Ja, hij liep weer achterquote:
Hoe was het?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:40 schreef Stuurloos het volgende:
Goed bezig jullie, ik ben er weer na 5 dagen Praag!
Tijd voor ander werk?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb trouwens vanavond een slaapdienst en ik heb géén zin
Komt gewoon omdat ik (tot nu toe) nog maar zo weinig mag werken en daarmee gaat mijn plezier meteen weg, haha.
Nee, want ik vind het werk wel écht leuk, maar ik wil gewoon meer werkenquote:
Komt dat nog goed? Dat je weer meer uren mag draaien?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, want ik vind het werk wel écht leuk, maar ik wil gewoon meer werken![]()
Als het goed is wel, want dit is tegen de Flexwet én tegen de CAO van de GGZ, haha. We hebben nu een klacht ingediend en donderdag heb ik een gesprek met mijn "leidinggevende", dus ik ben benieuwd!quote:Op zondag 7 februari 2010 19:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Komt dat nog goed? Dat je weer meer uren mag draaien?
Heeft iedereen zo'n gesprek?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als het goed is wel, want dit is tegen de Flexwet én tegen de CAO van de GGZ, haha. We hebben nu een klacht ingediend en donderdag heb ik een gesprek met mijn "leidinggevende", dus ik ben benieuwd!
Eén iemand heeft hem morgen, dus die ga ik morgenavond even bellenquote:
Dat vroeg ik me ook net af!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:46 schreef automatic_ het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je vader Crazy?
Oh ok, nou even afwachten dan maarquote:Op zondag 7 februari 2010 19:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eén iemand heeft hem morgen, dus die ga ik morgenavond even bellenZij had al via-via te horen gekregen dat haar contract aangepast gaat worden. Als ze dat bij haar doen, dan moeten ze dat bij ons (de andere twee) ook doen. We zijn in totaal met drie flexers namelijk.
Ja inderdaadquote:
Oh dat is duidelijk een teken dat die gesprekken en aanpassingen in jullie voordeel gaan uitpakken, tov de huidige situatie... of ze zijn heel domquote:Op zondag 7 februari 2010 19:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
We hadden gesprek met de OR gehad en die zeiden al dat ze dit niet zouden winnen als wij naar de rechtbank stappen o.i.d.
Ja, zo komt het wel over hč, haha.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh dat is duidelijk een teken dat die gesprekken en aanpassingen in jullie voordeel gaan uitpakken, tov de huidige situatie... of ze zijn heel dom
maar jullie laten je niet zomaar wegpestenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, zo komt het wel over hč, haha.
Maar goed; er zijn nu bezuinigingen en over in april komt er een reorganisatie, dus het komt nu een beetje over als "wegpesten", want dat scheelt natuurlijk bij de reorganisatie
Natuurlijk nietquote:Op zondag 7 februari 2010 20:12 schreef Guard het volgende:
[..]
maar jullie laten je niet zomaar wegpesten
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:46 schreef automatic_ het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je vader Crazy?
Nog 1 onderzoek afwachten.quote:
Dat zou fijn zijn als hij weer snel naar huis mag crazy!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Nog 1 onderzoek afwachten.
Gaat al wel stukken beter en dergelijke. Hopelijk krijgen ze morgen resultaat laatste onderzoek en dat hij voor het weekend nog naar huis mag
zit mezelf in de weg..quote:
Ja wel herkenbaar... soms ben ik zo onrustig dat ik een half uur in mijn bed lig te woelen en er dan maar uitga en iets anders ga doen...quote:Op zondag 7 februari 2010 21:44 schreef styliste het volgende:
[..]
zit mezelf in de weg..![]()
Ken je dat? dat je helemaal alleen bent en toch geen rust in je krent hebt? Probeer al een uur naar bed te gaan maar op de een of andere manier zit ik nog steeds op de bank..
Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen als ik weer s niet kan slapen...quote:Op zondag 7 februari 2010 22:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja wel herkenbaar... soms ben ik zo onrustig dat ik een half uur in mijn bed lig te woelen en er dan maar uitga en iets anders ga doen...
hoe komt 't? Ziekjes of meer mentaal?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:14 schreef styliste het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen als ik weer s niet kan slapen...
Voel me op dit moment sowieso niet echt in mijn element zeg maar..
Top! Heb me uitstekend vermaakt met cultuur, lekker eten en veel drank. Nog 10 dagen vakantie!quote:
Vooral mentaal hoewel t me niet zou verbazen als ik ziek ga worden. Ik heb echt zo'n lekker droog ouwe wijven hoestjequote:Op zondag 7 februari 2010 22:21 schreef Guard het volgende:
[..]
hoe komt 't? Ziekjes of meer mentaal?
Beetje genoeg van dat geklus zeker, en het thuiszitten?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:50 schreef styliste het volgende:
[..]
Vooral mentaal hoewel t me niet zou verbazen als ik ziek ga worden. Ik heb echt zo'n lekker droog ouwe wijven hoestje
de link stond in het laatste topic hahaquote:
Oh blegh...quote:Op maandag 8 februari 2010 08:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
God nu al weer zo'n zin in vandaag. Klote afspraken vandaag met alleen maar kloterige boodschappen en/of mensen...
*aait tommy over zijn bolletje*quote:Op maandag 8 februari 2010 08:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
God nu al weer zo'n zin in vandaag. Klote afspraken vandaag met alleen maar kloterige boodschappen en/of mensen...
*aai.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ligt eraan! Klein scheurtje kan het wel, ongeveer 4-6 weken rustig aan doen, goed inbinden. Goede scheur kan het zijn dat je gewoon met je poot in gips mag! En ja het doet pijn zodra je meer beweegt dan goed voor de scheur is!quote:Op maandag 8 februari 2010 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
Is er hier een dokter in de zaal ?
gescheurd spiertje in bovenbeen: kun je dan nog lopen of niet en doet dit godsgruwelijk zzeer of valt mee ?
Moet ik even weten dan weet ik ongeveer wat ik eventueel kan hebben
onderste iddquote:Op maandag 8 februari 2010 10:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ligt eraan! Klein scheurtje kan het wel, ongeveer 4-6 weken rustig aan doen, goed inbinden. Goede scheur kan het zijn dat je gewoon met je poot in gips mag! En ja het doet pijn zodra je meer beweegt dan goed voor de scheur is!
Maar ik neem aan dat je nietbij de dokter bent en een zelfdiagnose hebt gedaan? Anders had die het wel verteld!
heb ff op inet gekekenquote:Op maandag 8 februari 2010 10:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ligt eraan! Klein scheurtje kan het wel, ongeveer 4-6 weken rustig aan doen, goed inbinden. Goede scheur kan het zijn dat je gewoon met je poot in gips mag! En ja het doet pijn zodra je meer beweegt dan goed voor de scheur is!
Maar ik neem aan dat je nietbij de dokter bent en een zelfdiagnose hebt gedaan? Anders had die het wel verteld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |