JM leek wel dronkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:51 schreef Saphia het volgende:
Gisteravond was weer lachen
-Keano met die bowlingbal, Nicholas doet liever even zijn schoenen aan dan achter Keano aan lopen
-JM en Keano met die bestuurbare auto's...JM die niet meer bijkomt van het lachen als Keano de auto wil oppakken![]()
-Kelly en Sam die constant aan het fitten zijn, wel terecht want Sam is echt een luie donder zeg![]()
-Lyndsey: cup 100 D ! Kenji die roept: dikke borsten!![]()
Het is me toch een vermakelijke familie
Kijk dan ook even naar het programma van der Vorst ziet sterren op RTL 4 22.00 uur want die isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:57 schreef Noek het volgende:
Vanavond weer!![]()
Doordeweeks lukt het me niet dus ik haak gewoon aan en ik wacht geduldig op de dvd's.
Zin an hoor!
quote:
Ondanks dat ik alle afleveringen (op die van Peter van de Vorst na dan natuurlijk) al heb gezien ga ik er vanavond weer helemaal voor zitten, koppie thee erbij stukje bon bon bloc! Zin in!!!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
3x zelfs
![]()
rtl7 1950-20.30
Het is vandaag een bijzondere dag voor Lyndsey en Dave. Na maanden bouwen en verbouwen kunnen ze eindelijk verhuizen. Het pronkstuk van het nieuwe huis wordt de Griekse eetplaats en dus moeten de bijbehorende zuilen en ornamenten op een veilige manier worden getransporteerd.
rtl4 22.00-23.00 van der vorst ziet sterren![]()
Peter brengt een dag door met de familie Pfaff in hun nieuwe huis in Brasschaat. Jean-Marie en zijn gezin worden al bijna tien jaar lang door camera's gevolgd voor hun reallife soap. Ze vertellen waarom ze dat laten doen, wat we niet te zien krijgen en welke impact het op hun leven heeft. Ook gaan ze in op de beschuldigingen aan het adres van Jean-Marie en Carmen over belastingontduiking en de verhalen dat Jean-Marie zijn vrouw zou bedriegen. Behalve de oud keeper en zijn vrouw komen ook dochters Kelly, Lyndsey en Debby aan het woord.
rtl4 23.00-23.45
Het is Lyndseys eerste werkdag in de nieuwe villa. Aangezien er nog veel werk moeten gebeuren in haar kantoor, heeft ze tijdelijk onderdak gevonden in de garage. Bij de familie Gooris zijn er heel wat nieuwe cavia's geboren, zodat noodgedwongen een aantal van hen moeten verhuizen. Jean-Marie wordt opgewacht door de Nederlandse voetbalploeg FC Oss voor een acte de présence. Debby, Nicolas en de kinderen gaan paardrijden. Maar Keano is niet tevreden met het paard dat voor hem is uitgekozen.
Zo dat zal lekker slapen
Kijk jij altijd, Sport?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Kijk dan ook even naar het programma van der Vorst ziet sterren op RTL 4 22.00 uur want die is
vanavond op bezoek bij de Pfaffs
quote:
Ja leuk hequote:
Met haar eeuwige roze lippenstift.quote:
En ook niet gewoon roze, maar lekker fel rozequote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Met haar eeuwige roze lippenstift.![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:Dat nieuwe huis is gek om naar te kijken he !
ordinair? zwarten kanten sjaal over je hoofd is heel normaal in de katholieke kerk ...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Jezus wat zien die meiden eruit op de begrafenisOrdinair gewoon
Het was eerder echt zuidelijk katholiek iddquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ordinair? zwarten kanten sjaal over je hoofd is heel normaal in de katholieke kerk ...
en die zonnebril zou ik ook doen als er zoveel camera' s op mij staan
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ordinair? zwarten kanten sjaal over je hoofd is heel normaal in de katholieke kerk ...
en die zonnebril zou ik ook doen als er zoveel camera' s op mij staan
Ja, dat vind ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:18 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kwam er vanavond pas achter dat het huis waar Dave en Lindsey naar het verhuizen zijn, het huis is waar ze nu wonen
Hebben ze toch mooi opgeknapt.
Dat ja, die stenen inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook
Vooral van de rode stenen naar het witte
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:29 schreef Grunsfan het volgende:
Ik val er nu midden in, maar wat ziet Lindsey er goed uit, en Debby slecht!
hema dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dan vanwege het Katholieke gebeuren die sjaal om doet, dan doe je niet je Prada bril erbij. Smaakloos, maar dat ben ik
quote:
Echt een leuke afleveringquote:
Carmen komt bij mij ook het meest gemaakt en irritant over, zoals ze door dat huis ging om alles te controleren, verhalen in die wijnkelder. Ik weet niet wat het is, verkapte trots en dan toch gewoon over willen komen, maar je merkt zo nadrukkelijk dat zij "met" de camera om zich heen bezig is ipv dat het op de achtergrond is. Ook onzekerheid merk je enorm, steeds zo'n houding van zogenaamde trots. Ik vind haar het minst sympathiek. Valsequote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:04 schreef Extranenergy het volgende:
Ik vind Carmen eigenlijk de minst 'leuke', voorzover. Ze klaagt altijd met een knipoog, maar juist dat klagen over niks, nee, dat vind ik niet interessant.
den broeske weet t gewoon 'eel goe te verbergen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:45 schreef Starlie het volgende:
En hoe irritant Bruce soms ook kan zijn, ik weet zeker dat het stiekem een heeeeel lief ventje is, als je ziet hoe blij hij is als zijn papa eraan komt, echt te schattig!!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:46 schreef JaneDoe het volgende:
wel cool dat peter die borrelt en mag aanschuiven aan tafel met de hele familie, op jm's plek nog wel!
of klink ik nu te groupie-achting?![]()
Dat dacht ik nou ook alquote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:45 schreef Starlie het volgende:
En toen Debby en Nicolas binnen kwamen moest ik wel even lachen, het leken wel Barbie en Ken met hun kids.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:36 schreef DarkElf het volgende:
anders zouden ze in de serie toch ook veel gelikter over moeten komen? en als er nu iets niet is aan ze is dat t wel..
Heb je met je ogen dicht gekeken?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:31 schreef ChatGirl het volgende:
Fay, wat een knap meisje is dat toch.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Heb je met je ogen dicht gekeken?
staat hem beter, ook een wat boller gezicht.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:45 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Deze foto zegt inderdaad genoeg
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:45 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Deze foto zegt inderdaad genoeg
[ afbeelding ]
Ik vind wel dat ze bijtrektquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Sam ziet er eindelijk volwassen uit.
En Fayke knap?
Weet je zeker dat je de goede voor hebt?
Of je bekijkt de hele uitzending (het begint toch meteen bij de Pfaff's) op RTL gemist: http://www.rtl.nl/compone(...)et_Sterren_s2_a2.xmlquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:30 schreef Oliver23 het volgende:
Voor degene die het gemist hebben gisteren (VdV ziet sterren), de belangrijke gesprekken:
Bekijk deze YouTube-video
Of je gaat gewoon naar RTL gemist en kijk de eerste 25 minuten oid.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:30 schreef Oliver23 het volgende:
Voor degene die het gemist hebben gisteren (VdV ziet sterren), de belangrijke gesprekken:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:43 schreef Rauzer het volgende:
Bruce is drieënhalf, waarom krijgt hij in hemelsnaam een quad
Hoe hij wegscheurde op dat ding terwijl Dave nog zei dat hij rustig aan moest doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In de intro zie je toch elke aflevering bij de oude seizoenen Kenji op zo'n ding... Tja geld genoeg he
En dan vooral zo'n onstuimig menneke als Bruce op zo'n ding zetten![]()
dat denk ik nou ook de hele tijdquote:
Uitzonderingen daar gelaten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:41 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
alcoholisten zijn geen helden
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:57 schreef Lady-Miekie het volgende:
Ook leuk:
Een piepjonge Kelly (ze had daar drie maanden verkering met Sam) in een grappig en ontzettend oppervlakkig interview
Fay droogt inderdaad redelijk op ja!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Lindsey en Dave zijn wel moeders mooiste?
Amalia ging van dit:
[ afbeelding ]
naar dit:
[ afbeelding ]
En Faye is nu al enorm verandert vind ik
Kenji vind ik een schoffie om te zien, zowel het uiterlijk (het typische Sam koppie) als het gedrag.![]()
Enige 2 plaatjes zijn Keanu en Liam
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:08 schreef Margherita het volgende:
Dat alcoholfestijn begrijp ik wel ja.
Carmen gaat zelfs aan de champagne als blijkt dat de hond zwanger is.
Vandaag in een oude aflevering gingen ze naar Safari park beekse bergen met de camper.
Carmen zat zelfs aan een glaasje alcohol tijdens dat dagje uit in de camper.
Die carmen kan volgens mij redelijk goed tegen alcohol want anders ;
Ik zie Carmen trouwens nooit aan de koffie bijna altijd alcohol.
Ik vind ook dat Carmen ook iets negatiefs uitstraalt, weet het niet.
Jm is veel warmer.
bedoelde je dat over gisteren weer? Want dat zag ik ook jah.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef Rianne84 het volgende:
Lindsey zat samen Bruce ook weer aan de wijn
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Mss drinken ze toevallig elke keer net alleen op vrijdag![]()
Nee hoor, het commentaar was nog van de eerste keer dat de aflevering werd uitgezonden, gewoon één aflevering vanavondquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Vanavond dubbele aflevering trouwens he
Ik hoorde het, maar in de tv-gids staat gewoon de gebruikelijke tijd aangegevenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Vanavond dubbele aflevering trouwens he
Heeeel goed, blijf in het goede van de mens gelovenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Mss drinken ze toevallig elke keer net alleen op vrijdag![]()
Toen ik het gisteren hoorde dacht ik daar ook gelijk aan. (ow, zal wel standaard tekst zijn van de vorige keer)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee hoor, het commentaar was nog van de eerste keer dat de aflevering werd uitgezonden, gewoon één aflevering vanavond.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:59 schreef fredjanssen het volgende:
Er zal wel champagne in zitten...dat zou het in ieder geval verkalren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |