Sorry?!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:26 schreef Guard het volgende:
In dat gat bij mijn ouders moet je betalen om naar de optocht te gaan kijken

ja betalen ja... En er zijn er zat die dat weten en toch nog komen kijkenquote:

Haha, wat apart! Hoeveel moet je betalen dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:30 schreef Guard het volgende:
[..]
ja betalen ja... En er zijn er zat die dat weten en toch nog komen kijken

in Carnavals tijd: de Platte Vlonderquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:32 schreef theKiD het volgende:
Welk dorp is dat dan Guard?
 )
 ) 

Kheb geen flauw idee, ik kom er al een tijdje niet meer met de optocht en pa en ma blijven met de carnaval ook binnen (die houden er al helemaal niet van...)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, wat apart! Hoeveel moet je betalen dan?

Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Kheb geen flauw idee, ik kom er al een tijdje niet meer met de optocht en pa en ma blijven met de carnaval ook binnen (die houden er al helemaal niet van...)
 Hahaha
 Hahaha

Hier in de buurt hebben ze ook ergens een lichtjesoptochtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:47 schreef Guard het volgende:
Ja ik ben stiekem ook wel benieuwd, in mijn herinnering reden daar hele mooie wagens in de optocht...
Ik vond de wagens in de Opstoet hier in Tilburg dan ook helemaal niets, toen ik hier de eerste paar keer carnaval vierde

lichtjesoptocht, dat klinkt ineens heel erg SBS6 ...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier in de buurt hebben ze ook ergens een lichtjesoptocht

Nee, dat is het idnerdaad nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:52 schreef Guard het volgende:
[..]
lichtjesoptocht, dat klinkt ineens heel erg SBS6 ...
Dat zal het ongetwijfeld niet zijn, maar toch, zo klinkt het...

.
.

quote:Beste Klant,
Na een verbetering in ons online veiligheidssysteem, dat van PostBank tot ING Bank N.V leidt,
hebben wij een Bericht van de Code van de Fout ontvangen: "ERROR-463" van uw rekening in ons
bankwezensysteem. Dit zou aan of een toegangspoging van buitenNederland of reeks ontbroken
Login ingangen op uw rekening toe te schrijven kunnen zijn.
Als deze ontbroken pogingen niet door u werden gemaakt, tevreden Login om uw rekenings ware
eigendom door ons normaal bankwezensysteem voor authentiek te verklaren.
[Inloggen] <-- dit stond dus in het bericht in witte letters (tegen een witte achtergrond ja, ja geen link whatsoever)
Nota: Wij zouden onbruikbaar maakten uw online bankwezen als veiligheidsmaatregel tegen fraude
kunnen als er niet in slaag om uw identiteit met ons onmiddellijk voor authentiek te verklaren.
Wij zijn diep droevig voor het ongemak dit kan of u zou kunnen veroorzaakt hebben. Op controle,
zal u binnen 24 uren als bericht van restauratie aan de normale dienst worden gecontacteerd.
In ING Bank N.V, geven wij om uw veiligheid vandaar proactively op de hoogte brengend u van deze activiteit.
ING Bank N.V.
Handelsregister Leeuwarden nr. 33031431

Juistquote:Dit zou aan of een toegangspoging van buitenNederland of reeks ontbroken
Login ingangen op uw rekening toe te schrijven kunnen zijn.

In dongen hebben ze die ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier in de buurt hebben ze ook ergens een lichtjesoptocht

mjah, ik nooit last van been, nu ook.quote:Op woensdag 10 februari 2010 04:08 schreef SpeCulaes het volgende:
paar dagen voor carnaval en ik ben m'n stem volledig kwijt. Ik heb nog nooit last van m'n stem gehad....

Grrrrquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:13 schreef automatic_ het volgende:
Ach, dat heb je al genoeg gevierd

Rolstoel-polonaisequote:Op woensdag 10 februari 2010 07:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zal wel geen carnaval worden denk

Ideequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |