Brrrr! Dus je kwam in een koud huis?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:16 schreef Guard het volgende:
Deed mijn verwarming het weer niet...
Toch maar eens gaan kijken of ik de batterij van mijn draadloze thermostaat moet vervangen.. misschien komt het signaal niet meer tot bij de ontvanger of zo...
Ja en eerst had ik het niet in de gaten... En na een 10 minuten of zo....*ril*quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Brrrr! Dus je kwam in een koud huis?
Blegh, dat is niet fijn!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja en eerst had ik het niet in de gaten... En na een 10 minuten of zo....*ril*
Nee ik was ook al kwaad.. net twee weken geleden ketel gecontroleerd en nu stuk gaan zeker...quote:
Hehe, stoute ketel was het anders!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee ik was ook al kwaad.. net twee weken geleden ketel gecontroleerd en nu stuk gaan zeker...![]()
Gelukkig valt het mee.... hij staat nu weer flink te branden
De URL stond in het laatste topicquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:12 schreef aardappel het volgende:
Lol, kon het topic niet meer vinden, ctrl+f tilburg was niet echt een succes
Jeuh, dan kan je mij zien in de optochtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Zucht, ik heb me zojuist om laten praten om toch carnaval te komen vieren in Tilburg zondag.. ik hou helemaal niet zo van carnaval maar mijn huisgenootje heeft de eigenschap om net zo lang te blijven drammen tot je ja zegt.
Zondagavond kom ik pasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Jeuh, dan kan je mij zien in de optocht
sta je op een wagen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Als je fred flintstone ziet tegenover de Extase, dan is Kiddow datquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mja rijden mee met dit geval in de reclame stoet als laatste wagen, dus voor de eerste praalwagenquote:
Hehe. Ik ga, voor alsnog, alleen zondagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Zucht, ik heb me zojuist om laten praten om toch carnaval te komen vieren in Tilburg zondag.. ik hou helemaal niet zo van carnaval maar mijn huisgenootje heeft de eigenschap om net zo lang te blijven drammen tot je ja zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |