Goed doen! Nog even doorzoeken en je hebt zometeen een tumor in je been! Ga gewoon naar de dokter of bel gewoon op! Je kan veel meer kapot maken dan je lief is! Zeker als je denkt spierzalf is een held!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ff op inet gekeken
De zweepslag heb ik niet gehad / gevoeld. Is gewoon plotseling begonnen. Dus denk dan gewoon een verreking is. Positie van pijn lijkt wel de hamstring. Dus wordt ff afwachten
Thanks voor info

mja dan weet ik idd wel zeker. zal vandaag wel ff bellen jah, wil toch wel weten voor carnaval eigenlijk hahaquote:Op maandag 8 februari 2010 11:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Goed doen! Nog even doorzoeken en je hebt zometeen een tumor in je been! Ga gewoon naar de dokter of bel gewoon op! Je kan veel meer kapot maken dan je lief is! Zeker als je denkt spierzalf is een held!

Wel luisteren naar de dokter he?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja dan weet ik idd wel zeker. zal vandaag wel ff bellen jah, wil toch wel weten voor carnaval eigenlijk haha

quote:Op maandag 8 februari 2010 11:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Wel luisteren naar de dokter he?
Als ie zegt: rust nemen, moet jij niet denken: ja na Carnaval...

Geloof me: volgend jaar is het weer Carnavalquote:Op maandag 8 februari 2010 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wou eigenlijk wel eerst wachten tot na carnaval, maar denk dat het slimmer is om van te voren te bellen jah.
moet toch aan gezondheid denken

Ik zag t. Nu niet meer toch? Stom. T moet of doorsneeuwen of lente worden.. Niet ergens er tussenin..quote:

jah klopt,quote:Op maandag 8 februari 2010 12:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Geloof me: volgend jaar is het weer Carnaval
Je gaat er spijt van krijgen als het iets is wat je erger maakt met de Carnaval en je blijft er de rest van je leven last van hebben.

...
...

quote:Op maandag 8 februari 2010 14:02 schreef SpeCulaes het volgende:
Doorsneeuwen? Ik ben die pleurissneeuw inmiddels wel zat...

Feli! Jammer van het sterretje.. had ik ook laatst, tussen Tilburg-DB ineens steentje op ruit.. gat erin. Papa naar CarGlass, scheurt de ruit ... -_-'. Ze zijn op dit moment bezig met repareren, weer 75 euriquote:Op maandag 8 februari 2010 15:39 schreef Guard het volgende:
En koud vandaag, zag net ergens langs de weg -3 op zo'n klok/thermometer
Vandaag trouwens al de auto opgehaald
Kan wel meteen een afspraak maken met carglass, sterretje in de ruit
 .
.

als de scheur door carglass komt, dan wordt dit met carglass en de verzekering toch geregeld ?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Feli! Jammer van het sterretje.. had ik ook laatst, tussen Tilburg-DB ineens steentje op ruit.. gat erin. Papa naar CarGlass, scheurt de ruit ... -_-'. Ze zijn op dit moment bezig met repareren, weer 75 euri.

Das kut, dat sterretjequote:Op maandag 8 februari 2010 15:39 schreef Guard het volgende:

Nee, papa moest iets tekenen dat als de ruit kapot zou gaan bij het proberen te repareren dat de kosten dan voor hemzelf waren..quote:Op maandag 8 februari 2010 16:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als de scheur door carglass komt, dan wordt dit met carglass en de verzekering toch geregeld ?
of was het nog voor carglass ?

wtf :xquote:Op maandag 8 februari 2010 16:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, papa moest iets tekenen dat als de ruit kapot zou gaan bij het proberen te repareren dat de kosten dan voor hemzelf waren..

Ja, verzekering was er ook niet blij mee dat pap getekend had, maar pap zei ook: ja als ze zoiets voorhouden en ze maken anders je ruit niet, wat moet je doen? Nouja en toevallig barstte de ruit. Ik vind het ook vreemd hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wtf :x
toen ik naar carglass ging zeiden ze: jah risico zit erin, maar dat wordt geregeld tussen carglass en de verzekering ...
wel heel gek dan.

Oeh tof! Hoe komt het dat je hem al eerder kon halen?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:39 schreef Guard het volgende:

Dat is heel simpel, Carglass heeft gewoon een aantal criteria waarin ze repareren, valt ie er buiten dan is het op eigen risico. Dat staat gewoon ook letterlijk op de bon waarmee je de opdracht geeft. Het enige is dat de normale reparatie wordt vergoed door de verzekering zonder eigen risico en dat bij een nieuwe ruit meestal wel het eigen risico moet worden betaald.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, papa moest iets tekenen dat als de ruit kapot zou gaan bij het proberen te repareren dat de kosten dan voor hemzelf waren..

Had vandaag vrij en dat was ik zaterdag even vergetenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh tof! Hoe komt het dat je hem al eerder kon halen?
 toen ik een afspraak maakte om hem op te halen.
 toen ik een afspraak maakte om hem op te halen. 

Tof! En, hoe rijdt hij?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Had vandaag vrij en dat was ik zaterdag even vergetentoen ik een afspraak maakte om hem op te halen.
Gelukkig doe ik niet aan "afleverbeurt" en was het geen probleem om vandaag te halen

Yup helemaal correct, Carglass hanteert het "2-euro muntstuk"... als het sterrertje kleiner is dan zo'n munt kan er gerepareerd worden, anders proberen hze het gewoon, maar is de kans aanwezig dat ie doorscheurt.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat is heel simpel, Carglass heeft gewoon een aantal criteria waarin ze repareren, valt ie er buiten dan is het op eigen risico. Dat staat gewoon ook letterlijk op de bon waarmee je de opdracht geeft. Het enige is dat de normale reparatie wordt vergoed door de verzekering zonder eigen risico en dat bij een nieuwe ruit meestal wel het eigen risico moet worden betaald.

Ja dat kan ik wel, maar wordt morgen...quote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef PierreTT het volgende:
Guard, jij hebt toch verstand van het wireless internet op de universiteit? Hoe werkt dat nu na 1 februari met dat nieuwe certificaat? Ik krijg draadloos internet op mijn telefoon niet meer voor elkaar, kan jij helpen?

Ja klopt, Nokia met Symbian S60quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat kan ik wel, maar wordt morgen...
Heb je een Symbian phone (Nokia dus...)?
 Een 5800, voor de volledigheid
 Een 5800, voor de volledigheid  Is het simpelweg een nieuwe iets instellen of moet ik de hele verbinding opnieuw instellen?
 Is het simpelweg een nieuwe iets instellen of moet ik de hele verbinding opnieuw instellen?

Ik merk wel dat deze bijna de helft minder heeft gereden (en ook een aantal jaartjes jonger is) dan mijn vorige auto.quote:

Bij mij heeft dat nog nooit gewerkt...quote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef PierreTT het volgende:
Guard, jij hebt toch verstand van het wireless internet op de universiteit? Hoe werkt dat nu na 1 februari met dat nieuwe certificaat? Ik krijg draadloos internet op mijn telefoon niet meer voor elkaar, kan jij helpen?

nieuw cert downloaden en instellen in je wireless beveiligings instellingen dat ie voortaan die nieuwe moet gebruiken...quote:Op maandag 8 februari 2010 17:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja klopt, Nokia met Symbian S60Een 5800, voor de volledigheid
Is het simpelweg een nieuwe iets instellen of moet ik de hele verbinding opnieuw instellen?

Als je dat zou kunnen doen, graag! <3quote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef Guard het volgende:
[..]
nieuw cert downloaden en instellen in je wireless beveiligings instellingen dat ie voortaan die nieuwe moet gebruiken...
Zal morgen even een how-to voor je maken

Tuurlijk, maar ik weet niet waar je op de telefoon moet zijn om eea in te stellen. Zal ik wel even voor je nazoeken dan...quote:Op maandag 8 februari 2010 17:04 schreef automatic_ het volgende:
Kan het ook bij een SE?

quote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik weet niet waar je op de telefoon moet zijn om eea in te stellen. Zal ik wel even voor je nazoeken dan...
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je dat zou kunnen doen, graag! <3

Mja kweet daar niks vanaf.. het is een bedrijfsauto maar volgens mij staat ie momenteel privé, want ik sta er ook bij op en ik heb nu al heel veel bladiebla opgebouwd ofzo en dat is goed. Ofzo. Bij de andere auto is eigen risico 150 euro trouwens, dus dit vond ik nog wel meevallenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup helemaal correct, Carglass hanteert het "2-euro muntstuk"... als het sterrertje kleiner is dan zo'n munt kan er gerepareerd worden, anders proberen hze het gewoon, maar is de kans aanwezig dat ie doorscheurt.
Wel hoog eigen risico trouwens zusje... ik heb "maar" 45 euro eigen risico bij vervangen ruit (ja ik weet er nu alles vanaf natuurlijk ;') )
 .
. .
.

Gek he...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef Crazy-M het volgende:
belk ik huisartsenpost: Jah alleen spoedgevallen
ik denk kut, kan ik weer wachten tot morgen. Maar jah, zodra in beweging is is alles goed

Ik gok dat er iets vast zitquote:Op maandag 8 februari 2010 21:16 schreef automatic_ het volgende:
Waarom moest je de huisartenpost hebben?
En de zin "zodra in beweging is is alles goed" snap ik niet helemaal...

Ja oke, maar ik vind het maar een vreemde postquote:

Denk eerder dat het pijn doet om te beginnen met bewegen, maar als het dan gewoon weer beetje beweegt en warm is dat het dan wel gaat.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:16 schreef automatic_ het volgende:

heb al vanaf woensdag last van mn bovenbeenspier.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:16 schreef automatic_ het volgende:

Jij bent nog wel verbaasd?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik vind het maar een vreemde post

dat dusquote:Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk eerder dat het pijn doet om te beginnen met bewegen, maar als het dan gewoon weer beetje beweegt en warm is dat het dan wel gaat.

Kan je uit ervaring vertellen dat dat voor degene aan de andere kant heel irritant is als mensen bellen van goh heb de hele dag al pijn, maar dacht bel wel vanavond even...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb al vanaf woensdag last van mn bovenbeenspier.
vanaf net boven de knie tot boven, kleine uitloop in knie. Dus op aanraden dacht ik: ik ga maar is bellen, maar natuurlijk al 17:00 geweest. Ik denk: dan maar huisartsenpost. wist ik veel dat alleen voor nood was.

Dat er nog wel eens vaker hier in het topic zinnen staan die 3 tot 4 keer gelezen moeten wordenquote:

Oooo! Nee, eigenlijk niet!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat er nog wel eens vaker hier in het topic zinnen staan die 3 tot 4 keer gelezen moeten worden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |