Eén been levert geen beperkingen op in jouw werk?quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:37 schreef Crazy-M het volgende:
Stuurt mn baas me een mail: Als je er last van hebt: Eraf halen die zooi, je hebt niks voor niks 2 benen
beetje lastig auto rijdenquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Eén been levert geen beperkingen op in jouw werk?
Koffie halen wordt toch lastiger met 1 beenquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
beetje lastig auto rijden
maar nee niet echt, ict-er he
Ze moeten alleen maar vanaf knie tot boven amputeren, dan gewoon een kabel ofzo ter vervangingquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Koffie halen wordt toch lastiger met 1 been(Ziet Crazy al hinkend een deur open doen met in elke hand een beker koffie)
door de gladheid enzo ?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:09 schreef automatic_ het volgende:
Tering, wat een vreselijk college! En daar heb ik dan voor gehaast
Denk niet dat het college klote is omdat het glad is...quote:
jah bedoelde, meer van gehaast ondanks de gladheid haha. weer is kromme antwoord van mij (like usual)quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk niet dat het college klote is omdat het glad is...
En gewoon automaat rijden, dat kan prima met 1 poot en omdat je dan zielig bent halen ze wel koffie voor je!
het weer heeft weinig met het colleges te maken.... Saai collegequote:
En als je dat te moeilijk vind: http://www.biermanab.nl/index.phpquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah bedoelde, meer van gehaast ondanks de gladheid haha. weer is kromme antwoord van mij (like usual)
Mjah, automaat alleen rem nodig en gas haha
waarom dacht ik eerst aan iets anders bij de naam van die sitequote:Op woensdag 10 februari 2010 09:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En als je dat te moeilijk vind: http://www.biermanab.nl/index.php
omdat je een zieke geest hebt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom dacht ik eerst aan iets anders bij de naam van die site
alee, staat toch bier in de naamquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
omdat je een zieke geest hebt?
nou dan heb je al een mooi punt in je leven bereikt als je hersenverweking nu al zover is dat bij bier er een shutdown komt...quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alee, staat toch bier in de naam
daar stopt mn denk vermogen haha
jah alleen als die 4 letters achter elkaar staanquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou dan heb je al een mooi punt in je leven bereikt als je hersenverweking nu al zover is dat bij bier er een shutdown komt...
Veel plezier!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah alleen als die 4 letters achter elkaar staan
maar goed, ik naar de dokter
Zeker een opluchting voor je?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
Overbelaste spier, kan wel werken en carnavallen. Moet alleen dan opletten dat ik niet de bewegingen maak die zeer doen (dus zorgen dat ik niet onder complete verdoving van alcohol sta haha)
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:36 schreef styliste het volgende:
kutje, ik ga zo op in mijn nieuwe projectje dat ik vergeet dat ik broodjes in de oven heb liggen![]()
nou dus niet meer...
Nou.... ik heb er eigenlijk 3 lopen.. mijn verbouwing, plannen voor een eigen zaak, en ik ben nu bezig met de huisstijl en auto van een vriend te ontwerpen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:37 schreef Guard het volgende:
[..]![]()
Welk project ben je nu mee bezig dan?
Denk vorige week dan teveel geklust ofzo in flatje van zusquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Zeker een opluchting voor je?
Dan rest de vraag: wat heb je met dat been gedaan dan, dat die spier overbelast kan raken?
oeh eigen zaak, spannend..quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:40 schreef styliste het volgende:
[..]
Nou.... ik heb er eigenlijk 3 lopen.. mijn verbouwing, plannen voor een eigen zaak, en ik ben nu bezig met de huisstijl en auto van een vriend te ontwerpen...
komt goedquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:38 schreef Guard het volgende:
Tilburg/Kruikenstad #183 Carnaval met een overbelaste spier
Leuke TT! Wanneer is je verjaardag?!quote:
Dat kan al komen door verkeerde schoenen waardoor je een scheefstand hebt en je spier te zwaar (lees anders) belast. Dus hoeft niet omdat ie de marathon gelopen heeft per definitie!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Zeker een opluchting voor je?
Dan rest de vraag: wat heb je met dat been gedaan dan, dat die spier overbelast kan raken?
nee, hoewel dat ook een optie was geweestquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:34 schreef Guard het volgende:
[..]
oeh eigen zaak, spannend..
ontwerpbureau-achtig iets (gezien je andere project)?
Ik zou gokken op zondag vanwege de tekst: WAAR STUURLOOS ZONDAG JARIG ISquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuke TT! Wanneer is je verjaardag?!
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:37 schreef Stuurloos het volgende:
Tilburg/Kruikenstad #183 Waar Stuurloos zondag jarig is
quote:Waar hetzusjevan vandaag 4,5 jaar samen is met haar lover
Oeps!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik zou gokken op zondag vanwege de tekst: WAAR STUURLOOS ZONDAG JARIG IS
pffft, Doe is nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeps!![]()
![]()
![]()
Beetje een Crazy opmerking
Denk het niet is je verjaarddagskaart anoniem...quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:01 schreef Guard het volgende:
[..]
![]()
Voor jezelf een naamTT aandragen
![]()
![]()
Maar euh jarig op Valentijnsdag? is dat leuk?
Natuurlijk is dat leuk, ik krijg sowieso altijd kaarten en kado's, ook al zijn ze niet allemaal voor Valentijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:01 schreef Guard het volgende:
[..]
![]()
Voor jezelf een naamTT aandragen
![]()
![]()
Maar euh jarig op Valentijnsdag? is dat leuk?
3 feesten tegelijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:02 schreef aardappel het volgende:
Jarig, valentijn en carnaval, wat een feest
Bijna is voor de boer niet halfquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bijna, maar nog niet helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |