quote:JM Pfaff heeft een nieuwe sponsor op zijn hemdskraag , met name de firma Blyweert aluminium uit Hamme . Meer over deze firma op www.blyweertaluminium.com .
Ah, dat vind ik nou zieligquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:34 schreef Rianne84 het volgende:
en keano met die hakken, echt een geboren homo
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
wat is er zielig aan homo zijn?
Aartje naar zijn vaartje, en Paul maar kwijlenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
wat is er zielig aan homo zijn?
Ik heb de aflevering niet gezien, maar was dat om een afdruk van je buik te maken in het gips of iets anders?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:54 schreef Grunsfan het volgende:
Carmen over dat gipsenbuikding van Lynsey: "Wat moet je er mee?"' Goede vraag, dat vroeg ik me namelijk ook al af...
Ja, in de aflevering van vanavond gaan ze de gipsafdruk maken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering niet gezien, maar was dat om een afdruk van je buik te maken in het gips of iets anders?
Ze filmen een paar weken per jaar, sowieso vrijdag inderdaad maar ook weleens tussendoor en in het weekend,het is maar net wat er op de planning staatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:53 schreef Urquhart het volgende:
Filmen ze trouwens echt alle dagen? Of komen ze een aantal dagen in de week, en hebben ze ook filmvrije dagen?
Een paar weken per jaar maar, wat een anti-climaxquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:55 schreef Saphia het volgende:
[..]
Ze filmen een paar weken per jaar, sowieso vrijdag inderdaad maar ook weleens tussendoor en in het weekend,het is maar net wat er op de planning staatHet 10de seizoen gaat door en we kunnen dus zeker nog een jaar genieten van de Pfaffs
![]()
Ik baal want ik kan de nieuwe afleveringen voorlopig ff niet zien, Lost staat dan op het progamma.Zijn de afleveringen nog ergens te vinden via nieuwsgroepen of een forum ?O~)
rtlgemist kost me geld,jammer genoeg
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:49 schreef DarkElf het volgende:
mooi man paar weken die camera' s om je heen en dik geld eraan verdienen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:49 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja, in de aflevering van vanavond gaan ze de gipsafdruk maken.
Ja,dat wil ik ook welquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:49 schreef DarkElf het volgende:
mooi man paar weken die camera' s om je heen en dik geld eraan verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |