Nou.... ik heb er eigenlijk 3 lopen.. mijn verbouwing, plannen voor een eigen zaak, en ik ben nu bezig met de huisstijl en auto van een vriend te ontwerpen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Welk project ben je nu mee bezig dan?

Denk vorige week dan teveel geklust ofzo in flatje van zusquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Zeker een opluchting voor je?
Dan rest de vraag: wat heb je met dat been gedaan dan, dat die spier overbelast kan raken?

oeh eigen zaak, spannend..quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:40 schreef styliste het volgende:
[..]
Nou.... ik heb er eigenlijk 3 lopen.. mijn verbouwing, plannen voor een eigen zaak, en ik ben nu bezig met de huisstijl en auto van een vriend te ontwerpen...

komt goedquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:38 schreef Guard het volgende:
Tilburg/Kruikenstad #183 Carnaval met een overbelaste spier

Leuke TT! Wanneer is je verjaardag?!quote:

Dat kan al komen door verkeerde schoenen waardoor je een scheefstand hebt en je spier te zwaar (lees anders) belast. Dus hoeft niet omdat ie de marathon gelopen heeft per definitie!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Zeker een opluchting voor je?
Dan rest de vraag: wat heb je met dat been gedaan dan, dat die spier overbelast kan raken?

nee, hoewel dat ook een optie was geweestquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:34 schreef Guard het volgende:
[..]
oeh eigen zaak, spannend..
ontwerpbureau-achtig iets (gezien je andere project)?
 maar als ik er iets meer over kan vertellen doe ik dat zeker!
 maar als ik er iets meer over kan vertellen doe ik dat zeker!

Ik zou gokken op zondag vanwege de tekst: WAAR STUURLOOS ZONDAG JARIG ISquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuke TT! Wanneer is je verjaardag?!

quote:

quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:37 schreef Stuurloos het volgende:
Tilburg/Kruikenstad #183 Waar Stuurloos zondag jarig is
quote:Waar hetzusjevan vandaag 4,5 jaar samen is met haar lover

Oeps!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik zou gokken op zondag vanwege de tekst: WAAR STUURLOOS ZONDAG JARIG IS

pffft, Doe is nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeps!

Beetje een Crazy opmerking

Denk het niet is je verjaarddagskaart anoniem...quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:01 schreef Guard het volgende:
[..]

Voor jezelf een naamTT aandragen

Maar euh jarig op Valentijnsdag? is dat leuk?

Natuurlijk is dat leuk, ik krijg sowieso altijd kaarten en kado's, ook al zijn ze niet allemaal voor Valentijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:01 schreef Guard het volgende:
[..]

Voor jezelf een naamTT aandragen

Maar euh jarig op Valentijnsdag? is dat leuk?

3 feesten tegelijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:02 schreef aardappel het volgende:
Jarig, valentijn en carnaval, wat een feest

Bijna is voor de boer niet halfquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bijna, maar nog niet helemaal.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |