Ja, hij liep weer achterquote:
Hoe was het?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:40 schreef Stuurloos het volgende:
Goed bezig jullie, ik ben er weer na 5 dagen Praag!
Tijd voor ander werk?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb trouwens vanavond een slaapdienst en ik heb géén zin
Komt gewoon omdat ik (tot nu toe) nog maar zo weinig mag werken en daarmee gaat mijn plezier meteen weg, haha.
Nee, want ik vind het werk wel écht leuk, maar ik wil gewoon meer werkenquote:
Komt dat nog goed? Dat je weer meer uren mag draaien?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, want ik vind het werk wel écht leuk, maar ik wil gewoon meer werken![]()
Als het goed is wel, want dit is tegen de Flexwet én tegen de CAO van de GGZ, haha. We hebben nu een klacht ingediend en donderdag heb ik een gesprek met mijn "leidinggevende", dus ik ben benieuwd!quote:Op zondag 7 februari 2010 19:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Komt dat nog goed? Dat je weer meer uren mag draaien?
Heeft iedereen zo'n gesprek?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als het goed is wel, want dit is tegen de Flexwet én tegen de CAO van de GGZ, haha. We hebben nu een klacht ingediend en donderdag heb ik een gesprek met mijn "leidinggevende", dus ik ben benieuwd!
Eén iemand heeft hem morgen, dus die ga ik morgenavond even bellenquote:
Dat vroeg ik me ook net af!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:46 schreef automatic_ het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je vader Crazy?
Oh ok, nou even afwachten dan maarquote:Op zondag 7 februari 2010 19:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eén iemand heeft hem morgen, dus die ga ik morgenavond even bellenZij had al via-via te horen gekregen dat haar contract aangepast gaat worden. Als ze dat bij haar doen, dan moeten ze dat bij ons (de andere twee) ook doen. We zijn in totaal met drie flexers namelijk.
Ja inderdaadquote:
Oh dat is duidelijk een teken dat die gesprekken en aanpassingen in jullie voordeel gaan uitpakken, tov de huidige situatie... of ze zijn heel domquote:Op zondag 7 februari 2010 19:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
We hadden gesprek met de OR gehad en die zeiden al dat ze dit niet zouden winnen als wij naar de rechtbank stappen o.i.d.
Ja, zo komt het wel over hč, haha.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh dat is duidelijk een teken dat die gesprekken en aanpassingen in jullie voordeel gaan uitpakken, tov de huidige situatie... of ze zijn heel dom
maar jullie laten je niet zomaar wegpestenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, zo komt het wel over hč, haha.
Maar goed; er zijn nu bezuinigingen en over in april komt er een reorganisatie, dus het komt nu een beetje over als "wegpesten", want dat scheelt natuurlijk bij de reorganisatie
Natuurlijk nietquote:Op zondag 7 februari 2010 20:12 schreef Guard het volgende:
[..]
maar jullie laten je niet zomaar wegpesten
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:46 schreef automatic_ het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je vader Crazy?
Nog 1 onderzoek afwachten.quote:
Dat zou fijn zijn als hij weer snel naar huis mag crazy!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Nog 1 onderzoek afwachten.
Gaat al wel stukken beter en dergelijke. Hopelijk krijgen ze morgen resultaat laatste onderzoek en dat hij voor het weekend nog naar huis mag
zit mezelf in de weg..quote:
Ja wel herkenbaar... soms ben ik zo onrustig dat ik een half uur in mijn bed lig te woelen en er dan maar uitga en iets anders ga doen...quote:Op zondag 7 februari 2010 21:44 schreef styliste het volgende:
[..]
zit mezelf in de weg..![]()
Ken je dat? dat je helemaal alleen bent en toch geen rust in je krent hebt? Probeer al een uur naar bed te gaan maar op de een of andere manier zit ik nog steeds op de bank..
Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen als ik weer s niet kan slapen...quote:Op zondag 7 februari 2010 22:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja wel herkenbaar... soms ben ik zo onrustig dat ik een half uur in mijn bed lig te woelen en er dan maar uitga en iets anders ga doen...
hoe komt 't? Ziekjes of meer mentaal?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:14 schreef styliste het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen als ik weer s niet kan slapen...
Voel me op dit moment sowieso niet echt in mijn element zeg maar..
Top! Heb me uitstekend vermaakt met cultuur, lekker eten en veel drank. Nog 10 dagen vakantie!quote:
Vooral mentaal hoewel t me niet zou verbazen als ik ziek ga worden. Ik heb echt zo'n lekker droog ouwe wijven hoestjequote:Op zondag 7 februari 2010 22:21 schreef Guard het volgende:
[..]
hoe komt 't? Ziekjes of meer mentaal?
Beetje genoeg van dat geklus zeker, en het thuiszitten?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:50 schreef styliste het volgende:
[..]
Vooral mentaal hoewel t me niet zou verbazen als ik ziek ga worden. Ik heb echt zo'n lekker droog ouwe wijven hoestje
de link stond in het laatste topic hahaquote:
Oh blegh...quote:Op maandag 8 februari 2010 08:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
God nu al weer zo'n zin in vandaag. Klote afspraken vandaag met alleen maar kloterige boodschappen en/of mensen...
*aait tommy over zijn bolletje*quote:Op maandag 8 februari 2010 08:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
God nu al weer zo'n zin in vandaag. Klote afspraken vandaag met alleen maar kloterige boodschappen en/of mensen...
*aai.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ligt eraan! Klein scheurtje kan het wel, ongeveer 4-6 weken rustig aan doen, goed inbinden. Goede scheur kan het zijn dat je gewoon met je poot in gips mag! En ja het doet pijn zodra je meer beweegt dan goed voor de scheur is!quote:Op maandag 8 februari 2010 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
Is er hier een dokter in de zaal ?
gescheurd spiertje in bovenbeen: kun je dan nog lopen of niet en doet dit godsgruwelijk zzeer of valt mee ?
Moet ik even weten dan weet ik ongeveer wat ik eventueel kan hebben
onderste iddquote:Op maandag 8 februari 2010 10:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ligt eraan! Klein scheurtje kan het wel, ongeveer 4-6 weken rustig aan doen, goed inbinden. Goede scheur kan het zijn dat je gewoon met je poot in gips mag! En ja het doet pijn zodra je meer beweegt dan goed voor de scheur is!
Maar ik neem aan dat je nietbij de dokter bent en een zelfdiagnose hebt gedaan? Anders had die het wel verteld!
heb ff op inet gekekenquote:Op maandag 8 februari 2010 10:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ligt eraan! Klein scheurtje kan het wel, ongeveer 4-6 weken rustig aan doen, goed inbinden. Goede scheur kan het zijn dat je gewoon met je poot in gips mag! En ja het doet pijn zodra je meer beweegt dan goed voor de scheur is!
Maar ik neem aan dat je nietbij de dokter bent en een zelfdiagnose hebt gedaan? Anders had die het wel verteld!
Goed doen! Nog even doorzoeken en je hebt zometeen een tumor in je been! Ga gewoon naar de dokter of bel gewoon op! Je kan veel meer kapot maken dan je lief is! Zeker als je denkt spierzalf is een held!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ff op inet gekeken
De zweepslag heb ik niet gehad / gevoeld. Is gewoon plotseling begonnen. Dus denk dan gewoon een verreking is. Positie van pijn lijkt wel de hamstring. Dus wordt ff afwachten
Thanks voor info
mja dan weet ik idd wel zeker. zal vandaag wel ff bellen jah, wil toch wel weten voor carnaval eigenlijk hahaquote:Op maandag 8 februari 2010 11:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Goed doen! Nog even doorzoeken en je hebt zometeen een tumor in je been! Ga gewoon naar de dokter of bel gewoon op! Je kan veel meer kapot maken dan je lief is! Zeker als je denkt spierzalf is een held!
Wel luisteren naar de dokter he?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja dan weet ik idd wel zeker. zal vandaag wel ff bellen jah, wil toch wel weten voor carnaval eigenlijk haha
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Wel luisteren naar de dokter he?
Als ie zegt: rust nemen, moet jij niet denken: ja na Carnaval...
Geloof me: volgend jaar is het weer Carnavalquote:Op maandag 8 februari 2010 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wou eigenlijk wel eerst wachten tot na carnaval, maar denk dat het slimmer is om van te voren te bellen jah.
moet toch aan gezondheid denken
Ik zag t. Nu niet meer toch? Stom. T moet of doorsneeuwen of lente worden.. Niet ergens er tussenin..quote:
jah klopt,quote:Op maandag 8 februari 2010 12:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Geloof me: volgend jaar is het weer Carnaval
Je gaat er spijt van krijgen als het iets is wat je erger maakt met de Carnaval en je blijft er de rest van je leven last van hebben.
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:02 schreef SpeCulaes het volgende:
Doorsneeuwen? Ik ben die pleurissneeuw inmiddels wel zat...
Feli! Jammer van het sterretje.. had ik ook laatst, tussen Tilburg-DB ineens steentje op ruit.. gat erin. Papa naar CarGlass, scheurt de ruit ... -_-'. Ze zijn op dit moment bezig met repareren, weer 75 euriquote:Op maandag 8 februari 2010 15:39 schreef Guard het volgende:
En koud vandaag, zag net ergens langs de weg -3 op zo'n klok/thermometer
Vandaag trouwens al de auto opgehaald
Kan wel meteen een afspraak maken met carglass, sterretje in de ruit
als de scheur door carglass komt, dan wordt dit met carglass en de verzekering toch geregeld ?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Feli! Jammer van het sterretje.. had ik ook laatst, tussen Tilburg-DB ineens steentje op ruit.. gat erin. Papa naar CarGlass, scheurt de ruit ... -_-'. Ze zijn op dit moment bezig met repareren, weer 75 euri.
Das kut, dat sterretjequote:Op maandag 8 februari 2010 15:39 schreef Guard het volgende:
Nee, papa moest iets tekenen dat als de ruit kapot zou gaan bij het proberen te repareren dat de kosten dan voor hemzelf waren..quote:Op maandag 8 februari 2010 16:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als de scheur door carglass komt, dan wordt dit met carglass en de verzekering toch geregeld ?
of was het nog voor carglass ?
wtf :xquote:Op maandag 8 februari 2010 16:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, papa moest iets tekenen dat als de ruit kapot zou gaan bij het proberen te repareren dat de kosten dan voor hemzelf waren..
Ja, verzekering was er ook niet blij mee dat pap getekend had, maar pap zei ook: ja als ze zoiets voorhouden en ze maken anders je ruit niet, wat moet je doen? Nouja en toevallig barstte de ruit. Ik vind het ook vreemd hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wtf :x
toen ik naar carglass ging zeiden ze: jah risico zit erin, maar dat wordt geregeld tussen carglass en de verzekering ...
wel heel gek dan.
Oeh tof! Hoe komt het dat je hem al eerder kon halen?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:39 schreef Guard het volgende:
Dat is heel simpel, Carglass heeft gewoon een aantal criteria waarin ze repareren, valt ie er buiten dan is het op eigen risico. Dat staat gewoon ook letterlijk op de bon waarmee je de opdracht geeft. Het enige is dat de normale reparatie wordt vergoed door de verzekering zonder eigen risico en dat bij een nieuwe ruit meestal wel het eigen risico moet worden betaald.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, papa moest iets tekenen dat als de ruit kapot zou gaan bij het proberen te repareren dat de kosten dan voor hemzelf waren..
Had vandaag vrij en dat was ik zaterdag even vergetenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh tof! Hoe komt het dat je hem al eerder kon halen?
Tof! En, hoe rijdt hij?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Had vandaag vrij en dat was ik zaterdag even vergetentoen ik een afspraak maakte om hem op te halen.
Gelukkig doe ik niet aan "afleverbeurt" en was het geen probleem om vandaag te halen
Yup helemaal correct, Carglass hanteert het "2-euro muntstuk"... als het sterrertje kleiner is dan zo'n munt kan er gerepareerd worden, anders proberen hze het gewoon, maar is de kans aanwezig dat ie doorscheurt.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat is heel simpel, Carglass heeft gewoon een aantal criteria waarin ze repareren, valt ie er buiten dan is het op eigen risico. Dat staat gewoon ook letterlijk op de bon waarmee je de opdracht geeft. Het enige is dat de normale reparatie wordt vergoed door de verzekering zonder eigen risico en dat bij een nieuwe ruit meestal wel het eigen risico moet worden betaald.
Ja dat kan ik wel, maar wordt morgen...quote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef PierreTT het volgende:
Guard, jij hebt toch verstand van het wireless internet op de universiteit? Hoe werkt dat nu na 1 februari met dat nieuwe certificaat? Ik krijg draadloos internet op mijn telefoon niet meer voor elkaar, kan jij helpen?
Ja klopt, Nokia met Symbian S60quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat kan ik wel, maar wordt morgen...
Heb je een Symbian phone (Nokia dus...)?
Ik merk wel dat deze bijna de helft minder heeft gereden (en ook een aantal jaartjes jonger is) dan mijn vorige auto.quote:
Bij mij heeft dat nog nooit gewerkt...quote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef PierreTT het volgende:
Guard, jij hebt toch verstand van het wireless internet op de universiteit? Hoe werkt dat nu na 1 februari met dat nieuwe certificaat? Ik krijg draadloos internet op mijn telefoon niet meer voor elkaar, kan jij helpen?
nieuw cert downloaden en instellen in je wireless beveiligings instellingen dat ie voortaan die nieuwe moet gebruiken...quote:Op maandag 8 februari 2010 17:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja klopt, Nokia met Symbian S60Een 5800, voor de volledigheid
Is het simpelweg een nieuwe iets instellen of moet ik de hele verbinding opnieuw instellen?
Als je dat zou kunnen doen, graag! <3quote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef Guard het volgende:
[..]
nieuw cert downloaden en instellen in je wireless beveiligings instellingen dat ie voortaan die nieuwe moet gebruiken...
Zal morgen even een how-to voor je maken
Tuurlijk, maar ik weet niet waar je op de telefoon moet zijn om eea in te stellen. Zal ik wel even voor je nazoeken dan...quote:Op maandag 8 februari 2010 17:04 schreef automatic_ het volgende:
Kan het ook bij een SE?
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik weet niet waar je op de telefoon moet zijn om eea in te stellen. Zal ik wel even voor je nazoeken dan...
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je dat zou kunnen doen, graag! <3
Mja kweet daar niks vanaf.. het is een bedrijfsauto maar volgens mij staat ie momenteel privé, want ik sta er ook bij op en ik heb nu al heel veel bladiebla opgebouwd ofzo en dat is goed. Ofzo. Bij de andere auto is eigen risico 150 euro trouwens, dus dit vond ik nog wel meevallenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup helemaal correct, Carglass hanteert het "2-euro muntstuk"... als het sterrertje kleiner is dan zo'n munt kan er gerepareerd worden, anders proberen hze het gewoon, maar is de kans aanwezig dat ie doorscheurt.
Wel hoog eigen risico trouwens zusje... ik heb "maar" 45 euro eigen risico bij vervangen ruit (ja ik weet er nu alles vanaf natuurlijk ;') )
Gek he...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef Crazy-M het volgende:
belk ik huisartsenpost: Jah alleen spoedgevallen
ik denk kut, kan ik weer wachten tot morgen. Maar jah, zodra in beweging is is alles goed
Ik gok dat er iets vast zitquote:Op maandag 8 februari 2010 21:16 schreef automatic_ het volgende:
Waarom moest je de huisartenpost hebben?
En de zin "zodra in beweging is is alles goed" snap ik niet helemaal...
Ja oke, maar ik vind het maar een vreemde postquote:
Denk eerder dat het pijn doet om te beginnen met bewegen, maar als het dan gewoon weer beetje beweegt en warm is dat het dan wel gaat.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:16 schreef automatic_ het volgende:
heb al vanaf woensdag last van mn bovenbeenspier.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:16 schreef automatic_ het volgende:
Jij bent nog wel verbaasd?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik vind het maar een vreemde post
dat dusquote:Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk eerder dat het pijn doet om te beginnen met bewegen, maar als het dan gewoon weer beetje beweegt en warm is dat het dan wel gaat.
Kan je uit ervaring vertellen dat dat voor degene aan de andere kant heel irritant is als mensen bellen van goh heb de hele dag al pijn, maar dacht bel wel vanavond even...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb al vanaf woensdag last van mn bovenbeenspier.
vanaf net boven de knie tot boven, kleine uitloop in knie. Dus op aanraden dacht ik: ik ga maar is bellen, maar natuurlijk al 17:00 geweest. Ik denk: dan maar huisartsenpost. wist ik veel dat alleen voor nood was.
Dat er nog wel eens vaker hier in het topic zinnen staan die 3 tot 4 keer gelezen moeten wordenquote:
Oooo! Nee, eigenlijk niet!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat er nog wel eens vaker hier in het topic zinnen staan die 3 tot 4 keer gelezen moeten worden
mja ging over iets van vanmiddagquote:Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik vind het maar een vreemde post
jah maar dacht: huisartsenpost als huisarts er niet meer is. Wist ik veel dat alleen dringendequote:Op maandag 8 februari 2010 21:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Kan je uit ervaring vertellen dat dat voor degene aan de andere kant heel irritant is als mensen bellen van goh heb de hele dag al pijn, maar dacht bel wel vanavond even...
jah morgen maar huisartsquote:
Ja dat snap ikquote:Op maandag 8 februari 2010 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar dacht: huisartsenpost als huisarts er niet meer is. Wist ik veel dat alleen dringendeecht totaal niet bij stilgestaan haha
Voelde me wel even lullig toen ze dat zei haha.
mja idd, is ook zo. Vind zelf ook irritant met storingsdienst als ze bellen om dat 1 printer niet doet en de gene die er naast staat wel.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja dat snap ikmijn vader heeft ook wel eens diensten zeg maar en dan standaard mensen die rond 6 uur bellen ja ik heb al de hele dag last van mijn kies en ja kon niet bellen naar mijn eigen tandarts dus ik dacht bel de weekenddienst wel.
ehm stemmen ???quote:Op maandag 8 februari 2010 21:33 schreef SpeCulaes het volgende:
Waar komen jullie overigens op uit met de stemwijzer voor Tilburg?
Ik zou D66 moeten gaan stemmen.
......quote:
o okquote:
dat weet ikquote:Op maandag 8 februari 2010 21:38 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
......
De wereld is meer dan alleen carnaval!
Jezus dan moet je wel echt onder een steen liggen...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok
[..]
dat weet ik
Maar is me op 1 of andere manier totaal langs me heen gegaan dat stemmen gedoe enzo ...
wel langs de weg van die bordjes gezien maar had zoiets van: zal wel....
nee, totaal niet met het nieuws bezig zijn heet hetquote:Op maandag 8 februari 2010 21:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Jezus dan moet je wel echt onder een steen liggen...
Carnaval gaat voor bij Crazyquote:Op maandag 8 februari 2010 21:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Jezus dan moet je wel echt onder een steen liggen...
De wereld om je heen bedoel je.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, totaal niet met het nieuws bezig zijn heet het
Het is niet alleen nieuws, maar gewoon algemene ontwikkeling!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, totaal niet met het nieuws bezig zijn heet het
Verenigde Seniorenpartij Tilburgquote:Op maandag 8 februari 2010 21:33 schreef SpeCulaes het volgende:
Waar komen jullie overigens op uit met de stemwijzer voor Tilburg?
Ik zou D66 moeten gaan stemmen.
nee, eerst mn familiequote:
hmm sorry, maar zo zie ik dat nietquote:Op maandag 8 februari 2010 21:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het is niet alleen nieuws, maar gewoon algemene ontwikkeling!
Heb je dan bepaalde standpunten nog extra gewicht gegeven?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:58 schreef SpeCulaes het volgende:
Als je overal geen mening invult heb je de meeste affiniteit met de CU en het CDA!
bij de dongense weg daar dat gebied ? of stort ? (valt toch ook nog onder tilburg ? )quote:Op maandag 8 februari 2010 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens, waar moet Tilburg windenergie vandaan gaan halen?
Het waait hard genoeg rond die hoge torens hierquote:Op maandag 8 februari 2010 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens, waar moet Tilburg windenergie vandaan gaan halen?
vond al knap dat ik die op 3 hadquote:
Heb het ook wel heel snel ingevuld moet ik zeggen, en aan geen enkele stelling meer gewicht gegeven...quote:
geen wonder dan moslim partij hebt hahahaquote:Op maandag 8 februari 2010 22:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Heb het ook wel heel snel ingevuld moet ik zeggen, en aan geen enkele stelling meer gewicht gegeven...
gewoon omdat t een irritant kutprogramma is dusquote:Op maandag 8 februari 2010 22:33 schreef styliste het volgende:
waarom doet msn op mijn pc t niet maar mobiel wel??
Omdat MSN Stout is?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:33 schreef styliste het volgende:
waarom doet msn op mijn pc t niet maar mobiel wel??
MSN isquote:Op maandag 8 februari 2010 22:38 schreef styliste het volgende:
[..]
gewoon omdat t een irritant kutprogramma is dus
Jaquote:Op maandag 8 februari 2010 22:43 schreef styliste het volgende:
[..]
idd, heb jij m op zn flikker gegeven dat ie t nu weer doet?
tja, iets met nostalgiequote:Op maandag 8 februari 2010 22:41 schreef Guard het volgende:
[..]
MSN is
Gebruik zelf Pidgin als IM client
I agreequote:Op maandag 8 februari 2010 23:11 schreef automatic_ het volgende:
styliste? Wat een leuke foto van je op jouw hyves!
Tenks! Is niet recent helaas maar komt wel weer behoorlijk in de buurtquote:Op maandag 8 februari 2010 23:11 schreef automatic_ het volgende:
Haha okéquote:Op maandag 8 februari 2010 23:12 schreef styliste het volgende:
[..]
Tenks! Is niet recent helaas maar komt wel weer behoorlijk in de buurt
Link!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:11 schreef automatic_ het volgende:
Stadhuisstraat natuurlijk. Philip en Bolle alleen als je skihut wilt horen ipv Carnavalsmuziek.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:13 schreef jo-ep het volgende:
waar is het deze carnaval te doen in tilburg? qua uitgaan?
bolle? bp? philip? of de 6 tieten?
stadhuisstraat.. is dat dat rijtje van boekanier enzo?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:40 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Stadhuisstraat natuurlijk. Philip en Bolle alleen als je skihut wilt horen ipv Carnavalsmuziek.
yupquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:45 schreef jo-ep het volgende:
[..]
stadhuisstraat.. is dat dat rijtje van boekanier enzo?
Cafe den beitelquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:13 schreef jo-ep het volgende:
tilburg kiest (broodje) JAN(tje) toch?
we stemmen gewoon allemaal jan!
waar is het deze carnaval te doen in tilburg? qua uitgaan?
bolle? bp? philip? of de 6 tieten?
oehquote:
raar verhaal weer, die bommelding.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Tuurlijk is er een bommelding in Den Bosch, tuurlijk hebben ze echt explosieven gevonden en tuurlijk kan ik voorlopig de trein naar Tilburg wel vergeten (want ik ga dus echt niet om via Utrecht).
Stunt van de lokale carnavalsvereniging! die hebben een carnavalskraker gemaakt die moet inslaan als een bom!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:31 schreef Guard het volgende:
[..]
raar verhaal weer, die bommelding.
NS zegt: ja er is een bom, Politie zegt: nee er is nog niets gevonden. De EOD heeft een "voorwaarschuwing".
Nee den beitelquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:49 schreef SwiffMeister het volgende:
Zo, daar ben ik weer na 10 topics gemist te hebben...
Weet iemand hoe de route is die de optocht komende zondag rijdt?
Met al die bouwputten en wegopbrekingen kan ik me niet voorstellen dat hij niet gewijzigd is.
En waarom hangen er nog steeds nergens groen/oranje vlaggen in de stad? Andere jaren hingen ze 2 weken vantevoren al fier te wapperen op oa de spoorlaan.
En in het centrum hangen ze wel gewoon hoor, sowieso in de Heuvelstraat!quote:Op zondag 13 februari 2010 d`n Opstoet weer plaats vinden in Kruikenstad. Deze begint om 12:30 vanuit de piushaven. Rond 17.00 uur zullen de winnaars bekend gemaakt worden tijdens de uitreiking op de Heuvel.
Wegens de weersomstandigheden heeft de gemeente heeft helaas vertraging opgelopen aan de Cityring.Daarom is er nu een alternatieve route uitgestippeld.Vanuit de Nieuwlandstraat zal de tocht dit jaar over het Radioplein, via de Oude Markt terug gaan naar de Schouwburgring. Vanaf daar wordt de normale route weer gevolgd.
en waar is hier ???quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef Spacekitten het volgende:
Lol, het gebouw waar ik werk staat recht langs het paleis van justitie, maar wij mogen wel gewoon doorwerken hier!
Ik dacht al, ik wist niet dat we in een Paleis van Justitie hebben in Tilburgquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:30 schreef Spacekitten het volgende:
om den bosch natuurlijk :p
o ok, dacht al haha,quote:
Gewoon doenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Natuurlijk heeft mijn zusje mijn jas aangetrokken en meegenomen, waar mijn ov-chipkaart nog in zit..
Wat een kutdag. Het schreeuwt om thuisblijven.
Koud!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Ohja, dat vergat ik nog. Het is waterkoud! Heb een korte ronde gemaakt met de hond, die heeft het blijkbaar niet zo koud maar damnquote:
Ja, moest blijkbaar zo zijn dat jij thuisblijft vandaag.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Natuurlijk heeft mijn zusje mijn jas aangetrokken en meegenomen, waar mijn ov-chipkaart nog in zit..
We hebben dezelfde maat qua bovenkant zegmaar dus we trekken wel vaker elkaars kleren of jassen aan, voor de afwisselingquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja, moest blijkbaar zo zijn dat jij thuisblijft vandaag.
En waarom heeft je zus jouw jas aan? Per ongeluk, of vindt ze die van jou mooier dan haar eigen jas?
ik krijg net een stuk karton in mijn rechteroogquote:
vandaag dus oppassen voor dingen van rechts ?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:09 schreef Guard het volgende:
[..]
ik krijg net een stuk karton in mijn rechteroog
you've got mail!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je dat zou kunnen doen, graag! <3
in hoeverre je dat kunt zeggen: jahquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat fijn! Alles weer beter nu?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:35 schreef cristovao het volgende:
Zorg dat ze op nummer 1 komen
http://www.veulgere.nl/HelpOnsNaarNummer1/
Spam ?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:35 schreef cristovao het volgende:
http://www.veulgere.nl/HelpOnsNaarNummer1/
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:35 schreef cristovao het volgende:
http://www.spam.nl/
PICS van paarse styliste !!!quote:
Het deed ook zeerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:01 schreef Guard het volgende:
[..]
oehpijnlijk? of ziet het er alleen niet uit?
Hmm dat heb ik ook wel eens, maar dat ligt meer aan de avond ervoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het deed ook zeer
Ik word steeds vaker wakker met droge, rode ogen
Hehequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik ook wel eens, maar dat ligt meer aan de avond ervoor
Dokter? Wie is dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:38 schreef Guard het volgende:
al bij de dokter geweest? met een paar dagen druppelen zal het vast zo over zijn..
ja die ken je wel... die lopen ook in Grey's anatomy rond, McDreamy of zoquote:
Oeh, die ken ik wel jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:45 schreef Guard het volgende:
[..]
ja die ken je wel... die lopen ook in Grey's anatomy rond, McDreamy of zo
Ik kan dus aannemen dat jouw dokter er niet zo uitziet, want anders was er je er wel al geweestquote:
Nee, die ziet er heeeeeel anders uitquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kan dus aannemen dat jouw dokter er niet zo uitziet, want anders was er je er wel al geweest![]()
Brrrr! Dus je kwam in een koud huis?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:16 schreef Guard het volgende:
Deed mijn verwarming het weer niet...
Toch maar eens gaan kijken of ik de batterij van mijn draadloze thermostaat moet vervangen.. misschien komt het signaal niet meer tot bij de ontvanger of zo...
Ja en eerst had ik het niet in de gaten... En na een 10 minuten of zo....*ril*quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Brrrr! Dus je kwam in een koud huis?
Blegh, dat is niet fijn!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja en eerst had ik het niet in de gaten... En na een 10 minuten of zo....*ril*
Nee ik was ook al kwaad.. net twee weken geleden ketel gecontroleerd en nu stuk gaan zeker...quote:
Hehe, stoute ketel was het anders!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee ik was ook al kwaad.. net twee weken geleden ketel gecontroleerd en nu stuk gaan zeker...![]()
Gelukkig valt het mee.... hij staat nu weer flink te branden
De URL stond in het laatste topicquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:12 schreef aardappel het volgende:
Lol, kon het topic niet meer vinden, ctrl+f tilburg was niet echt een succes
Jeuh, dan kan je mij zien in de optochtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Zucht, ik heb me zojuist om laten praten om toch carnaval te komen vieren in Tilburg zondag.. ik hou helemaal niet zo van carnaval maar mijn huisgenootje heeft de eigenschap om net zo lang te blijven drammen tot je ja zegt.
Zondagavond kom ik pasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Jeuh, dan kan je mij zien in de optocht
sta je op een wagen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Als je fred flintstone ziet tegenover de Extase, dan is Kiddow datquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mja rijden mee met dit geval in de reclame stoet als laatste wagen, dus voor de eerste praalwagenquote:
Hehe. Ik ga, voor alsnog, alleen zondagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Zucht, ik heb me zojuist om laten praten om toch carnaval te komen vieren in Tilburg zondag.. ik hou helemaal niet zo van carnaval maar mijn huisgenootje heeft de eigenschap om net zo lang te blijven drammen tot je ja zegt.
Sorry?!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:26 schreef Guard het volgende:
In dat gat bij mijn ouders moet je betalen om naar de optocht te gaan kijken
ja betalen ja... En er zijn er zat die dat weten en toch nog komen kijkenquote:
Haha, wat apart! Hoeveel moet je betalen dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:30 schreef Guard het volgende:
[..]
ja betalen ja... En er zijn er zat die dat weten en toch nog komen kijken
in Carnavals tijd: de Platte Vlonderquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:32 schreef theKiD het volgende:
Welk dorp is dat dan Guard?
Kheb geen flauw idee, ik kom er al een tijdje niet meer met de optocht en pa en ma blijven met de carnaval ook binnen (die houden er al helemaal niet van...)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, wat apart! Hoeveel moet je betalen dan?
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Kheb geen flauw idee, ik kom er al een tijdje niet meer met de optocht en pa en ma blijven met de carnaval ook binnen (die houden er al helemaal niet van...)
Hier in de buurt hebben ze ook ergens een lichtjesoptochtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:47 schreef Guard het volgende:
Ja ik ben stiekem ook wel benieuwd, in mijn herinnering reden daar hele mooie wagens in de optocht...
Ik vond de wagens in de Opstoet hier in Tilburg dan ook helemaal niets, toen ik hier de eerste paar keer carnaval vierde
lichtjesoptocht, dat klinkt ineens heel erg SBS6 ...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier in de buurt hebben ze ook ergens een lichtjesoptocht
Nee, dat is het idnerdaad nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:52 schreef Guard het volgende:
[..]
lichtjesoptocht, dat klinkt ineens heel erg SBS6 ...
Dat zal het ongetwijfeld niet zijn, maar toch, zo klinkt het...
quote:Beste Klant,
Na een verbetering in ons online veiligheidssysteem, dat van PostBank tot ING Bank N.V leidt,
hebben wij een Bericht van de Code van de Fout ontvangen: "ERROR-463" van uw rekening in ons
bankwezensysteem. Dit zou aan of een toegangspoging van buitenNederland of reeks ontbroken
Login ingangen op uw rekening toe te schrijven kunnen zijn.
Als deze ontbroken pogingen niet door u werden gemaakt, tevreden Login om uw rekenings ware
eigendom door ons normaal bankwezensysteem voor authentiek te verklaren.
[Inloggen] <-- dit stond dus in het bericht in witte letters (tegen een witte achtergrond ja, ja geen link whatsoever)
Nota: Wij zouden onbruikbaar maakten uw online bankwezen als veiligheidsmaatregel tegen fraude
kunnen als er niet in slaag om uw identiteit met ons onmiddellijk voor authentiek te verklaren.
Wij zijn diep droevig voor het ongemak dit kan of u zou kunnen veroorzaakt hebben. Op controle,
zal u binnen 24 uren als bericht van restauratie aan de normale dienst worden gecontacteerd.
In ING Bank N.V, geven wij om uw veiligheid vandaar proactively op de hoogte brengend u van deze activiteit.
ING Bank N.V.
Handelsregister Leeuwarden nr. 33031431
Juistquote:Dit zou aan of een toegangspoging van buitenNederland of reeks ontbroken
Login ingangen op uw rekening toe te schrijven kunnen zijn.
In dongen hebben ze die ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier in de buurt hebben ze ook ergens een lichtjesoptocht
mjah, ik nooit last van been, nu ook.quote:Op woensdag 10 februari 2010 04:08 schreef SpeCulaes het volgende:
paar dagen voor carnaval en ik ben m'n stem volledig kwijt. Ik heb nog nooit last van m'n stem gehad....
Grrrrquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:13 schreef automatic_ het volgende:
Ach, dat heb je al genoeg gevierd
Rolstoel-polonaisequote:Op woensdag 10 februari 2010 07:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zal wel geen carnaval worden denk
Ideequote:
Eén been levert geen beperkingen op in jouw werk?quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:37 schreef Crazy-M het volgende:
Stuurt mn baas me een mail: Als je er last van hebt: Eraf halen die zooi, je hebt niks voor niks 2 benen
beetje lastig auto rijdenquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Eén been levert geen beperkingen op in jouw werk?
Koffie halen wordt toch lastiger met 1 beenquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
beetje lastig auto rijden
maar nee niet echt, ict-er he
Ze moeten alleen maar vanaf knie tot boven amputeren, dan gewoon een kabel ofzo ter vervangingquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Koffie halen wordt toch lastiger met 1 been(Ziet Crazy al hinkend een deur open doen met in elke hand een beker koffie)
door de gladheid enzo ?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:09 schreef automatic_ het volgende:
Tering, wat een vreselijk college! En daar heb ik dan voor gehaast
Denk niet dat het college klote is omdat het glad is...quote:
jah bedoelde, meer van gehaast ondanks de gladheid haha. weer is kromme antwoord van mij (like usual)quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk niet dat het college klote is omdat het glad is...
En gewoon automaat rijden, dat kan prima met 1 poot en omdat je dan zielig bent halen ze wel koffie voor je!
het weer heeft weinig met het colleges te maken.... Saai collegequote:
En als je dat te moeilijk vind: http://www.biermanab.nl/index.phpquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah bedoelde, meer van gehaast ondanks de gladheid haha. weer is kromme antwoord van mij (like usual)
Mjah, automaat alleen rem nodig en gas haha
waarom dacht ik eerst aan iets anders bij de naam van die sitequote:Op woensdag 10 februari 2010 09:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En als je dat te moeilijk vind: http://www.biermanab.nl/index.php
omdat je een zieke geest hebt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom dacht ik eerst aan iets anders bij de naam van die site
alee, staat toch bier in de naamquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
omdat je een zieke geest hebt?
nou dan heb je al een mooi punt in je leven bereikt als je hersenverweking nu al zover is dat bij bier er een shutdown komt...quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alee, staat toch bier in de naam
daar stopt mn denk vermogen haha
jah alleen als die 4 letters achter elkaar staanquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou dan heb je al een mooi punt in je leven bereikt als je hersenverweking nu al zover is dat bij bier er een shutdown komt...
Veel plezier!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah alleen als die 4 letters achter elkaar staan
maar goed, ik naar de dokter
Zeker een opluchting voor je?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
Overbelaste spier, kan wel werken en carnavallen. Moet alleen dan opletten dat ik niet de bewegingen maak die zeer doen (dus zorgen dat ik niet onder complete verdoving van alcohol sta haha)
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:36 schreef styliste het volgende:
kutje, ik ga zo op in mijn nieuwe projectje dat ik vergeet dat ik broodjes in de oven heb liggen![]()
nou dus niet meer...
Nou.... ik heb er eigenlijk 3 lopen.. mijn verbouwing, plannen voor een eigen zaak, en ik ben nu bezig met de huisstijl en auto van een vriend te ontwerpen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:37 schreef Guard het volgende:
[..]![]()
Welk project ben je nu mee bezig dan?
Denk vorige week dan teveel geklust ofzo in flatje van zusquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Zeker een opluchting voor je?
Dan rest de vraag: wat heb je met dat been gedaan dan, dat die spier overbelast kan raken?
oeh eigen zaak, spannend..quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:40 schreef styliste het volgende:
[..]
Nou.... ik heb er eigenlijk 3 lopen.. mijn verbouwing, plannen voor een eigen zaak, en ik ben nu bezig met de huisstijl en auto van een vriend te ontwerpen...
komt goedquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:38 schreef Guard het volgende:
Tilburg/Kruikenstad #183 Carnaval met een overbelaste spier
Leuke TT! Wanneer is je verjaardag?!quote:
Dat kan al komen door verkeerde schoenen waardoor je een scheefstand hebt en je spier te zwaar (lees anders) belast. Dus hoeft niet omdat ie de marathon gelopen heeft per definitie!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Zeker een opluchting voor je?
Dan rest de vraag: wat heb je met dat been gedaan dan, dat die spier overbelast kan raken?
nee, hoewel dat ook een optie was geweestquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:34 schreef Guard het volgende:
[..]
oeh eigen zaak, spannend..
ontwerpbureau-achtig iets (gezien je andere project)?
Ik zou gokken op zondag vanwege de tekst: WAAR STUURLOOS ZONDAG JARIG ISquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuke TT! Wanneer is je verjaardag?!
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:37 schreef Stuurloos het volgende:
Tilburg/Kruikenstad #183 Waar Stuurloos zondag jarig is
quote:Waar hetzusjevan vandaag 4,5 jaar samen is met haar lover
Oeps!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik zou gokken op zondag vanwege de tekst: WAAR STUURLOOS ZONDAG JARIG IS
pffft, Doe is nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeps!![]()
![]()
![]()
Beetje een Crazy opmerking
Denk het niet is je verjaarddagskaart anoniem...quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:01 schreef Guard het volgende:
[..]
![]()
Voor jezelf een naamTT aandragen
![]()
![]()
Maar euh jarig op Valentijnsdag? is dat leuk?
Natuurlijk is dat leuk, ik krijg sowieso altijd kaarten en kado's, ook al zijn ze niet allemaal voor Valentijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:01 schreef Guard het volgende:
[..]
![]()
Voor jezelf een naamTT aandragen
![]()
![]()
Maar euh jarig op Valentijnsdag? is dat leuk?
3 feesten tegelijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:02 schreef aardappel het volgende:
Jarig, valentijn en carnaval, wat een feest
Bijna is voor de boer niet halfquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bijna, maar nog niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |