mja ging over iets van vanmiddagquote:Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik vind het maar een vreemde post
jah maar dacht: huisartsenpost als huisarts er niet meer is. Wist ik veel dat alleen dringendequote:Op maandag 8 februari 2010 21:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Kan je uit ervaring vertellen dat dat voor degene aan de andere kant heel irritant is als mensen bellen van goh heb de hele dag al pijn, maar dacht bel wel vanavond even...
jah morgen maar huisartsquote:
Ja dat snap ikquote:Op maandag 8 februari 2010 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar dacht: huisartsenpost als huisarts er niet meer is. Wist ik veel dat alleen dringendeecht totaal niet bij stilgestaan haha
Voelde me wel even lullig toen ze dat zei haha.
mja idd, is ook zo. Vind zelf ook irritant met storingsdienst als ze bellen om dat 1 printer niet doet en de gene die er naast staat wel.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja dat snap ikmijn vader heeft ook wel eens diensten zeg maar en dan standaard mensen die rond 6 uur bellen ja ik heb al de hele dag last van mijn kies en ja kon niet bellen naar mijn eigen tandarts dus ik dacht bel de weekenddienst wel.
ehm stemmen ???quote:Op maandag 8 februari 2010 21:33 schreef SpeCulaes het volgende:
Waar komen jullie overigens op uit met de stemwijzer voor Tilburg?
Ik zou D66 moeten gaan stemmen.
......quote:
o okquote:
dat weet ikquote:Op maandag 8 februari 2010 21:38 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
......
De wereld is meer dan alleen carnaval!
Jezus dan moet je wel echt onder een steen liggen...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok
[..]
dat weet ik
Maar is me op 1 of andere manier totaal langs me heen gegaan dat stemmen gedoe enzo ...
wel langs de weg van die bordjes gezien maar had zoiets van: zal wel....
nee, totaal niet met het nieuws bezig zijn heet hetquote:Op maandag 8 februari 2010 21:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Jezus dan moet je wel echt onder een steen liggen...
Carnaval gaat voor bij Crazyquote:Op maandag 8 februari 2010 21:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Jezus dan moet je wel echt onder een steen liggen...
De wereld om je heen bedoel je.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, totaal niet met het nieuws bezig zijn heet het
Het is niet alleen nieuws, maar gewoon algemene ontwikkeling!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, totaal niet met het nieuws bezig zijn heet het
Verenigde Seniorenpartij Tilburgquote:Op maandag 8 februari 2010 21:33 schreef SpeCulaes het volgende:
Waar komen jullie overigens op uit met de stemwijzer voor Tilburg?
Ik zou D66 moeten gaan stemmen.
nee, eerst mn familiequote:
hmm sorry, maar zo zie ik dat nietquote:Op maandag 8 februari 2010 21:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het is niet alleen nieuws, maar gewoon algemene ontwikkeling!
Heb je dan bepaalde standpunten nog extra gewicht gegeven?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:58 schreef SpeCulaes het volgende:
Als je overal geen mening invult heb je de meeste affiniteit met de CU en het CDA!
bij de dongense weg daar dat gebied ? of stort ? (valt toch ook nog onder tilburg ? )quote:Op maandag 8 februari 2010 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens, waar moet Tilburg windenergie vandaan gaan halen?
Het waait hard genoeg rond die hoge torens hierquote:Op maandag 8 februari 2010 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens, waar moet Tilburg windenergie vandaan gaan halen?
vond al knap dat ik die op 3 hadquote:
Heb het ook wel heel snel ingevuld moet ik zeggen, en aan geen enkele stelling meer gewicht gegeven...quote:
geen wonder dan moslim partij hebt hahahaquote:Op maandag 8 februari 2010 22:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Heb het ook wel heel snel ingevuld moet ik zeggen, en aan geen enkele stelling meer gewicht gegeven...
gewoon omdat t een irritant kutprogramma is dusquote:Op maandag 8 februari 2010 22:33 schreef styliste het volgende:
waarom doet msn op mijn pc t niet maar mobiel wel??
Omdat MSN Stout is?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:33 schreef styliste het volgende:
waarom doet msn op mijn pc t niet maar mobiel wel??
MSN isquote:Op maandag 8 februari 2010 22:38 schreef styliste het volgende:
[..]
gewoon omdat t een irritant kutprogramma is dus
Jaquote:Op maandag 8 februari 2010 22:43 schreef styliste het volgende:
[..]
idd, heb jij m op zn flikker gegeven dat ie t nu weer doet?
tja, iets met nostalgiequote:Op maandag 8 februari 2010 22:41 schreef Guard het volgende:
[..]
MSN is
Gebruik zelf Pidgin als IM client
I agreequote:Op maandag 8 februari 2010 23:11 schreef automatic_ het volgende:
styliste? Wat een leuke foto van je op jouw hyves!
Tenks! Is niet recent helaas maar komt wel weer behoorlijk in de buurtquote:Op maandag 8 februari 2010 23:11 schreef automatic_ het volgende:
Haha okéquote:Op maandag 8 februari 2010 23:12 schreef styliste het volgende:
[..]
Tenks! Is niet recent helaas maar komt wel weer behoorlijk in de buurt
Link!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:11 schreef automatic_ het volgende:
Stadhuisstraat natuurlijk. Philip en Bolle alleen als je skihut wilt horen ipv Carnavalsmuziek.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:13 schreef jo-ep het volgende:
waar is het deze carnaval te doen in tilburg? qua uitgaan?
bolle? bp? philip? of de 6 tieten?
stadhuisstraat.. is dat dat rijtje van boekanier enzo?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:40 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Stadhuisstraat natuurlijk. Philip en Bolle alleen als je skihut wilt horen ipv Carnavalsmuziek.
yupquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:45 schreef jo-ep het volgende:
[..]
stadhuisstraat.. is dat dat rijtje van boekanier enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |