echt moeite te doen voor een ettertje als jij, dus je zult het hiermee moeten doen
Je ging weg, weet je nog wel? Hup hup
en nu heb je broekpaline een PM gestuurd.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:41 schreef Bragi het volgende:
Ik wilde net BP PM'en, en toen typte ik per ongeluk 'Broekpaline'.
Neen, want die inbox bestaat niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en nu heb je broekpaline een PM gestuurd.
He, jammerquote:
Ik heb al genoeg liefde.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
He, jammer
Anders kon daar nog een heel gesprek en een liefde enzo uit opbloeien
Valt wel tegen, is niks voor een goede soap zoiets
Mijn leven is een thriller.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:45 schreef Bragi het volgende:
En mijn leven is geen soap.Eerder een romantische comedy. [ afbeelding ]
Jahaa, maar voor een goede soap moet je minimaal op twee mensen tegelijk verliefd zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |