Cafe den beitelquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:13 schreef jo-ep het volgende:
tilburg kiest (broodje) JAN(tje) toch?
we stemmen gewoon allemaal jan!
waar is het deze carnaval te doen in tilburg? qua uitgaan?
bolle? bp? philip? of de 6 tieten?
oehquote:
raar verhaal weer, die bommelding.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Tuurlijk is er een bommelding in Den Bosch, tuurlijk hebben ze echt explosieven gevonden en tuurlijk kan ik voorlopig de trein naar Tilburg wel vergeten (want ik ga dus echt niet om via Utrecht).
Stunt van de lokale carnavalsvereniging! die hebben een carnavalskraker gemaakt die moet inslaan als een bom!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:31 schreef Guard het volgende:
[..]
raar verhaal weer, die bommelding.
NS zegt: ja er is een bom, Politie zegt: nee er is nog niets gevonden. De EOD heeft een "voorwaarschuwing".
Nee den beitelquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:49 schreef SwiffMeister het volgende:
Zo, daar ben ik weer na 10 topics gemist te hebben...
Weet iemand hoe de route is die de optocht komende zondag rijdt?
Met al die bouwputten en wegopbrekingen kan ik me niet voorstellen dat hij niet gewijzigd is.
En waarom hangen er nog steeds nergens groen/oranje vlaggen in de stad? Andere jaren hingen ze 2 weken vantevoren al fier te wapperen op oa de spoorlaan.
En in het centrum hangen ze wel gewoon hoor, sowieso in de Heuvelstraat!quote:Op zondag 13 februari 2010 d`n Opstoet weer plaats vinden in Kruikenstad. Deze begint om 12:30 vanuit de piushaven. Rond 17.00 uur zullen de winnaars bekend gemaakt worden tijdens de uitreiking op de Heuvel.
Wegens de weersomstandigheden heeft de gemeente heeft helaas vertraging opgelopen aan de Cityring.Daarom is er nu een alternatieve route uitgestippeld.Vanuit de Nieuwlandstraat zal de tocht dit jaar over het Radioplein, via de Oude Markt terug gaan naar de Schouwburgring. Vanaf daar wordt de normale route weer gevolgd.
en waar is hier ???quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef Spacekitten het volgende:
Lol, het gebouw waar ik werk staat recht langs het paleis van justitie, maar wij mogen wel gewoon doorwerken hier!
Ik dacht al, ik wist niet dat we in een Paleis van Justitie hebben in Tilburgquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:30 schreef Spacekitten het volgende:
om den bosch natuurlijk :p
o ok, dacht al haha,quote:
Gewoon doenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Natuurlijk heeft mijn zusje mijn jas aangetrokken en meegenomen, waar mijn ov-chipkaart nog in zit..
Wat een kutdag. Het schreeuwt om thuisblijven.
Koud!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Ohja, dat vergat ik nog. Het is waterkoud! Heb een korte ronde gemaakt met de hond, die heeft het blijkbaar niet zo koud maar damnquote:
Ja, moest blijkbaar zo zijn dat jij thuisblijft vandaag.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Natuurlijk heeft mijn zusje mijn jas aangetrokken en meegenomen, waar mijn ov-chipkaart nog in zit..
We hebben dezelfde maat qua bovenkant zegmaar dus we trekken wel vaker elkaars kleren of jassen aan, voor de afwisselingquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja, moest blijkbaar zo zijn dat jij thuisblijft vandaag.
En waarom heeft je zus jouw jas aan? Per ongeluk, of vindt ze die van jou mooier dan haar eigen jas?
ik krijg net een stuk karton in mijn rechteroogquote:
vandaag dus oppassen voor dingen van rechts ?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:09 schreef Guard het volgende:
[..]
ik krijg net een stuk karton in mijn rechteroog
you've got mail!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je dat zou kunnen doen, graag! <3
in hoeverre je dat kunt zeggen: jahquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat fijn! Alles weer beter nu?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:35 schreef cristovao het volgende:
Zorg dat ze op nummer 1 komen
http://www.veulgere.nl/HelpOnsNaarNummer1/
Spam ?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:35 schreef cristovao het volgende:
http://www.veulgere.nl/HelpOnsNaarNummer1/
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:35 schreef cristovao het volgende:
http://www.spam.nl/
PICS van paarse styliste !!!quote:
Het deed ook zeerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:01 schreef Guard het volgende:
[..]
oehpijnlijk? of ziet het er alleen niet uit?
Hmm dat heb ik ook wel eens, maar dat ligt meer aan de avond ervoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het deed ook zeer
Ik word steeds vaker wakker met droge, rode ogen
Hehequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik ook wel eens, maar dat ligt meer aan de avond ervoor
Dokter? Wie is dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:38 schreef Guard het volgende:
al bij de dokter geweest? met een paar dagen druppelen zal het vast zo over zijn..
ja die ken je wel... die lopen ook in Grey's anatomy rond, McDreamy of zoquote:
Oeh, die ken ik wel jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:45 schreef Guard het volgende:
[..]
ja die ken je wel... die lopen ook in Grey's anatomy rond, McDreamy of zo
Ik kan dus aannemen dat jouw dokter er niet zo uitziet, want anders was er je er wel al geweestquote:
Nee, die ziet er heeeeeel anders uitquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kan dus aannemen dat jouw dokter er niet zo uitziet, want anders was er je er wel al geweest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |