Daar heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:42 schreef Rianne84 het volgende:
Maar ik weet bij Bompa nooit of hij nou oud en seniel is, of dat hij doet alsof hij dingen niet snapt of dat het nog iets anders is...
ik krijg dat idee wel, gewoon door de manier waarop de dochters met hem omgaan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal niet zo, als er een zwangerschap aangekondigt wordt snapt die kerel niet eens wat hem gezegd wordt omdat hij er weer zo lekker lomp en half bezopen bij zit.
![]()
Sterker nog, ik heb zelden echt specifiek gedrag gezien waar hij dol op z'n kleindochters of kleinkleinkinderen is.![]()
Maar doet hij dat andersom dan ook?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik krijg dat idee wel, gewoon door de manier waarop de dochters met hem omgaan.
ja dat idee krijg ik wel maar goed, zeker weten doen we t niet he?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar doet hij dat andersom dan ook?Die meiden zijn heel lief voor hem ja...
Ik denk dat hij voor die meiden idd een hele lieve opa is geweest, en dat ze hem daarom zo op handen dragen, als je echter op je 70ste al zo van de kaart bent dan is dat wel heel ernstig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik krijg dat idee wel, gewoon door de manier waarop de dochters met hem omgaan.
Hij is geloof ik helemaal niet zo oud geworden hoor, iets van 72 ofzo? terwijl hij veel en veel ouder overkomt.
Ja idd. Mocht JM toch nog achter de tralies verdwijnen, kunnen we altijd nog verder met Wesley en Yolanthequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:04 schreef DarkElf het volgende:
Carmen en JM zijn ook nog niet zo oud natuurlijk, echte voetballer he die JM? die trouwen vroeg en krijgen vaak vroeg kinderen.
Yo heeft ook een hele familie haas achter zich, dus dat vult het programma ook welquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:06 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja idd. Mocht JM toch nog achter de tralies verdwijnen, kunnen we altijd nog verder met Wesley en Yolanthe
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen, ook dat zal me niets verbazen! Het lekkerste aan Debby vindt hij haar kontje (heb ik hem weleens horen zeggen) en met kort haar vindt hij haar het leukste (heb ik haar weleens horen zeggen) dus tja...quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:06 schreef Pugg het volgende:
Die Nicolas is zo Gay,
of zie ik dat verkeerd?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:03 schreef DarkElf het volgende:
Bovendien zie ik Kelly nog steeds dolverliefd op Sam zijn (om wat voor reden dan ook) ..
ja dat 'en-en' zit blijkbaar niet in mijn systeemquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kan ook in "en-en" vormen denken ipv "of-of"![]()
Maar ik let er ook elke keer weer op als ik ze samen zie, of ik iets kan signaleren
Dat idee heb ik ook, maar kennelijk is hij niet zo gay dat hij Debby niet weet te bezwangeren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:06 schreef Pugg het volgende:
Die Nicolas is zo Gay,
of zie ik dat verkeerd?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat 'en-en' zit blijkbaar niet in mijn systeem
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:38 schreef Moja het volgende:
Kelly is nog zo idolaat van Sam, dat ik me moeilijk kan voorstellen dat ze dan ook nog een oogje op Nicolas zou hebben, die ook nog eens totaal anders is dan Sam.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, maar kennelijk is hij niet zo gay dat hij Debby niet weet te bezwangeren.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach alle homo's hebben meestal wel een vrouw-verleden![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:50 schreef Rianne84 het volgende:
zie dit dan:
Die argumenten ook van die mensen"ze hebben geen geldproblemen, want ze leven in pure luxe"
"natuurlijk gaan ze niet vreemd, er zijn dag en nacht camera's bij, dan hadden ze dat wel gefilmd"
Deed mijn bompa ook altijdquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:34 schreef soapie het volgende:
Ik erger me bij bompa altijd aan dat gerommel met dat gebit.....
Hondentrimsalon zal het wel zijn.quote:
Sterker nog, ze doen zelfs (motor-) rijexamen met alcohol opquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:18 schreef Cyan het volgende:
Ik vraag me toch af hoe vaak de Pfaffs rijden met alcohol op. Nu bleven JM en Carmen ergens overnachten maar ze moesten toch nog een stukje rijden voordat ze bij het hotel aankwamen. Ik vind het onverantwoord. Zeker als ze met die kleintjes in de auto zitten zoals gisteren.
Oh ja nog zoiets!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sterker nog, ze doen zelfs (motor-) rijexamen met alcohol op
Tja, die reed hem altijd naar de kroeg en betaalde daar zijn rekening. Dan ben jij ook mijn beste vriendquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh hij is echt dol op zn kleinkinderen en zn achterkleinkinderen, dat laat ie echt altijd merken.
Vooral op Lindsey.
Ja, dat snap ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hondentrimsalon zal het wel zijn.
Tevens (slechte) TVP.
Je moet je geld toch ergens aan uitgeven?quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:02 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.
Maar dan nog: een rottweiler bij de kapper? (hondentrimsalon)
ik ga ook weer mee in de TVPfaffquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Een hele dikke Terug Vind Pfaff.
Ik ook niet!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:17 schreef Starlie het volgende:
TVP, ik kan natuurlijk niet zonder het Pfaffs topic!
Snap het ook niet. Lindsey zei gisteren dat zij nog 4 maanden moet en Liam is volgens mij 2 maanden ouder dan Bruce...quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:24 schreef amaranta het volgende:
16 weken, en laatst was ze 6a
maanden
Ja iddquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef Grunsfan het volgende:
Hmmm uit het voorstukje blijkt al weer dat Debby op de voor haar gebruikelijke enthousiaste manier gaat reageren op het cadeau...
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef Grunsfan het volgende:
Hmmm uit het voorstukje blijkt al weer dat Debby op de voor haar gebruikelijke enthousiaste manier gaat reageren op het cadeau...
moet er niet aan denken om zo in een relatie te staan, wat ontzettend vermoeiendquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word altijd bijna gestressed als ik de spanning van die 2 zie, altijd om te snijden op bepaalde momenten
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:38 schreef oh-oh het volgende:
Echt, doet die jongen toch echt wel heel erg zn best, reageert ze weer zo stom.
Dat ie t überhaupt nog probeert met zn kadootjes
Ik zag vorige week een stukje waar Debby vermoeid vraagt of hij even Keano wilt pakken, ze legt hem dan neer en hij staat erbij en kijkt ernaar. En dan volgt een gesprek dat eindigt in "Ja maar jij legt hem toch op de tafel".quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:01 schreef amaranta het volgende:
Weet je, Nicolas reageert ook soms heel bot. Dus volgens mij is het wel echt potjedekseltje hoor.
En hij doet wel soms stomme dingen met de kinderen, ondoordacht. Maar Debby net zo goed.
Hij is vooral bezig , met zo "goed"mogelijk over te komen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest wel lachen om zijn "hou nu es op uw vingers tussen de kasten te steken" tegen dat kind![]()
Jups, een hele schilders-uitzet (ezel, doeken, kwasten, verf) waar zij dan vanavond (als ik het goed heb, 't kan ook de volgende aflevering zijn) haar allereerste, zeer originele en super romantische schilderij mee maaktquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
Wat voor cadeau is het eigenlijk, ik zag alleen het einde van de aflevering, gewoon een ezel en doek om zelf te gaan schilderen?
Ja die is echt liefquote:
Ja hier hetzelfde, m'n bek viel openquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:16 schreef JaneDoe het volgende:
voor t eerst zie ik bruce lief zijn voor fayke, ben gewoon in shock!
awww dat was zo liefquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:16 schreef JaneDoe het volgende:
voor t eerst zie ik bruce lief zijn voor fayke, ben gewoon in shock!
Die dvd's kwamen toch van Kelly?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ah gos die 2 jongetjes aan de deur, toen ze bij Debby langsgingen...![]()
![]()
En die rollende ogen van Debby toen Nicolas vertelde dat er "retour" op de dvd's stond
quote:
Jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:26 schreef ChatGirl het volgende:
Oh, dat Kelly er retour op heeft gezet dan?
Nee, scheten laten in iemands gezicht is frisquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:36 schreef JaneDoe het volgende:
lekker hygienisch, sam met zn schoenen op shania's bed
ach tis toch dr eigen bed waar ze t in doetquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, scheten laten in iemands gezicht is fris
Dave: 29 mei 1978quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:16 schreef Cyan het volgende:
Ik vind Dave echt zo'n oude burgerlul geworden die op zondag zijn auto wast. Hoe oud is Dave eigenlijk?
Dave is 31.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:16 schreef Cyan het volgende:
Ik vind Dave echt zo'n oude burgerlul geworden die op zondag zijn auto wast. Hoe oud is Dave eigenlijk?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:45 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Haha ernstig, komt echt ouder en lammer over.
Ik moet altijd zo lachen als Bruce van die zinnetjes zegt zoals toen hij op de vaatwasser stond en gecorrigeerd werd omdat het kapot zou gaan. "Nee Bruce maakt het niet kapot".quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:14 schreef Purdey het volgende:
Ik kijk het eigenlijk nooit op vrijdagavond,vanwege het late tijdstip.Gisteravond was ik in een goede bui en heb ik ook weer eens gekekenIk moest even nadenken bij Liam en Keano wie nu wie was,in de oude serie is Keano natuurlijk pas anderhalf en Liam nog niet eens geboren.Moest wel heel erg lachen om Bruce en Fay
Bruce: Ben je moe?' Fay:'Jaaaaaaa!!' Bruce:'Zullen we op de zetel gaan liggen?' Fay:'Jaaaa!!' Bruce:'Zal ik Bumba voor u opzetten? Kom maar' Fay:'Jaaa,waar is m'n speen?'
En dan zag je zo dat die speen door iemand naar voren gegooid werd, dat viel mij echt op.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:14 schreef Purdey het volgende:
Kom maar' Fay:'Jaaa,waar is m'n speen?'
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
hij is nu al slimmer dan zijn moeder.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En dan zag je zo dat die speen door iemand naar voren gegooid werd, dat viel mij echt op.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:11 schreef Noek het volgende:
Ik heb het gisteren voor het eerst gezien. Laatbloeiers bloeien laat, jeweets.
Aw, dat stukje van dat manneke en zijn zusje die maar jaaaa bleef gieren.![]()
Wat enorm schattig en dat hij als de nieuwe Messias Debby weer wilde laten lopen. Nu lees ik dat het een irritant jochie is dus ook daar zal ik wel laat mee bloeien. Vooralsnog vind ik hem übercute.
![]()
Debby vond ik ook grappig,' Neu, zij zijt goed bezig zo hè!' tegen Nicolaas. Maar ook zij schijnt afschuwelijk te zijn dus.Ik ga het volgen, leuk!
Uhm, tis seizoen 9 of zoquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Hé!![]()
Hoeveel jaar loop ik achter? En zijn daar dvd's van?
Negen??quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, tis seizoen 9 of zo![]()
Op 7 is elke dag seizoen 3 of zo te zien.
Ik heb de hele serie echt al 2 keer gezien.
Minstens.
Maar als je een nonsmokingpfaffsweekend wil organiseren, dan doe ik mee
Jahaaaaa, tuurlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Negen??Jezus!
Elke dag?? Man, wat gaaf!Dan stap ik gewoon in bij 3, niet rokend en al. Jij ook hè?
jij stapt net in op t moment dat we bruce voor t eerst lief zien doen tegen/met zn zusjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:11 schreef Noek het volgende:
Ik heb het gisteren voor het eerst gezien. Laatbloeiers bloeien laat, jeweets.
Aw, dat stukje van dat manneke en zijn zusje die maar jaaaa bleef gieren.![]()
Wat enorm schattig en dat hij als de nieuwe Messias Debby weer wilde laten lopen. Nu lees ik dat het een irritant jochie is dus ook daar zal ik wel laat mee bloeien. Vooralsnog vind ik hem übercute.
![]()
Debby vond ik ook grappig,' Neu, zij zijt goed bezig zo hè!' tegen Nicolaas. Maar ook zij schijnt afschuwelijk te zijn dus.Ik ga het volgen, leuk!
volgens mij niksquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:34 schreef Saphia het volgende:
Welkom Noekde oudere afleveringen (uit 2006) kun je om 19.45 uur zien op RTL7.
Ik heb de late Vrijdagavond aflevering niet gezien,maar leuk om te horen dat Bruce eindelijk eens wat liever met zijn zusje was.
Hoe vaak werd er in deze aflevering gedronken?
Misschien zijn er wel brieven gekomen over den Broesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:03 schreef Extranenergy het volgende:
Wat me opviel bij de toevallig gegooide speen... zou het lief zijn van Bruce in scene zijn gezet?
Als imago-verbetering?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel brieven gekomen over den Broes
quote:
Amai Broeske, diejen Ollanders vinden u geen tof kindje, doet nu es een keer lief voor uw zus ja!quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Amai Broeske, diejen Ollanders vinden u geen tof kindje, doet nu es een keer lief voor uw zus ja!
* gooit speen *
Ja heel plezant voor op tv, maar dat moet je toch niet in je huis hebben lopen heel de dagquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Broes nu lief doen
Haha, hoe hij telkens herhaalt dat hij Fee niet gaat slaan of niet de vaatwasser kapot maakt.
Ik blijf het een lekker joch vinden, t'is zo'n lekker bonkje, heeft een beetje een Engels koppie vind ik. Ook met dat halfrossige haar.
Dat moment dat hij dat bord eten bij Lindsey op de schouder drukte![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja heel plezant voor op tv, maar dat moet je toch niet in je huis hebben lopen heel de dag
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Amai Broeske, diejen Ollanders vinden u geen tof kindje, doet nu es een keer lief voor uw zus ja!
* gooit speen *
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik blijf het een nogal debiel kind vinden
Daar moest ik ook direct aan denkenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:03 schreef Extranenergy het volgende:
Wat me opviel bij de toevallig gegooide speen... zou het lief zijn van Bruce in scene zijn gezet?
Als imago-verbetering?
Lomp dan.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:52 schreef Saphia het volgende:
[..]
Nou zover zou ik niet willen gaan.Maar Bruce is gewoon een grote deugniet,kan de leeftijd zijn ,de opvoeding of gewoon het karakter.Maar ik zie Bruce en Fay later best een leuke broer en zus zijn hoor.Een kindje van 3 debiel noemen gaat mij ff te ver
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:00 schreef Purdey het volgende:
Was volgens mij nog niet hier gemeld,maar vrijdag is Peter van der Vorst met zijn eigen programma 'Van der Vorst ziet sterren' te gast bij de Familie PfaffHet gaat o.a over de vermeende belastingontduiking van JM.Dus,vrijdagavond voordat de Pfaffs beginnen is dít programma er
Cool, ik kijk X-Factor en laat die van der Vorst dan fijn opstaan, nu zal ik ook es daadwerkelijk kijkenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:00 schreef Purdey het volgende:
Was volgens mij nog niet hier gemeld,maar vrijdag is Peter van der Vorst met zijn eigen programma 'Van der Vorst ziet sterren' te gast bij de Familie PfaffHet gaat o.a over de vermeende belastingontduiking van JM.Dus,vrijdagavond voordat de Pfaffs beginnen is dít programma er
Thnx voor de tip!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:00 schreef Purdey het volgende:
Sam is een beetje ranzigquote:Op maandag 8 februari 2010 20:47 schreef amaranta het volgende:
Ik had de indruk dat Kelly grapte aan de telefoon en dat ze wel doorhad dat het gefilmd werd.
Maargoed. Sam slaapt dus gewoon zonder hoeslaken of wat dan ook. Beetje smerig.
Leukquote:Op maandag 8 februari 2010 13:00 schreef Purdey het volgende:
Het is net opgeleverd en dan al binnen skaten.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:07 schreef Lady-Miekie het volgende:
Nicolas die helemaal speciaal in Turnhout wat gekocht heeft voor Debby... Debby die de bui al voelt hangen, voorzichtig uitpakt, bedenkelijk kijkt en zegt dat het niks voor haar is![]()
Debby + zwangerschapsgalakleding =
Toch altijd sneu voor Nicolas, al die moeite voor niks![]()
Nou ik zag Debby echt wel kauwen hoor, oke, het was bescheiden dit keer met haar mond dicht maar ze zat toch echt te kauwen!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:14 schreef Lady-Miekie het volgende:
Ik ben in shock! Zitten ze samen die modeshow te kijken en ze kauwen ondertussen niet eens
Nicolas: ik mag toch wel aan uwen gat zitten!?
Maar ondertussen mag je binnen geen schoenen aanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is net opgeleverd en dan al binnen skaten.Kenji!
Net als alle kinderen bedoel je?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:49 schreef Extranenergy het volgende:
Vind Shania niet altijd netjes. Tijdens een gesprekje met Dave liep ze vanavond zomaar weg. 'Wat hoge hakken erbij en ze is compleet', zei Dave toen. En toen Carmen vroeg of Shania Liam of zijn broertje wilde wegzetten bij het optillen liep ze ook door. Ze luistert niet altijd goed. Maar verder vind ik haar een heel leuk meisje. Ik denk dat ze enorm eigenwijs wordt.
Zover ik weet filmen ze alleen op vrijdag. En misschien bij andere speciale dagen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:53 schreef Urquhart het volgende:
Filmen ze trouwens echt alle dagen? Of komen ze een aantal dagen in de week, en hebben ze ook filmvrije dagen?
Ze was idd weer traditioneel aan het kauwenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou ik zag Debby echt wel kauwen hoor, oke, het was bescheiden dit keer met haar mond dicht maar ze zat toch echt te kauwen!
Nicolas heb ik inderdaad ook niet zien kauwen....quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:29 schreef Lady-Miekie het volgende:
Oh echt? Hm ik dacht dat ik d'r één keer een bek zag trekken alsof ze kauwde maar ze had niks in d'r mond voor zover ik zag en daarna deed ze het ook niet meer. Nicolas heb ik ook niet zien kauwen....
Of ik heb niet goed genoeg gekeken of ik ben er te erg aan gewend geraakt dat ze het toch wel doen
Niet zo heel gek: de een komt van een woonwagenkamp en de andere uit een kermisfamiliequote:Op woensdag 10 februari 2010 13:05 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nicolas heb ik inderdaad ook niet zien kauwen....
Aan Debby haar gekauw irriteer ik me overigens mateloos, eigenlijk zijn ze gewoon ontzettend ordinair, de Pfaffs....
Wat een vreselijk kind zeg, ben tegen geweld, maar een flink pak op z'n verwende kontquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:56 schreef Rauzer het volgende:
Carmen en Keano gisteren waren!
"De tijd gaat nu in"
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zover ik weet filmen ze alleen op vrijdag. En misschien bij andere speciale dagen.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zover ik weet filmen ze alleen op vrijdag. En misschien bij andere speciale dagen.
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Net alsof andere kinderen wel altijd luisteren?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:49 schreef Extranenergy het volgende:
Vind Shania niet altijd netjes. Tijdens een gesprekje met Dave liep ze vanavond zomaar weg. 'Wat hoge hakken erbij en ze is compleet', zei Dave toen. En toen Carmen vroeg of Shania Liam of zijn broertje wilde wegzetten bij het optillen liep ze ook door. Ze luistert niet altijd goed. Maar verder vind ik haar een heel leuk meisje. Ik denk dat ze enorm eigenwijs wordt.
heheh,quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:05 schreef Starlie het volgende:
Aan Debby haar gekauw irriteer ik me overigens mateloos, eigenlijk zijn ze gewoon ontzettend ordinair, de Pfaffs....
quote:JM Pfaff heeft een nieuwe sponsor op zijn hemdskraag , met name de firma Blyweert aluminium uit Hamme . Meer over deze firma op www.blyweertaluminium.com .
Ah, dat vind ik nou zieligquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:34 schreef Rianne84 het volgende:
en keano met die hakken, echt een geboren homo
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
wat is er zielig aan homo zijn?
Aartje naar zijn vaartje, en Paul maar kwijlenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
wat is er zielig aan homo zijn?
Ik heb de aflevering niet gezien, maar was dat om een afdruk van je buik te maken in het gips of iets anders?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:54 schreef Grunsfan het volgende:
Carmen over dat gipsenbuikding van Lynsey: "Wat moet je er mee?"' Goede vraag, dat vroeg ik me namelijk ook al af...
Ja, in de aflevering van vanavond gaan ze de gipsafdruk maken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering niet gezien, maar was dat om een afdruk van je buik te maken in het gips of iets anders?
Ze filmen een paar weken per jaar, sowieso vrijdag inderdaad maar ook weleens tussendoor en in het weekend,het is maar net wat er op de planning staatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:53 schreef Urquhart het volgende:
Filmen ze trouwens echt alle dagen? Of komen ze een aantal dagen in de week, en hebben ze ook filmvrije dagen?
Een paar weken per jaar maar, wat een anti-climaxquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:55 schreef Saphia het volgende:
[..]
Ze filmen een paar weken per jaar, sowieso vrijdag inderdaad maar ook weleens tussendoor en in het weekend,het is maar net wat er op de planning staatHet 10de seizoen gaat door en we kunnen dus zeker nog een jaar genieten van de Pfaffs
![]()
Ik baal want ik kan de nieuwe afleveringen voorlopig ff niet zien, Lost staat dan op het progamma.Zijn de afleveringen nog ergens te vinden via nieuwsgroepen of een forum ?O~)
rtlgemist kost me geld,jammer genoeg
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:49 schreef DarkElf het volgende:
mooi man paar weken die camera' s om je heen en dik geld eraan verdienen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:49 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja, in de aflevering van vanavond gaan ze de gipsafdruk maken.
Ja,dat wil ik ook welquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:49 schreef DarkElf het volgende:
mooi man paar weken die camera' s om je heen en dik geld eraan verdienen
JM leek wel dronkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:51 schreef Saphia het volgende:
Gisteravond was weer lachen
-Keano met die bowlingbal, Nicholas doet liever even zijn schoenen aan dan achter Keano aan lopen
-JM en Keano met die bestuurbare auto's...JM die niet meer bijkomt van het lachen als Keano de auto wil oppakken![]()
-Kelly en Sam die constant aan het fitten zijn, wel terecht want Sam is echt een luie donder zeg![]()
-Lyndsey: cup 100 D ! Kenji die roept: dikke borsten!![]()
Het is me toch een vermakelijke familie
Kijk dan ook even naar het programma van der Vorst ziet sterren op RTL 4 22.00 uur want die isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:57 schreef Noek het volgende:
Vanavond weer!![]()
Doordeweeks lukt het me niet dus ik haak gewoon aan en ik wacht geduldig op de dvd's.
Zin an hoor!
quote:
Ondanks dat ik alle afleveringen (op die van Peter van de Vorst na dan natuurlijk) al heb gezien ga ik er vanavond weer helemaal voor zitten, koppie thee erbij stukje bon bon bloc! Zin in!!!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
3x zelfs
![]()
rtl7 1950-20.30
Het is vandaag een bijzondere dag voor Lyndsey en Dave. Na maanden bouwen en verbouwen kunnen ze eindelijk verhuizen. Het pronkstuk van het nieuwe huis wordt de Griekse eetplaats en dus moeten de bijbehorende zuilen en ornamenten op een veilige manier worden getransporteerd.
rtl4 22.00-23.00 van der vorst ziet sterren![]()
Peter brengt een dag door met de familie Pfaff in hun nieuwe huis in Brasschaat. Jean-Marie en zijn gezin worden al bijna tien jaar lang door camera's gevolgd voor hun reallife soap. Ze vertellen waarom ze dat laten doen, wat we niet te zien krijgen en welke impact het op hun leven heeft. Ook gaan ze in op de beschuldigingen aan het adres van Jean-Marie en Carmen over belastingontduiking en de verhalen dat Jean-Marie zijn vrouw zou bedriegen. Behalve de oud keeper en zijn vrouw komen ook dochters Kelly, Lyndsey en Debby aan het woord.
rtl4 23.00-23.45
Het is Lyndseys eerste werkdag in de nieuwe villa. Aangezien er nog veel werk moeten gebeuren in haar kantoor, heeft ze tijdelijk onderdak gevonden in de garage. Bij de familie Gooris zijn er heel wat nieuwe cavia's geboren, zodat noodgedwongen een aantal van hen moeten verhuizen. Jean-Marie wordt opgewacht door de Nederlandse voetbalploeg FC Oss voor een acte de présence. Debby, Nicolas en de kinderen gaan paardrijden. Maar Keano is niet tevreden met het paard dat voor hem is uitgekozen.
Zo dat zal lekker slapen
Kijk jij altijd, Sport?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Kijk dan ook even naar het programma van der Vorst ziet sterren op RTL 4 22.00 uur want die is
vanavond op bezoek bij de Pfaffs
quote:
Ja leuk hequote:
Met haar eeuwige roze lippenstift.quote:
En ook niet gewoon roze, maar lekker fel rozequote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Met haar eeuwige roze lippenstift.![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:Dat nieuwe huis is gek om naar te kijken he !
ordinair? zwarten kanten sjaal over je hoofd is heel normaal in de katholieke kerk ...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Jezus wat zien die meiden eruit op de begrafenisOrdinair gewoon
Het was eerder echt zuidelijk katholiek iddquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ordinair? zwarten kanten sjaal over je hoofd is heel normaal in de katholieke kerk ...
en die zonnebril zou ik ook doen als er zoveel camera' s op mij staan
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ordinair? zwarten kanten sjaal over je hoofd is heel normaal in de katholieke kerk ...
en die zonnebril zou ik ook doen als er zoveel camera' s op mij staan
Ja, dat vind ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:18 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kwam er vanavond pas achter dat het huis waar Dave en Lindsey naar het verhuizen zijn, het huis is waar ze nu wonen
Hebben ze toch mooi opgeknapt.
Dat ja, die stenen inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook
Vooral van de rode stenen naar het witte
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:29 schreef Grunsfan het volgende:
Ik val er nu midden in, maar wat ziet Lindsey er goed uit, en Debby slecht!
hema dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dan vanwege het Katholieke gebeuren die sjaal om doet, dan doe je niet je Prada bril erbij. Smaakloos, maar dat ben ik
quote:
Echt een leuke afleveringquote:
Carmen komt bij mij ook het meest gemaakt en irritant over, zoals ze door dat huis ging om alles te controleren, verhalen in die wijnkelder. Ik weet niet wat het is, verkapte trots en dan toch gewoon over willen komen, maar je merkt zo nadrukkelijk dat zij "met" de camera om zich heen bezig is ipv dat het op de achtergrond is. Ook onzekerheid merk je enorm, steeds zo'n houding van zogenaamde trots. Ik vind haar het minst sympathiek. Valsequote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:04 schreef Extranenergy het volgende:
Ik vind Carmen eigenlijk de minst 'leuke', voorzover. Ze klaagt altijd met een knipoog, maar juist dat klagen over niks, nee, dat vind ik niet interessant.
den broeske weet t gewoon 'eel goe te verbergen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:45 schreef Starlie het volgende:
En hoe irritant Bruce soms ook kan zijn, ik weet zeker dat het stiekem een heeeeel lief ventje is, als je ziet hoe blij hij is als zijn papa eraan komt, echt te schattig!!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:46 schreef JaneDoe het volgende:
wel cool dat peter die borrelt en mag aanschuiven aan tafel met de hele familie, op jm's plek nog wel!
of klink ik nu te groupie-achting?![]()
Dat dacht ik nou ook alquote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:45 schreef Starlie het volgende:
En toen Debby en Nicolas binnen kwamen moest ik wel even lachen, het leken wel Barbie en Ken met hun kids.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:36 schreef DarkElf het volgende:
anders zouden ze in de serie toch ook veel gelikter over moeten komen? en als er nu iets niet is aan ze is dat t wel..
Heb je met je ogen dicht gekeken?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:31 schreef ChatGirl het volgende:
Fay, wat een knap meisje is dat toch.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Heb je met je ogen dicht gekeken?
staat hem beter, ook een wat boller gezicht.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:45 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Deze foto zegt inderdaad genoeg
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:45 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Deze foto zegt inderdaad genoeg
[ afbeelding ]
Ik vind wel dat ze bijtrektquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Sam ziet er eindelijk volwassen uit.
En Fayke knap?
Weet je zeker dat je de goede voor hebt?
Of je bekijkt de hele uitzending (het begint toch meteen bij de Pfaff's) op RTL gemist: http://www.rtl.nl/compone(...)et_Sterren_s2_a2.xmlquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:30 schreef Oliver23 het volgende:
Voor degene die het gemist hebben gisteren (VdV ziet sterren), de belangrijke gesprekken:
Bekijk deze YouTube-video
Of je gaat gewoon naar RTL gemist en kijk de eerste 25 minuten oid.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:30 schreef Oliver23 het volgende:
Voor degene die het gemist hebben gisteren (VdV ziet sterren), de belangrijke gesprekken:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:43 schreef Rauzer het volgende:
Bruce is drieënhalf, waarom krijgt hij in hemelsnaam een quad
Hoe hij wegscheurde op dat ding terwijl Dave nog zei dat hij rustig aan moest doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In de intro zie je toch elke aflevering bij de oude seizoenen Kenji op zo'n ding... Tja geld genoeg he
En dan vooral zo'n onstuimig menneke als Bruce op zo'n ding zetten![]()
dat denk ik nou ook de hele tijdquote:
Uitzonderingen daar gelaten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:41 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
alcoholisten zijn geen helden
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:57 schreef Lady-Miekie het volgende:
Ook leuk:
Een piepjonge Kelly (ze had daar drie maanden verkering met Sam) in een grappig en ontzettend oppervlakkig interview
Fay droogt inderdaad redelijk op ja!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Lindsey en Dave zijn wel moeders mooiste?
Amalia ging van dit:
[ afbeelding ]
naar dit:
[ afbeelding ]
En Faye is nu al enorm verandert vind ik
Kenji vind ik een schoffie om te zien, zowel het uiterlijk (het typische Sam koppie) als het gedrag.![]()
Enige 2 plaatjes zijn Keanu en Liam
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:08 schreef Margherita het volgende:
Dat alcoholfestijn begrijp ik wel ja.
Carmen gaat zelfs aan de champagne als blijkt dat de hond zwanger is.
Vandaag in een oude aflevering gingen ze naar Safari park beekse bergen met de camper.
Carmen zat zelfs aan een glaasje alcohol tijdens dat dagje uit in de camper.
Die carmen kan volgens mij redelijk goed tegen alcohol want anders ;
Ik zie Carmen trouwens nooit aan de koffie bijna altijd alcohol.
Ik vind ook dat Carmen ook iets negatiefs uitstraalt, weet het niet.
Jm is veel warmer.
bedoelde je dat over gisteren weer? Want dat zag ik ook jah.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef Rianne84 het volgende:
Lindsey zat samen Bruce ook weer aan de wijn
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Mss drinken ze toevallig elke keer net alleen op vrijdag![]()
Nee hoor, het commentaar was nog van de eerste keer dat de aflevering werd uitgezonden, gewoon één aflevering vanavondquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Vanavond dubbele aflevering trouwens he
Ik hoorde het, maar in de tv-gids staat gewoon de gebruikelijke tijd aangegevenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Vanavond dubbele aflevering trouwens he
Heeeel goed, blijf in het goede van de mens gelovenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Mss drinken ze toevallig elke keer net alleen op vrijdag![]()
Toen ik het gisteren hoorde dacht ik daar ook gelijk aan. (ow, zal wel standaard tekst zijn van de vorige keer)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee hoor, het commentaar was nog van de eerste keer dat de aflevering werd uitgezonden, gewoon één aflevering vanavond.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:59 schreef fredjanssen het volgende:
Er zal wel champagne in zitten...dat zou het in ieder geval verkalren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |